Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé

Nemcsak a Google Analytics-t érdemes használni az adatelemzéshez, mivel a Google ingyenes eszköze ráadásul (főleg a “gyári” beállítások használatával) nem mutat meg minden hasznos adatot – írja a Pitch.

A cikkben három olyan eszközt mutat be a Pitch marketing-oldal szerzője, amelyek, bár fizetősek, a Google Analytics mellett hasznosak lehetnek egy online vállalkozásnak.

Hotjar

A Hotjar arról ad képet, milyen felhasználói élményt nyújt a weboldal. Egyik funkciója például a hőtérkép, amely egy szemmel is látható térképet rajzol ki a weboldaladról, ahol láthatóvá válik, melyik részeit használják, olvassák leginkább a weboldalnak. Ebből kiderül például, milyen hosszú bejegyzést érdemes írni.

Szintén kiemelik a funneleket, azaz konverziós csatornákat nyilvántartó funkciót: ezzel pontosan lehet követni, hogy egy webshop a vásárlási folyamat melyik részén veszíti el a legtöbb látogatót.

HubSpot Marketing

Az alkalmazás kezdőoldala egy átfogó képet ad. Nem csak azt mutatja meg, hogy hány feliratkozó van összesen, de részletes adatokat ad arról is, hogy hány új érkezett a közelmúltban, és mennyien jöttek a weboldalad eddigi legsikeresebb napján.

Ami igazán értékes, az egy-egy látogató aktivitásának követése. Minden profilhoz jár egy részletes lista, ahol a látogató minden egyes oldalmegtekintéséről részletes információt kaphatunk.

Mixpanel

Mixpanel akkor jöhet jól, ha weboldal helyett egy mobilalkalmazást, vagy egy web appot szeretnénk követni. A Mixpanel elsősorban eseményekre épít: ez lehet például egy videómegtekintés, egy felhasználó regisztrációja, vagy egy kép megtekintése – mindezekről részletesen beszámol az alkalmazás.

Ez lehetőséget ad egy-egy felhasználó tevékenysége követésére, komplexebb, akár teljesen egyedi funnelek építésére, valamint személyre szóló üzenet küldésére a beregisztrált felhasználóknak.

 

 

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo