Analitika cikkek


Kézi vezérléssel nehéz fellépni a csalás ellen

Kézi vezérléssel nehéz fellépni a csalás ellen 

A SAS piackutatása szerint Magyarországon sok céget ér anyagi veszteség beszerzési csalás miatt. Ennek ellenére a vállalkozások többsége még mindig idejétmúlt, manuális felderítési technikákat alkalmaz.
Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé

Top 3 analitikai eszköz a Google Analytics mellé 

Nemcsak a Google Analytics-t érdemes használni az adatelemzéshez, mivel a Google ingyenes eszköze ráadásul (főleg a “gyári” beállítások használatával) nem mutat meg minden hasznos adatot – írja a Pitch.
Bányászat nélkül mit sem ér az adat

Bányászat nélkül mit sem ér az adat 

Egyre több cég tudja, hogy érdemes adatokat gyűjtenie és ezekre építeni stratégiáját és taktikáját. Azonban az adtatok értelmező elemzés nélkül mit sem érnek – sőt, akár félre is vezethetnek.
Kisokos kezdőknek a Google-analitikához

Kisokos kezdőknek a Google-analitikához 

A Google Analytics afféle varázsszóként egyre többször hangzik el a digitális vállalkozók környezetében. De mis is ez, és mire jó? Szakértőnk segít!
Hét megkerülhetetlen trend az üzleti analitikában

Hét megkerülhetetlen trend az üzleti analitikában 

Míg korábban az adatokat csak korlátozott számban tudtuk összegyűjteni, rendszerezni és főleg elemezni, ma már – a fejlett analitikai eszközöknek hála – lehetőségeink korlátlanok. Bemutatjuk azokat a trendeket, melyek megkerülhetetlenek lesznek az üzleti analitikában.
Így láthatja tisztán cége valós helyzetét

Így láthatja tisztán cége valós helyzetét 

Nem elég, hogy egy cégvezetőnek egyedül kell meghoznia számos döntés, saját tevékenységéről is objektíven kellene véleményt mondania, miközben maga is nyakig van az operatív munkában. Kettős játszma! Azonban van egy roppant egyszerű módszer arra, hogy a vezető tükröt tartson maga elé a cég teljesítményével kapcsolatban. Egy egyszerű és mégis konfrontáló diagnosztikai eszköz, az EPOCH céganalízis teszt.
A SWOT analízis elfeledett lépései

A SWOT analízis elfeledett lépései 

Már a kis- és közepes vállalkozások zöme is tisztában van azzal, hogy a SWOT analízis mit takar, és mire keresi a válaszokat. Mit hagynak ki sokszor az elemzők, és hogyan lehet hatékony stratégiai eszköz? Szakértőnk cikkéből megtudhatja!
Nem alaptalan a „nagy adat" körüli felhajtás

Nem alaptalan a „nagy adat" körüli felhajtás  

A mostanában sokat emlegetett „big data” jelenség valóban fontos lehet a vállalatok számára, hiszen folyamatosan hatalmas mennyiségű strukturált és strukturálatlan adat jön létre, annak ellenére, hogy szakemberek szerint még mindig az adatrobbanás előtt vagyunk. Így az analitikai eszközök a cégek mindennapi munkáját segíthetik, mert az adatokból azok elemzésével lesz érték.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Költségkímélés

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak 

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése.

Adózás

A NAV bedobja Brüsszel számlázási atombombáját

A NAV bedobja Brüsszel számlázási atombombáját 

Indul a ViDA-konzultáció: NAV és vállalkozások együtt az áfadigitalizációban.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Cégblog

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo