Munkavállalói élmény cikkek


Mi az, ami többet ér, mint a pénz?

Mi az, ami többet ér, mint a pénz? 

A munkaerő piaci sürgetettség közepette a cégek azonnal szeretnének valamit tenni a munkáltatói márkájuk fejlesztése érdekében. A kétségbeesett próbálkozás közepette jönnek is a jobbnál jobb ötletek: legyünk kutyabarát munkahely, vegyünk babzsákot és Ps4et, vezessük be a távmunkát, csináljunk Facebookot. Régóta foglalkoztat mindenkit a kérdés: valójában mivel legyen tele a jó munkavállalói élménycsomag: pénzzel, cafetériával, vagy valami mással?
Az élményt keresik a dolgozók

Az élményt keresik a dolgozók 

Úgy tűnik, hogy a korábban jellemző, pusztán a munkavállalói elkötelezettségre és a szervezeti kultúrára fókuszáló szervezeti megközelítés lassan a múlté: a jelen munkavállalói egyre inkább lebilincselő munkaélményre vágynak.
Nemcsak fizetés, élmény is kell a munkavállalónak

Nemcsak fizetés, élmény is kell a munkavállalónak 

Bátorság, kíváncsiság és technológiai jártasság kell egy cégnél ahhoz, hogy minél teljesebb munkavállalói élményt tudjon nyújtani dolgozóinak. Egyre többen ismerik fel ugyanis, hogy nemcsak a kollégáknak, hanem már az állásra pályázóknak is élményt kell nyújtani, és a cégtől távozókkal is érdemes fenntartani a jó kapcsolatot - többek között ez derült ki az Aon Magyarország első hazai munkavállalói élmény kutatásából.
Létezik olyan munkahely ami érzelmileg is feltölt?

Létezik olyan munkahely ami érzelmileg is feltölt? 

Szeretnéd, hogy munkavállalóid elkötelezettek és hatékonyak legyenek?  Nem tudod, hogyan is érhetnéd el mindezt? Akkor a következő bejegyzés hasznos olvasmánynak ígérkezik.
Megéri, ha játszhatnak a kollégák

Megéri, ha játszhatnak a kollégák 

Az, hogy nem „csak” kiváló terméket kell nyújtani a vásárlóknak, hanem élményt is, szerencsére egyre több vállalat számára egyértelmű. Lassanként pedig azt is felismerik, hogy az ügyfelek mellett az alkalmazottak irányába is ezen kell dolgozniuk. Akkor is, amikor a munkafeltételeket alakítják ki.
A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz?

A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz? 

Mára a vállalatok jelentős része felismerte, hogy nem elég csupán kiváló minőségű terméket előállítani. A jó termék önmagában kevés, ha nincs mellette sztori, amely a termékhasználaton túl élményhez juttatja a fogyasztót. Az elmúlt években trendként jelent meg, hogy a cégek a vásárlókon kívül az alkalmazottak számára is élményt akarnak nyújtani a munkahelyeken.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Pénzszerzés

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban  

A lakáspiac novemberben már a lecsendesülés jeleit mutatja, de keresleti és kínálati oldala eltérő dinamikát mutatott, ami leginkább a lakásvásárlóknak kedvez.

Adózás

Megéri sietni: sok pénz visszajár adójóváírásként

Megéri sietni: sok pénz visszajár adójóváírásként 

Az év utolsó heteiben hagyományosan megugrik a nyugdíj- és egészségpénztári befizetések volumene az adóvisszatérítési lehetőségek miatt.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

 Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban

Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban  

A magyar kis- és középvállalkozások több mint fele még el sem kezdte az MI bevezetését.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo