Kkv konferencia cikkek


Újrakezdéskor itt az alkalom: váltsunk válságállóbb üzleti modellre!

Újrakezdéskor itt az alkalom: váltsunk válságállóbb üzleti modellre! 

Az elmúlt hónapokban keserves tanulságokkal megéltük, hogyan küldte padlóra egyetlen vírus a világ gazdaságát. Vajon akkor mi fog történni a klímaváltozás visszafordíthatatlanná válása után? Talán ezek után már jobban megértjük, hogy az újrakezdés nagyon jó alkalom energiafogyasztásunk teljes átgondolására és új alapokra helyezésére, a hulladéktermelés azonnali abbahagyásával járó termelési rendszerek, életmód, a fogyasztási szokások megváltoztatására. „Az újrakezdés új üzleti modellje – Energiapazarlás és szeméttermelés nélkül”  címet viselő, június 4.-én és még utána 6 napig megtekinthető Piac & Profit videókonferencia előadói be is bizonyítják, hogy az e gondolkodásmód mentén átalakított üzleti gyakorlat minden cégnél profitnövekedést is okoz. 
Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól 

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.
Piac és Profit konferencia: nem létezik digitális átállás, csak új üzleti modell

Piac és Profit konferencia: nem létezik digitális átállás, csak új üzleti modell 

Egy digitális társadalomban, a negyedik ipari forradalom közepén élünk, és mint tudjuk, a hazai cégek kissé le vannak maradva a digitális átállásban európai viszonylatban is. Ugyanakkor valóban érdemes átállni? Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója a Piac és Profit konferenciáján elmondta, hogy az elmúlt évek legnagyobb üzleti sikereit vizsgálva az derül ki, hogy érdemesebb egy új üzleti modellt kitalálni, mint egy régit digitalizálni.
Sikeres évzárás! „Pénz, de honnan” konferenciasorozat jövőre is !

Sikeres évzárás! „Pénz, de honnan” konferenciasorozat jövőre is ! 

Befejeződött a Piac & Profit „Pénz, de honnan?” elnevezésű idei konferenciasorozata. Az őszi állomások zárásaként a Budapesten tartott rendezvényen mintegy kétszázan vettek részt, túlnyomó többségükben vállalkozások vezetői. A sorozat jövő évben is folytatódik!
Házhoz hozzuk a pénzt!

Házhoz hozzuk a pénzt! 

2015-ben jelentős összegű EU-pályázati programok nyílnak a kkv-k és a térségi szereplők számára és sok az újdonság a Vidékfejlesztési Programban is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment

Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment 

A Schneider Electric jövőformáló vállalatként eszközök, alkalmazások és szolgáltatások széles skálájával segíti ügyfeleit és partnereit.

Pénzszerzés

Messze lemaradva az európai átlagtól a magyar hitelezés

Messze lemaradva az európai átlagtól a magyar hitelezés 

Szeptember elsejétől bevezették az Otthon Start Programot, amely alapvetően felrobbanthatja a hazai ingatlanpiacot és lakáshitelezést.

Jogi kisokos

Elege lett a bankoknak a kormánysarcokból

Elege lett a bankoknak a kormánysarcokból 

A szakemberek utálják a kormány piaci beavatkozásait, kamatstop, árrésstop.

Cégblog

Több tízezer forintot érő bejelentést tett az Auchan a nyugdíjasoknak

Több tízezer forintot érő bejelentést tett az Auchan a nyugdíjasoknak  

November végéig akár a nyugdíjas élelmiszer-utalványok összértékét jóváírják a vásárlóknak. 

Klímablog

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra 

Hamarosan elindul a pályázat a vállalkozásoknak a Jedlik Ányos Energetikai Programon belül.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo