Kkv konferencia cikkek


Újrakezdéskor itt az alkalom: váltsunk válságállóbb üzleti modellre!

Újrakezdéskor itt az alkalom: váltsunk válságállóbb üzleti modellre! 

Az elmúlt hónapokban keserves tanulságokkal megéltük, hogyan küldte padlóra egyetlen vírus a világ gazdaságát. Vajon akkor mi fog történni a klímaváltozás visszafordíthatatlanná válása után? Talán ezek után már jobban megértjük, hogy az újrakezdés nagyon jó alkalom energiafogyasztásunk teljes átgondolására és új alapokra helyezésére, a hulladéktermelés azonnali abbahagyásával járó termelési rendszerek, életmód, a fogyasztási szokások megváltoztatására. „Az újrakezdés új üzleti modellje – Energiapazarlás és szeméttermelés nélkül”  címet viselő, június 4.-én és még utána 6 napig megtekinthető Piac & Profit videókonferencia előadói be is bizonyítják, hogy az e gondolkodásmód mentén átalakított üzleti gyakorlat minden cégnél profitnövekedést is okoz. 
Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól 

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.
Piac és Profit konferencia: nem létezik digitális átállás, csak új üzleti modell

Piac és Profit konferencia: nem létezik digitális átállás, csak új üzleti modell 

Egy digitális társadalomban, a negyedik ipari forradalom közepén élünk, és mint tudjuk, a hazai cégek kissé le vannak maradva a digitális átállásban európai viszonylatban is. Ugyanakkor valóban érdemes átállni? Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító Zrt. vezérigazgatója a Piac és Profit konferenciáján elmondta, hogy az elmúlt évek legnagyobb üzleti sikereit vizsgálva az derül ki, hogy érdemesebb egy új üzleti modellt kitalálni, mint egy régit digitalizálni.
Sikeres évzárás! „Pénz, de honnan” konferenciasorozat jövőre is !

Sikeres évzárás! „Pénz, de honnan” konferenciasorozat jövőre is ! 

Befejeződött a Piac & Profit „Pénz, de honnan?” elnevezésű idei konferenciasorozata. Az őszi állomások zárásaként a Budapesten tartott rendezvényen mintegy kétszázan vettek részt, túlnyomó többségükben vállalkozások vezetői. A sorozat jövő évben is folytatódik!
Házhoz hozzuk a pénzt!

Házhoz hozzuk a pénzt! 

2015-ben jelentős összegű EU-pályázati programok nyílnak a kkv-k és a térségi szereplők számára és sok az újdonság a Vidékfejlesztési Programban is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.

Költségkímélés

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot 

A Bankmonitor és a Pénzcentrum együtt végzett felmérést, amelyben a magyar lakosság hitelekhez való hozzáállásáról kérdezte a kitöltőket. Ez most különösen értékes információkkal szolgál, hiszen az Otthon Start indulásának időszakában érdekes összevetni az eredményeket a tavalyival, és megnézni, milyen változások történtek. Az Otthon Starttal kapcsolatos válaszok pedig különösen beszédesek, hiszen jól mutatják, hogyan gondolkodik a magyar lakosság a programról és a hitelezésről általában.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot

Tízből hat jogosult tervezi felvenni az Otthon Startot 

A Bankmonitor és a Pénzcentrum együtt végzett felmérést, amelyben a magyar lakosság hitelekhez való hozzáállásáról kérdezte a kitöltőket. Ez most különösen értékes információkkal szolgál, hiszen az Otthon Start indulásának időszakában érdekes összevetni az eredményeket a tavalyival, és megnézni, milyen változások történtek. Az Otthon Starttal kapcsolatos válaszok pedig különösen beszédesek, hiszen jól mutatják, hogyan gondolkodik a magyar lakosság a programról és a hitelezésről általában.

Klímablog

Árt a napelemeknek a kánikula

Árt a napelemeknek a kánikula 

Még a hazai napelemek áramtermelése is megszenvedheti a klímaváltozást, hiába érkezik több napenergia.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo