Kkv biztosítás cikkek


Biztosítás? Csak ha kötelező

Biztosítás? Csak ha kötelező 

A hazai cégek többsége csak akkor köt biztosítási szerződést, ha azt valamilyen jogszabály előírja számára. Ágazati szereplők ugyanakkor bizakodók, az elmúlt évekhez hasonlóan idén további növekedésre számítanak.
Csak a főnökre vigyáznak a cégek?

Csak a főnökre vigyáznak a cégek? 

Ha van is biztosítás, nem arra, amire kéne – legalábbis gyakran ez a helyzet a kis- és középvállalkozások esetében a Groupama friss felmérése szerint. Inkább magukat féltik a tulajok, mint a céget.
Csődbe is vihet egy rossz biztosítás

Csődbe is vihet egy rossz biztosítás 

A magyar vállalkozások sajnos jellemzően alulbiztosítottak, ez az a terület, amit elsők között vágtak meg a cégvezetők a válság kezdetén. A biztosítási díjak folyamatosan csökkennek, a többség azonban ezt sem fizeti ki. Pedig akár csődöt is jelenthet, ha nem védik magukat a cégek.
Rizikós a biztosításon spórolni

Rizikós a biztosításon spórolni 

Két év alatt mintegy 20 százalékkal csökkent a biztosítás díja egy átlagos kkv számára. Ennek ellenére a hazai vállalkozások még mindig alulbiztosítottak, részint a tudatosság hiánya, részint a pénzügyi vonzatok miatt.
Majd mindenhol egy kulcsemberen múlik a biztonság

Majd mindenhol egy kulcsemberen múlik a biztonság 

A kkv szektor több mint háromnegyede tart valamilyen vagyoni jellegű kár bekövetkezésétől. Az UNION Biztosító megbízásából készített felmérés szerint a kkv vezetők leginkább a helyreállítás költségei és annak idővonzata miatt aggódnak, és minden harmadik cégvezető szerint van olyan kulcsembere a cégnek, akinek kiesésével veszélybe kerülhet a cég működése. Bár a félelmek léteznek, mégsem alapvető a cég biztonságos működtetéséhez szükséges üzletmenet biztosítása - írja a cég közleménye.
Egyre olcsóbbak a vállalati vagyonbiztosítások

Egyre olcsóbbak a vállalati vagyonbiztosítások 

A fokozódó piaci verseny, illetve a vállalatok fizetőképességének romlása az elmúlt években tovább csökkentette a vállalati vagyon- és felelősségbiztosítások díjait. .A piacon elérhető legolcsóbb és legdrágább biztosítási elemek között továbbra is közel két és félszeres a különbség, ezért a körültekintően megválasztott csomaggal már a néhány alkalmazottat foglalkoztató kkv-k is milliókat spórolhatnak.
Végzetes lehet a vállalkozásnak egy káresemény

Végzetes lehet a vállalkozásnak egy káresemény 

Bár az elővigyázatos vállalkozások, cégvezetők körültekintően tájékozódnak a lehetőségekről, még mindig a vagyonbiztosításra van legnagyobb igény a vállalatok körében. Pedig a jól megválasztott biztosítás a munkavállalókat ért balesetekre, a munkavállaló által okozott kárra, a termékfelelősségre is fedezetet nyújt, és nehéz gazdasági körülmények között is biztos hátteret ad egy esetleges káresemény bekövetkeztekor.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak?

Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak? 

Egy hitel gyakran komoly kihívást jelent a cégek.

Költségkímélés

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.

Pénzszerzés

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok 

A 13. havi nyugdíj kifizetésének módosítása emberiességi aggályokat is felvet.

Cégblog

Új fegyvert vet be az OTP a csalók ellen

Új fegyvert vet be az OTP a csalók ellen  

Az átutalásos csalások ellen nyújt védelmet az OTP Mobilbank új biztonsági funkciója.

Gazdaság

Most tényleg minden ingatlant el lehet adni

Most tényleg minden ingatlant el lehet adni  

Rövidült az eladási idő, még a piacon ragadt ingatlanok is gazdára találnak.

Infokom

Gigabefektetés a Google-nél

Gigabefektetés a Google-nél  

A technológiai óriás 5 milliárd fontot fektet be Nagy-Britanniában a következő két évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo