Kkv biztosítás cikkek


Biztosítás? Csak ha kötelező

Biztosítás? Csak ha kötelező 

A hazai cégek többsége csak akkor köt biztosítási szerződést, ha azt valamilyen jogszabály előírja számára. Ágazati szereplők ugyanakkor bizakodók, az elmúlt évekhez hasonlóan idén további növekedésre számítanak.
Csak a főnökre vigyáznak a cégek?

Csak a főnökre vigyáznak a cégek? 

Ha van is biztosítás, nem arra, amire kéne – legalábbis gyakran ez a helyzet a kis- és középvállalkozások esetében a Groupama friss felmérése szerint. Inkább magukat féltik a tulajok, mint a céget.
Csődbe is vihet egy rossz biztosítás

Csődbe is vihet egy rossz biztosítás 

A magyar vállalkozások sajnos jellemzően alulbiztosítottak, ez az a terület, amit elsők között vágtak meg a cégvezetők a válság kezdetén. A biztosítási díjak folyamatosan csökkennek, a többség azonban ezt sem fizeti ki. Pedig akár csődöt is jelenthet, ha nem védik magukat a cégek.
Rizikós a biztosításon spórolni

Rizikós a biztosításon spórolni 

Két év alatt mintegy 20 százalékkal csökkent a biztosítás díja egy átlagos kkv számára. Ennek ellenére a hazai vállalkozások még mindig alulbiztosítottak, részint a tudatosság hiánya, részint a pénzügyi vonzatok miatt.
Majd mindenhol egy kulcsemberen múlik a biztonság

Majd mindenhol egy kulcsemberen múlik a biztonság 

A kkv szektor több mint háromnegyede tart valamilyen vagyoni jellegű kár bekövetkezésétől. Az UNION Biztosító megbízásából készített felmérés szerint a kkv vezetők leginkább a helyreállítás költségei és annak idővonzata miatt aggódnak, és minden harmadik cégvezető szerint van olyan kulcsembere a cégnek, akinek kiesésével veszélybe kerülhet a cég működése. Bár a félelmek léteznek, mégsem alapvető a cég biztonságos működtetéséhez szükséges üzletmenet biztosítása - írja a cég közleménye.
Egyre olcsóbbak a vállalati vagyonbiztosítások

Egyre olcsóbbak a vállalati vagyonbiztosítások 

A fokozódó piaci verseny, illetve a vállalatok fizetőképességének romlása az elmúlt években tovább csökkentette a vállalati vagyon- és felelősségbiztosítások díjait. .A piacon elérhető legolcsóbb és legdrágább biztosítási elemek között továbbra is közel két és félszeres a különbség, ezért a körültekintően megválasztott csomaggal már a néhány alkalmazottat foglalkoztató kkv-k is milliókat spórolhatnak.
Végzetes lehet a vállalkozásnak egy káresemény

Végzetes lehet a vállalkozásnak egy káresemény 

Bár az elővigyázatos vállalkozások, cégvezetők körültekintően tájékozódnak a lehetőségekről, még mindig a vagyonbiztosításra van legnagyobb igény a vállalatok körében. Pedig a jól megválasztott biztosítás a munkavállalókat ért balesetekre, a munkavállaló által okozott kárra, a termékfelelősségre is fedezetet nyújt, és nehéz gazdasági körülmények között is biztos hátteret ad egy esetleges káresemény bekövetkeztekor.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 88. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Könnyít a NAV

Könnyít a NAV 

Könnyítés a biztosítási jogviszony bejelentésnél: számos pozitív változással jön a 08E.

Cégblog

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját?

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját? 

A vállalati digitalizáció gyorsulása egyre több KKV számára teszi kulcskérdéssé, hogy milyen eszközökkel dolgozunk.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo