Futball cikkek


Labdarúgó Eb vs. online veszélyek

Labdarúgó Eb vs. online veszélyek  

A nagy sportesemények nemcsak a szurkolókat, de a kiberbűnözőket is mozgósítják.
Füvezzen! - a német rendőrség ajánlásával

Füvezzen! - a német rendőrség ajánlásával 

Inkább, mint a részeg szurkolók - mondta a német rendőrszóvivő.
Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát 

A Csúcs Kupa kispályás közéleti labdarúgó tornáján vett részt a Magyar Színészválogatott, a Magyar Újságírók Válogatott, a Magyar Országgyűlés Labdarúgó Válogatottja, és az Üzletemberek csapata.
A focihoz mindenki ért, de vajon az e-focihoz is?

A focihoz mindenki ért, de vajon az e-focihoz is?  

Alig pár év alatt jelentősen megugrott itthon az e-sport ismertsége.
Újra Footgolf Csúcs Kupa

Újra Footgolf Csúcs Kupa 

Kilenc évre visszatekintő hagyomány a Footgolf Csúcs Kupa.
Ismét az Országgyűlés nyerte a Csúcs Kupát

Ismét az Országgyűlés nyerte a Csúcs Kupát 

A Magyar Országgyűlés Labdarúgó Válogatottja tavaly törte meg a Magyar Újságírók Válogatott öt éven át tartott győzelemsorozatát.
Magyar cég is versenyben van a futballvilág legígéretesebb startupjai között

Magyar cég is versenyben van a futballvilág legígéretesebb startupjai között 

A magyar fejlesztésű „Seyu – Együtt a győzelemért” szurkolói képküldő alkalmazás is bekerült a World Football Summit StartCup 2020 verseny döntőjébe.
Az Újságírók nyertek a Csúcs Kupán

Az Újságírók nyertek a Csúcs Kupán 

Az Újságírók a vasárnapi Csúcs Kupa utolsó, döntőnek beillő mérkőzésén szerezték meg ismét a tornagyőzelmet a kétszeres bajnok Országgyűlés ellen az utolsó percekben elért 1-0-ás győzelmükkel.
Fellendülőben a sportturizmus

Fellendülőben a sportturizmus 

A nemzetközi trendnek megfelelően szezonról-szezonra egyre több rajongó utazik Magyarországról külföldi labdarúgó-mérkőzésekre. A legfontosabb vonzerőt a célpont kiválasztásában a sztárklubok jelentik, de a megelőző időszakban nyújtott teljesítmény is fontos tényező – derül ki a Focitour.hu sport utazási iroda elemzéséből.
A Facebookon behozhatja Ronaldo árát a Juve

A Facebookon behozhatja Ronaldo árát a Juve 

Nem gólokra, hanem plusz bevételre vágyott a Juventus, amikor leigazolta Cristiano Ronaldot – írja a KPMG. A pénzügyi szolgáltató szerint a focista közösségi médiás jelenléte miatt térülhet meg a 85 milliós igazolás.

Ráugrottak a cégek a foci VB-re 

Ön is úgy érzi, hogy minden áron nagy képernyős televízión kell néznie a foci vb-t? Ráadásul úgy, hogy előtte eszébe sem jutott volna lecserélni régi készülékét? Ez nem véletlen, ugyanis az Oroszországban rendezendő viadal előtt az áruházláncok akciói és a bankok hitelhirdetései ezt sulykolják belénk.

Ezek a leggazdagabb futballcsapatok 

2018-ban is a Manchester United vezeti e legértékesebb futballcsapatok listáját, megelőzve az FC Barcelonát és a Real Madridot. Európa 32 vezető klubjának összesített becsült cégértéke eléri a 32,5 milliárd eurót – derül ki a KPMG „Labdarúgó klubok értékelése: az európai elit 2018” című jelentéséből.

Egy ember profitál nagyot az izlandi focicsapat szerepléséből 

Az izlandi csapat erős szereplése a foci-EB-n sokaknak sokat jelent. De egy embernek különösen sok pénzt is. Az illető a középhátvéd Ragnar Sigurdsson, akinek a siker miatt megugrott az ázsiója. Több klub is szeretné őt átigazolni Angliába.

21 hónap börtönt kapott Messi 

Apjával együtt ítélték börtönbüntetésre a spanyol bíróságon a világ legértékesebb sportolóját. Spanyol lapértesülések szerint valószínűleg nem kell leülniük a kiszabott szabadságvesztést. Megnéztük, mennyit ér, mennyit keres és hogyan költi millióit Messi, aki június végén visszavonul a válogatottságtól.

Alig éri meg a foci EB a vendéglátónak, az Olimpia kész ráfizetés 

Az EB által generált turisztikai bevétel meg sem kottyan egy olyan nagy nemzetgazdaságnak, mint amilyen Franciaországé. A francia GDP 0,05%-át adják az EB-látogatók költései. Az EB-k és VB-k megrendezése nem feltétlenül jár óriási beruházással, az olimpiáké viszont igen, amit a turizmus növekedése nem termel vissza és az országimázs fényesítése sem kompenzál.

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA 

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák

26 milliót kapnak fejenként az Eb-ért a magyarok 

Utánanéztünk, mennyi pénz üti a markát a nemzeti labdarúgó-szövetségeknek a FIFA világbajnoksága és az UEFA Európa-bajnoksága után. A magyar játékosok 26 millió forintot is kaphatnak. És még többet, ha újra nyernek.

Mennyit lehet keresni a focin? 

A Premier League és a Bundesliga új, közvetítési jogdíjakról szóló szerződésének is szerepe volt abban, hogy a klubok közvetítési jogdíjakból származó összesített bevétele 5,4 milliárd euróra nőtt, ami az öt legjelentősebb európai bajnokság bevételeinek 48%-át tette ki – derül ki a Deloitte 2015-ös futballpiaci körképéből.

Sört és pizzát fogyaszt a magyar a meccsek alatt 

Jelentősen nőtt a szurkolás közben rendelők aránya Magyarországon, a vébé alatt harmadával többen szerezték be így a vacsorát a megszokottnál. Az ételek mellett az italok is slágertermékké váltak: legtöbben a pizzát és a sört választották.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja 

Az ügyfelek már régóta arra panaszkodnak, hogy az előfizetési szerződésük rabláncra veri őket, annak lemondása a lehetetlennel határos.

Pénzszerzés

Mi az igazság a magas megtakarításokról?

Mi az igazság a magas megtakarításokról? 

Az utóbbi hónapokban egyszerre olvashattunk nagy mértékű béremelkedésről és minden várakozást alulmúló fogyasztásról, jelentős megtakarítási hajlandóságról és a lakosság bő harmadát kitevő szegénységről.

Adózás

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni  

November 20-ig dönthetnek a cégcsoportok, hogy jövőre közösen adóznak-e.

Jogi kisokos

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint 

Az ügyvezetés a közvetlen beszállítók átvilágításáért is felelős, az új rendelkezések szerint. Mindez milyen feladatokat ró a vállalatokra?

Cégblog

Vége a Packetának

Vége a Packetának  

A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.

Klímablog

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma 

Az új rendszerben visszaváltott palackok, dobozok, üvegek száma a héten elérte a félmilliárdot.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo