Magyar cég is versenyben van a futballvilág legígéretesebb startupjai között

A magyar fejlesztésű „Seyu – Együtt a győzelemért” szurkolói képküldő alkalmazás is bekerült a World Football Summit StartCup 2020 verseny döntőjébe.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A technológiai fejlesztések hajtják a labdarúgást is

A madridi székhelyű World Football Summit szervezői idén egy ötnapos virtuális konferencia keretén belül rendezték meg éves eseményüket, ahol a sportág aktuális trendjeiről öt napon keresztül értekeztek a sportág prominens szereplői. A webinárokon többek között Gianni Infantino FIFA-elnök, Javier Tebas La-Liga elnök, és a brazil futball-legenda, Ronaldo Nazairo is előadott, a tematikát természetesen a járványhelyzet negatív gazdasági hatásaival érintett sportág jövője uralta.

A WFS StartCup programjára elsősorban olyan egyedi, jól skálázható technológiai megoldásokat kerestek, amellyel több, a sportot érintő fontos üzleti pillérben (pl. közvetítések, játékos-megfigyelés, szponzoráció, szórakoztatás) is nagy értéknövekedés érhető el. A versenyt a Microsoft által támogatott Global Sports Innovation Centre (GSIC) szervezte, amely több mint fél éve figyelt fel a magyar cégben rejlő piaci potenciálra a szurkolói szórakoztatás (fan engagement) területén.

A szakmai zsűri az előzetes szűrés során 32 ország több mint 90 jelentkezőjéből választotta ki azt a 16 finalistát, akiknek lehetőségük volt bemutatkozni a futballvilág üzleti elitjének. A világ számos tájáról származó ígéretes startupok online prezentáció keretében bizonyíthatták rátermettségüket és elhivatottságukat a szakmai közönség számára. A verseny során gyűjtött információk és benyomások alapján a végső sorrendet július végén hirdetik ki a szervezők.

A cél: szurkolók millióinak örömet szerezni

A ’Seyu – Együtt a győzelemért’ szolgáltatásával lehetőséget ad sportrajongóknak arra, hogy egy applikáción keresztül beküldött képet kedvenc csapatuk, sportolójuk mérkőzésén posztoljanak a pálya melletti LED kijelzőkre vagy az óriáskivetítőre – legyenek bármilyen messze is az adott mérkőzéstől.

A magyar piacon már több, mint 150 eseményen bizonyított a megoldás – jelenleg olyan partnerekkel működik együtt, mint a MOL Fehérvár FC, a Telekom Veszprém vagy a Magyar Kézilabda Szövetség, de egyre közelebb állnak a nemzetközi piaci térhódításhoz is.

 

 

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo