Cégvezetők csúcstalálkozója cikkek
Mit ért el a kormány a gazdaságvédelmi akciótervvel? Palkovics László bemutatta
A Cégvezetők Csúcstalálkozójának nyitóelőadásában Palkovics László innovációs és technológiai miniszter összegezte a gazdaságvédelmi akcióterv eddigi eredményeit.
A cégvezetők csak egymás válságkezelő gyakorlatából tanulhatnak
Rengeteg cégvezetői tapasztalat gyűlhetett össze a koronavírus-járvány kitörése óta. A cégek zöme valószínűleg túl van a krízis kezelésén és az újraindítás első lépésein. A cégmentő gazdasági program testreszabott konstrukcióit is már igénybe vehették a gyorsabbak. A Cégvezetők Csúcstalálkozója idén, június 25-én mi másról szólna, mint az üzleti élet újraindításáról. Ekkora világválságot az aktív üzletemberek közül még senki sem élt meg. Csak egymás példájából gondolataiból, gyakorlatából tanulhatnak, okulhatnak a hazai cégvezetők.
A cégvezető kötelessége a personal branding
Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura - mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.
Kürti Sándor: Törekedni kéne rá a kutyának, hogy szalonna legyen
Kürti Sándor, a Kürt Zrt. alapítója kedvenc könyveit, szerzőit ajánlotta a közönségnek fővédnökként a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferencián, személyes történetekkel megtűzdelve.
B2B és B2C helyett jön a H2H
A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni - mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.
Mit hoz a jövő a stabil kis- és középvállalatoknak?
Merre tart 2017-ben az üzleti világ? Melyek a figyelemre érdemes újdonságok a kommunikációban, a befektetésben? Milyen ma az eredményes vezető? Hogyan kell változni és változtatni, hogy ne maradjunk le a világban zajló átalakuláshoz képest? Vitassa meg a cégvezetők számára létfontosságú témákat az Önhöz hasonló, sikeres felelős vezetők éves konferenciáján, 2017. április 27-én, a Cégvezetők Csúcstalálkozóján!
Nagy baj, ha a főnök mindent jobban tud
A jó főnököt az mutatja meg, hogy mit képes kihozni az embereiből. A cég érdekében a saját hiúságát alá kell rendelnie az alkalmazottakénak - mondta a Piac & Profit által szervezett Cégvezetői Csúcs konferencián Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója, aki igazán tudja, hogyan fejleszthet igazán nagy céget egy vezető.
Egy cég éppúgy kiéghet, mint az ember
Nemcsak az embereknek van vitalitása, hanem a cégeknek is, hiszen emberek csoportjából áll. Az emberi kiégésből következik a szervezeti kiégés. A színészből vezetői coach-csá avanzsált Borbély László szerint nemzetközi szinten a kiégés a legnagyobb probléma a cégek életében és ez képezi a szervezetfejlesztés legnagyobb akadályát.
20. századi módszerekkel próbálunk túlélni
A motivációhiány a céges növekedés nagy kerékkötője. És a munkaerőhiány. A magyar gazdaság versenyelőnye, hogy itt olcsóbb a munkaerő, nem lesz tartható, 21. századi leadership módszerekre kell váltanunk mielőbb - mondták szakértők a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Nem luxus, a siker alapja az etika
Nincs ellentét a vállalkozások és a társadalom érdekei között - hangsúlyozták a Cégvezetők Csúcstalálkozóján felszólaló szakemberek. Valójában hosszú távon csak azok a cégek lesznek sikeresek, amelyek etikusan működnek. Ezt várják a fogyasztók és a partner vállalatok is.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van
A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
A magyar cég, „ami megmentette Amerikát”
Ha van született vállalkozó Magyarországon, Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke az. A Cégvezetők Csúcstalálkozóján a legjobb sztorijait osztotta meg arról, hogy a „kurázsi” hogyan tehet világhírűvé és világsikerűvé egy céget.
Honnan lesz pénz a nagy ugráshoz?
Az NHP és a Jeremie-program kifutásával sem maradnak forrás nélkül a beruházni kívánó magyar cégek. Minden eddiginél több uniós forrás érkezik hazánkba, a kockázati befektetők sem tűnnek el, és a tőzsdén is érdemes körülnéznie a magyar kkv-knak – mondták el a szakértők a Piac & Profit által rendezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Kilátásban a növekedés, de nagyok a kockázatok
A harmadik negyedévben nőhet a magyar gazdaság, ezt az uniós pályázatok gyorsabb kiírása is támogathatja. Ugyanakkor komoly globális kockázatok jelentek meg, amelyek nem csak Magyarországra jelentenek veszélyt – mondták a szakemberek a Piac &Profit által szervezett első Cégvezetők Csúcstalálkozóján.