Cégvezetők csúcstalálkozója cikkek


Mit ért el a kormány a gazdaságvédelmi akciótervvel? Palkovics László bemutatta

Mit ért el a kormány a gazdaságvédelmi akciótervvel? Palkovics László bemutatta 

A Cégvezetők Csúcstalálkozójának nyitóelőadásában Palkovics László innovációs és technológiai miniszter összegezte a gazdaságvédelmi akcióterv eddigi eredményeit.
A cégvezetők csak egymás válságkezelő gyakorlatából tanulhatnak

A cégvezetők csak egymás válságkezelő gyakorlatából tanulhatnak 

Rengeteg cégvezetői tapasztalat gyűlhetett össze a koronavírus-járvány kitörése óta. A cégek zöme valószínűleg túl van a krízis kezelésén és az újraindítás első lépésein. A cégmentő gazdasági program testreszabott konstrukcióit is már igénybe vehették a gyorsabbak. A Cégvezetők Csúcstalálkozója idén, június 25-én mi másról szólna, mint az üzleti élet újraindításáról. Ekkora világválságot az aktív üzletemberek közül még senki sem élt meg. Csak egymás példájából gondolataiból, gyakorlatából tanulhatnak, okulhatnak a hazai cégvezetők.  
A cégvezető kötelessége a personal branding

A cégvezető kötelessége a personal branding 

Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura - mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.
Kürti Sándor: Törekedni kéne rá a kutyának, hogy szalonna legyen

Kürti Sándor: Törekedni kéne rá a kutyának, hogy szalonna legyen 

Kürti Sándor, a Kürt Zrt. alapítója kedvenc könyveit, szerzőit ajánlotta a közönségnek fővédnökként a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferencián, személyes történetekkel megtűzdelve.
B2B és B2C helyett jön a H2H

B2B és B2C helyett jön a H2H 

A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni - mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.
Mit hoz a jövő a stabil kis- és középvállalatoknak?

Mit hoz a jövő a stabil kis- és középvállalatoknak? 

Merre tart 2017-ben az üzleti világ? Melyek a figyelemre érdemes újdonságok a kommunikációban, a befektetésben? Milyen ma az eredményes vezető? Hogyan kell változni és változtatni, hogy ne maradjunk le a világban zajló átalakuláshoz képest? Vitassa meg a cégvezetők számára létfontosságú témákat az Önhöz hasonló, sikeres felelős vezetők éves konferenciáján, 2017. április 27-én, a Cégvezetők Csúcstalálkozóján!
Nagy baj, ha a főnök mindent jobban tud

Nagy baj, ha a főnök mindent jobban tud 

A jó főnököt az mutatja meg, hogy mit képes kihozni az embereiből. A cég érdekében a saját hiúságát alá kell rendelnie az alkalmazottakénak - mondta a Piac & Profit által szervezett Cégvezetői Csúcs konferencián Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója, aki igazán tudja, hogyan fejleszthet igazán nagy céget egy vezető.
Egy cég éppúgy kiéghet, mint az ember

Egy cég éppúgy kiéghet, mint az ember 

Nemcsak az embereknek van vitalitása, hanem a cégeknek is, hiszen emberek csoportjából áll. Az emberi kiégésből következik a szervezeti kiégés. A színészből vezetői coach-csá avanzsált Borbély László szerint nemzetközi szinten a kiégés a legnagyobb probléma a cégek életében és ez képezi a szervezetfejlesztés legnagyobb akadályát.
20. századi módszerekkel próbálunk túlélni

20. századi módszerekkel próbálunk túlélni 

A motivációhiány a céges növekedés nagy kerékkötője. És a munkaerőhiány. A magyar gazdaság versenyelőnye, hogy itt olcsóbb a munkaerő, nem lesz tartható, 21. századi leadership módszerekre kell váltanunk mielőbb - mondták szakértők a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Nem luxus, a siker alapja az etika

Nem luxus, a siker alapja az etika 

Nincs ellentét a vállalkozások és a társadalom érdekei között - hangsúlyozták a Cégvezetők Csúcstalálkozóján felszólaló szakemberek. Valójában hosszú távon csak azok a cégek lesznek sikeresek, amelyek etikusan működnek. Ezt várják a fogyasztók és a partner vállalatok is.

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van 

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

A magyar cég, „ami megmentette Amerikát” 

Ha van született vállalkozó Magyarországon, Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke az. A Cégvezetők Csúcstalálkozóján a legjobb sztorijait osztotta meg arról, hogy a „kurázsi” hogyan tehet világhírűvé és világsikerűvé egy céget.

Honnan lesz pénz a nagy ugráshoz? 

Az NHP és a Jeremie-program kifutásával sem maradnak forrás nélkül a beruházni kívánó magyar cégek. Minden eddiginél több uniós forrás érkezik hazánkba, a kockázati befektetők sem tűnnek el, és a tőzsdén is érdemes körülnéznie a magyar kkv-knak – mondták el a szakértők a Piac & Profit által rendezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

Kilátásban a növekedés, de nagyok a kockázatok 

A harmadik negyedévben nőhet a magyar gazdaság, ezt az uniós pályázatok gyorsabb kiírása is támogathatja. Ugyanakkor komoly globális kockázatok jelentek meg, amelyek nem csak Magyarországra jelentenek veszélyt – mondták a szakemberek a Piac &Profit által szervezett első Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Anyagilag belerokkannak a magyarok a magánegészségügybe

Anyagilag belerokkannak a magyarok a magánegészségügybe 

Már minden második magyar vett igénybe magánegészségügyi szolgáltatást az elmúlt két évben.

Pénzszerzés

Mi most a legnépszerűbb befektetés a magyaroknál?

Mi most a legnépszerűbb befektetés a magyaroknál?  

A befektetési alapokban kezelt vagyon 2,9 százalékkal, 445 milliárd forinttal nőtt márciusban.

Adózás

Fontos határidő jár le: ne felejtsen el fizetni!

Fontos határidő jár le: ne felejtsen el fizetni! 

Vészesen fogy az idő, ezt a befizetést nem szabad elfelejteni.

Cégblog

Az Aldi is elárulta, mennyiért keresnek dolgozókat a nyárra

Az Aldi is elárulta, mennyiért keresnek dolgozókat a nyárra  

A vállalat mintegy 100 szezonális új munkavállalót keres a turisztikai régiókban, a kezdőbér több mint bruttó 550 000 forint.

Klímablog

Zöldül a Wizz Air

Zöldül a Wizz Air 

A Wizz Air az évtized végére járatainak 10 százalékát tervezi üzemeltetni fenntartható repülőgép-üzemanyaggal.

Gazdaság

Bármit is állít a kormány, ennyire fontos nekünk az EU

Bármit is állít a kormány, ennyire fontos nekünk az EU  

A GKI cikksorozatban egy-egy mutató segítségével járja körül, hogyan változott hazánk helyzete 20 éves EU tagságunk ideje alatt. 

Társadalom

Anyagilag belerokkannak a magyarok a magánegészségügybe

Anyagilag belerokkannak a magyarok a magánegészségügybe 

Már minden második magyar vett igénybe magánegészségügyi szolgáltatást az elmúlt két évben.

Infokom

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk  

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó. Ma már hétköznapinak számító eszközök, melyekről nem is gondolnánk, hogy a világ legnagyobb űrügynöksége, a NASA áll kifejlesztésük mögött. A National Geographic összegyűjtött 10 olyan forradalmi találmányt, melyet a kezdetekben az űrkutatásban használtak, de később gyökeresen alakították át az emberek életét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo