Cégvezetők csúcstalálkozója cikkek
![Mit ért el a kormány a gazdaságvédelmi akciótervvel? Palkovics László bemutatta](https://piacesprofit.hu/i/f/f/a/7/8/4/1/6/8/3/5/c/a/2/a/e/e/4/3/3/mit-ert-el-a-kormany-a-gazdasagvedelmi-akciotervvel-palkovics-laszlo-bemutatta_md.jpg)
Mit ért el a kormány a gazdaságvédelmi akciótervvel? Palkovics László bemutatta
A Cégvezetők Csúcstalálkozójának nyitóelőadásában Palkovics László innovációs és technológiai miniszter összegezte a gazdaságvédelmi akcióterv eddigi eredményeit.
![A cégvezetők csak egymás válságkezelő gyakorlatából tanulhatnak](https://piacesprofit.hu/i/4/4/6/f/5/3/0/1/6/a/8/9/6/0/f/2/2/c/3/9/a-cegvezetok-csak-egymas-valsagkezelo-gyakorlatabol-tanulhatnak_md.jpg)
A cégvezetők csak egymás válságkezelő gyakorlatából tanulhatnak
Rengeteg cégvezetői tapasztalat gyűlhetett össze a koronavírus-járvány kitörése óta. A cégek zöme valószínűleg túl van a krízis kezelésén és az újraindítás első lépésein. A cégmentő gazdasági program testreszabott konstrukcióit is már igénybe vehették a gyorsabbak. A Cégvezetők Csúcstalálkozója idén, június 25-én mi másról szólna, mint az üzleti élet újraindításáról. Ekkora világválságot az aktív üzletemberek közül még senki sem élt meg. Csak egymás példájából gondolataiból, gyakorlatából tanulhatnak, okulhatnak a hazai cégvezetők.
![A cégvezető kötelessége a personal branding](https://piacesprofit.hu/i/c/f/e/9/0/4/d/f/a/4/e/3/4/2/d/3/0/3/0/b/a-cegvezeto-kotelessege-a-personal-branding_md.jpg)
A cégvezető kötelessége a personal branding
Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura - mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.
![Kürti Sándor: Törekedni kéne rá a kutyának, hogy szalonna legyen](https://piacesprofit.hu/i/e/f/7/c/8/7/e/9/1/4/f/5/2/3/c/e/3/c/5/c/kurti-sandor-torekedni-kene-ra-a-kutyanak-hogy-szalonna-legyen_md.jpg)
Kürti Sándor: Törekedni kéne rá a kutyának, hogy szalonna legyen
Kürti Sándor, a Kürt Zrt. alapítója kedvenc könyveit, szerzőit ajánlotta a közönségnek fővédnökként a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferencián, személyes történetekkel megtűzdelve.
![B2B és B2C helyett jön a H2H](https://piacesprofit.hu/i/5/5/c/e/4/a/1/8/3/f/1/7/9/e/4/a/7/9/d/9/b2b-es-b2c-helyett-jon-a-h2h_md.jpg)
B2B és B2C helyett jön a H2H
A cég renoméja fontosabb, mint valaha, a termék helyett egyre inkább az emberre kell koncentrálni - mondták a Cégvezetői Csúcs 2017 konferencia előadói. A negatív vélemények nemcsak a fogyasztói oldalon gyengítik egy vállalkozás pozícióját, de a munkaerővonzó erejét is elveszik. Ez pedig komoly gond, hiszen amúgy is munkaerőhiány van Magyarországon.
![Mit hoz a jövő a stabil kis- és középvállalatoknak?](https://piacesprofit.hu/i/4/a/2/4/9/7/1/7/d/6/d/5/7/9/e/0/2/f/b/3/mit-hoz-a-jovo-a-stabil-kis-es-kozepvallalatoknak_md.jpg)
Mit hoz a jövő a stabil kis- és középvállalatoknak?
Merre tart 2017-ben az üzleti világ? Melyek a figyelemre érdemes újdonságok a kommunikációban, a befektetésben? Milyen ma az eredményes vezető? Hogyan kell változni és változtatni, hogy ne maradjunk le a világban zajló átalakuláshoz képest? Vitassa meg a cégvezetők számára létfontosságú témákat az Önhöz hasonló, sikeres felelős vezetők éves konferenciáján, 2017. április 27-én, a Cégvezetők Csúcstalálkozóján!
![Nagy baj, ha a főnök mindent jobban tud](https://piacesprofit.hu/i/1/6/f/0/6/8/9/d/d/0/5/4/4/1/4/c/e/1/b/7/nagy-baj-ha-a-fonok-mindent-jobban-tud_md.jpg)
Nagy baj, ha a főnök mindent jobban tud
A jó főnököt az mutatja meg, hogy mit képes kihozni az embereiből. A cég érdekében a saját hiúságát alá kell rendelnie az alkalmazottakénak - mondta a Piac & Profit által szervezett Cégvezetői Csúcs konferencián Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója, aki igazán tudja, hogyan fejleszthet igazán nagy céget egy vezető.
![Egy cég éppúgy kiéghet, mint az ember](https://piacesprofit.hu/i/1/b/c/9/7/f/9/5/5/f/c/6/e/c/4/1/3/d/0/6/egy-ceg-eppugy-kieghet-mint-az-ember_md.jpg)
Egy cég éppúgy kiéghet, mint az ember
Nemcsak az embereknek van vitalitása, hanem a cégeknek is, hiszen emberek csoportjából áll. Az emberi kiégésből következik a szervezeti kiégés. A színészből vezetői coach-csá avanzsált Borbély László szerint nemzetközi szinten a kiégés a legnagyobb probléma a cégek életében és ez képezi a szervezetfejlesztés legnagyobb akadályát.
![20. századi módszerekkel próbálunk túlélni](https://piacesprofit.hu/i/d/6/c/4/7/b/0/7/a/0/3/2/3/7/b/f/5/4/1/2/20-szazadi-modszerekkel-probalunk-tulelni_md.jpg)
20. századi módszerekkel próbálunk túlélni
A motivációhiány a céges növekedés nagy kerékkötője. És a munkaerőhiány. A magyar gazdaság versenyelőnye, hogy itt olcsóbb a munkaerő, nem lesz tartható, 21. századi leadership módszerekre kell váltanunk mielőbb - mondták szakértők a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
![Nem luxus, a siker alapja az etika](https://piacesprofit.hu/i/6/c/a/4/d/1/d/6/d/a/0/7/d/7/3/d/5/9/5/9/nem-luxus-a-siker-alapja-az-etika_md.jpg)
Nem luxus, a siker alapja az etika
Nincs ellentét a vállalkozások és a társadalom érdekei között - hangsúlyozták a Cégvezetők Csúcstalálkozóján felszólaló szakemberek. Valójában hosszú távon csak azok a cégek lesznek sikeresek, amelyek etikusan működnek. Ezt várják a fogyasztók és a partner vállalatok is.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van
A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
A magyar cég, „ami megmentette Amerikát”
Ha van született vállalkozó Magyarországon, Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke az. A Cégvezetők Csúcstalálkozóján a legjobb sztorijait osztotta meg arról, hogy a „kurázsi” hogyan tehet világhírűvé és világsikerűvé egy céget.
Honnan lesz pénz a nagy ugráshoz?
Az NHP és a Jeremie-program kifutásával sem maradnak forrás nélkül a beruházni kívánó magyar cégek. Minden eddiginél több uniós forrás érkezik hazánkba, a kockázati befektetők sem tűnnek el, és a tőzsdén is érdemes körülnéznie a magyar kkv-knak – mondták el a szakértők a Piac & Profit által rendezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Kilátásban a növekedés, de nagyok a kockázatok
A harmadik negyedévben nőhet a magyar gazdaság, ezt az uniós pályázatok gyorsabb kiírása is támogathatja. Ugyanakkor komoly globális kockázatok jelentek meg, amelyek nem csak Magyarországra jelentenek veszélyt – mondták a szakemberek a Piac &Profit által szervezett első Cégvezetők Csúcstalálkozóján.