A bónuszok és a kuponok piacának népszerűsége még mindig töretlen, a 2014-es évben 16 és fél milliárdos növekedést produkált. (Pedig a cégek az akciók többségére ráfizetnek!) A bónuszok és kuponok piacán belül 3 főbb csoportot különböztetünk meg. Az első az általános kínálatú piac, ahol főleg különböző szolgáltatásokat, például egy jobb agyféltekés festőtanfolyamot tudunk igénybe venni kedvezményes áron, és különböző termékekhez, mint például egy lézeres szőrtelenítőgéphez tudunk olcsón hozzájutni. A második fő csoport a kedvezményes szállásajánlatokkal foglalkozik. A harmadik szegmensbe pedig a vásárlói klubok tartoznak, amiknél olcsóbban tudunk hozzájutni különböző világmárkákhoz - áll a GazdaságTV összesítésében.
Az általános kínálatú piac a tavalyi évben elérte a bruttó 5 milliárd forintos forgalmat, ami nem olyan nagy változás a korábbi adatokhoz képest. Itt inkább az erőviszonyok változtak, a piacvezető Bónusz Brigád, bruttó 3,4 milliárd forintos forgalommal a két évvel ezelőttihez képest jelentős, 37%-os növekedésre tett szert. Két fő vetélytársa csaknem 50%-ot veszített a forgalmából a 2013-ban mért adatokhoz képest. Az egyik cég esetében az volt a csökkenés oka, hogy a korábbi jól bejáratott Kuponvilágról megváltoztatta a márkanevét Zumzi-ra.
A kedvezményes szállásértékesítési piac tavaly, bruttó 3,5 milliárdnyi forgalmat bonyolított le. Az üdülési ajánlatok között a legnépszerűbbek a két főre szóló hosszú hétvégék voltak, négycsillagos szállodában félpanziós ellátással. Ezek az ajánlatoknak az átlagos ára 41 400 forint körül mozgott, ami közel 50%-os kedvezményt jelent.Az egész kuponpiac forgalma a 2012-es 4,2 milliárdhoz képest csaknem megtriplázódott. Az online vásárlások volumene is több, mint 20%-al nőtt a tavalyi évben. Felmérések szerint, a kuponos ajánlatok átlag ára 1900 forinttal emelkedett a 2014-es év alatt, ami főleg amiatt lehetséges, hogy megnőtt a drágább utazási ajánlatok aránya.
Amíg nem jelent meg hazánkban a kuponos vásárlás, addig a szkeptikusok csak egy hamarosan kidurranó lufiként aposztrofálták. Ez jelen helyzetben eléggé valószínűtlen mivel egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a napi kedvezményes ajánlatok. Az elemzések egy negatívumra azért felhívják a figyelmet, hogy ha elmúlik a gazdasági válság, akkor is fog-e számítani ennyire az olcsóság az embereknek és továbbra is lesz-e ekkora érdeklődés a kuponos kedvezmények iránt.