Kupon cikkek
Tovább erősítené a kormány és a főváros már bejelentett intézkedéseit a BKIK
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) üdvözli a kormány és a főváros budapesti kisvállalkozásokat segítő lépéseit. Meglátásuk szerint habár külön-külön és jelentősen eltérő nagyságrendben is, de mindegyik fél lépéseket tett annak érdekében, hogy tavaszig működőképesek maradjanak azok a kisvállalkozások, amelyek Budapest nemzetközi szinten is kiemelkedő szolgáltatói szektorát alkotják.
Az ár és a kedvezmény mértéke számít a kuponos vásárlásnál
Míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttünk egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos/kuponos oldalon, addig idén már közel 12 ezer forintnyi élmény vagy termék került átlagosan a kosarakba. A legtöbben a vásárlás értékét bankkártyával egyenlítették ki, az átutalás és a készpénz visszaszorulóban.
A bombasztikus ajánlat sokszor átverés - vigyázat, nyakunkon a Black Friday!
A Black Friday eseménynap alkalmával az e-kereskedelmi cégek minden év novemberében a megszokottnál vonzóbb ajánlatokkal célozzák meg a vásárlókat. Ezt az eredetileg online kereskedelemhez kapcsolódó napot sok esetben a hagyományos bolti értékesítést végző kereskedők is átveszik.
Az online kupon még több vásárlásra csábítana
Annak ellenére, hogy sokan kész bevásárlólistával vágnak neki az üzleteknek, egy vonzó kupon arra ösztönözheti a fogyasztókat, hogy megvásároljanak valamit, amit egyébként nem terveztek.
A nők nem tudnak ellenállni a kuponoknak
Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő – derült ki a HOOP applikáció fejlesztéséért felelős Appspect Kft. friss kutatásából. A legvonzóbb kategóriák az utazás, a szórakozás, a wellness, a gasztronómia és a szépség. A felmérés szerint legalább 50 százalékos kedvezmény a legjobb csali. Aki még nem vásárolt kupont, jellemzően az online előrefizetéssel kapcsolatos félelmei miatt nem tette.
A Facebook vezet, de jön föl a kupon
Kisebb változások történtek, de nem fordult a feje tetejére a hazai kis- és középvállalkozások marketingeszköz-mixe: vezet a saját weboldal és a Facebook – derül ki a Marketing112 frissen publikált kutatásából.
Többe kerül hamarosan az utalvány
2019-től az uniós áfaszabályok nem az eddig megszokott módon kell kezelnünk az utalványokat, kuponokat és hasonló eszközöket. Bizonyos esetekben már az utalvány értékesítése is adófizetési kötelezettséget fog jelenteni.
Uniós szabályt kapnak az utalványok
Az Európai Unió Tanácsa egységes szabályozás alá vonja a vásárlási utalványok és utalványi rendszerek áfakezelését. A közelgő változás miatt az eladóknak mindenképpen érdemes lehet áttekinteni a jelenlegi gyakorlatukat, hogy a jövőben a lehető legjobban ki tudják használni az új irányelvből fakadó kedvező áfakezelés.
Csúnya buktatói vannak az online kuponoknak
Egyre több webáruház használ online kuponokat vagy kedvezménykódokat hűséges vásárlói megtartása vagy új ügyfelek szerzése érdekében. De milyen szabályok vonatkoznak ezekre a kuponokra, mik lehetnek a buktatók? A Sár és Társai Ügyvédi Iroda összefoglalójából kiderül.
Kupon veszteség nélkül? Nem lehetetlen
Sok webáruház használja a kuponokat arra, hogy különféle kedvezményeket nyújtson a látogatóknak, így ösztönözve őket a vásárlásra. A kuponok remek vásárlásösztönzők, ugyanakkor, ha nem jól használjuk őket, akkor súlyos károkat okozhatunk velük. De ezeket el is kerülhetjük, a Webshop Experts szakértőjének segítségével megmutatjuk, hogyan!
Ne féljünk a kuponoktól!
A közösségi vásárlás – korábbi népszerű nevén a kuponos vásárlás – a magyar vevőket is meghódította az elmúlt években. A cégek egy része viszont fél tőle, hiszen a hírek szerint akár „fel is hígíthatja” a vásárlóközönséget a kuponozás. Pedig, ha tudjuk mire jó, hasznos platform lehet, különösen a kkv-k számára.
Nem lufi, hanem kisgömböc a kuponpiac
Még mindig nagyon népszerűek a kuponos ajánlatok. A 2014-es évben bruttó 16,5 milliárd forintra növekedett a piac forgalma, ami a két évvel ezelőtt mért adatokhoz képest majdnem megtriplázódott. Kérdés, hogy ez a szegmens a válság elmúltával is ilyen népszerű lesz-e.
Lassan lecseng a kuponőrület, de nem mindenhol
Már nincs nagy keletje a kuponoknak, a cégek is jóval visszafogottabban használják ezt az online marketing eszközt. Van ugyanakkor egy szegmense a kezdő kisvállalkozásoknak, akiknek még mindig remek lehetőség kuponos oldalakon akciókat hirdetni, ők a csoportos foglalkozást árusító szolgáltatók.
Meglepő, mivel lehet motiválni az embereket
Átalakult az emberek motiválhatósága: a családosoknál ma már az utazásra váltható ajándékutalványok, míg a fiatalok körében a különleges élmények a legvonzóbb nyeremények. A három legnépszerűbb program a gokartozás, kalandpálya és lövészet.