Az online kupon még több vásárlásra csábítana

Annak ellenére, hogy sokan kész bevásárlólistával vágnak neki az üzleteknek, egy vonzó kupon arra ösztönözheti a fogyasztókat, hogy megvásároljanak valamit, amit egyébként nem terveztek.

Egy amerikai felmérés során 1000 élelmiszerbolti vásárlót kérdeztek meg szokásaikról. 10 válaszadó közül 4 egy jó ajánlat hatására többet vásárolt a tervezettnél, ráadásul ugyanilyen arányban vásároltak olyan márkát, amelyet egyébként nem vettek volna meg – írta együttműködő partnerünk, a Kosárérték magazin.

Forrás: Kosárérték magazin

A fogyasztók továbbra is a különféle kupon típusok kombinációjára támaszkodnak a megtakarítások tekintetében: a megkérdezettek 55%-a digitális és hagyományos papírkuponokat is használ. Azonban figyelemre méltó, hogy a válaszadók több mint fele (53%) inkább csak digitális kuponokat szeretne. Sőt, a vásárláskor felhasznált kuponok mennyisége 63%-kal növekedne, ha az ajánlatok online is elérhetők lennének.

A mobilon elérhető kuponok hatékonyságának és kényelmének ellenére az eMarketer becslései szerint csupán a felnőtt lakosság 53,2% -a használ idén digitális kuponokat, ami mindössze 3,3%-os növekedés a 2017-es értékekhez képest. A digitális kuponok terjedésének kerékkötői többek között a kiskereskedelmi boltok heti kiadványai, amelyeket a vásárlók több mint fele néz át alaposan hétről hétre a leértékelések után kutatva.

A nők nem tudnak ellenállni a kuponoknak
Minden második ember vásárolt már internetes bónt, tízből kilenc kuponozó nő – derült ki az Appspect Kft. friss kutatásából. A legvonzóbb kategóriák az utazás, a szórakozás, a wellness, a gasztronómia és a szépség. A felmérés szerint legalább 50 százalékos kedvezmény a legjobb csali.
Bár a vásárlók nem álltak át teljesen a digitális kuponokra, a tanulmány szerint a formátum jelentősen befolyásolja majd a vásárlási döntésekre fordított időt. A vásárlás közben digitális kuponokat használók 82%-a egy héten belül beváltja az engedményeket, minden tizedik vásárló pedig 24 órán belül felhasználja a kedvezményeket.

Rengeteg vásárló (43%) azonban lemarad az akciókról, mert elfelejti beváltani digitális kuponját a fizetés során. Ennek elkerülésére az úgynevezett scan-and-go alkalmazások – amelyek iránt a válaszadók 60%-a mutatott élénk érdeklődést – jelenthetnek jó alternatívák a kereskedők számára.

A technológia lehetővé teszi, hogy a vevők beolvassák a termékek egyedi azonosítóit (SKU – stock-keeping unit), megnézzék az áruhoz kapcsolódó elérhető engedményeket, majd sorban állás nélkül kifizessék a megvásárolt árucikkeket.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo