A vállalkozás weblap nélkül félkarú óriás

A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont is az, hogy egy vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom legújabb szolgáltatása, az Instant Honlap segíti a gyors és hatékony online jelenlét kialakítását.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ha az emberek tájékozódni szeretnének, akkor a vállalkozások weboldalát tekintik elsődleges forrásnak – ez derült ki a Telekom megbízásából készült legújabb, kis-és középvállalkozások online jelenlétével foglalkozó, lakossági véleményeket vizsgáló reprezentatív kutatásból, amely a megkérdezettek vásárlás előtti tájékozódását vizsgálta. A friss kutatás eredménye különösen érdekes annak fényében, hogy a Telekom egy korábbi, 2023 végén készült felmérése azt mutatta, a vállalkozások egy jelentős része viszont úgy gondolja – alábecsülve a weboldal jelentőségét –, hogy ügyfeleik nem igénylik, hogy saját weboldalt tartsanak fent.  

Kell a weboldal a sikeres vállalkozáshoz
Kell a weboldal a sikeres vállalkozáshoz
Fotó: Pixabay

A Telekom megbízásából a GKID Research & Consulting által 2024 május elején készített kutatásból arra is fény derült, hogy ha egy vállalkozásnak nincs saját honlapja, akkor nemcsak megítélésben, bizalomban, hanem vásárlói potenciálban is veszíthet: a válaszadók közel kétharmada úgy nyilatkozott, nem szívesen vásárol attól, akinek nincs weboldala. Megállapításuk kortól, iskolai végzettségtől, lakhelytől függetlenül igaz, de még jellemzőbb a fiatalabb, képzettebb, városi ügyfelek körében. Számukra még inkább a vállalkozás weboldala játssza a központi szerepet a tájékozódásban. A korábbi, 2023 év végi felmérés szerint viszont, a saját honlappal nem rendelkező KKV vállalkozások mintegy 60 százaléka úgy vélekedik: az ügyfeleknek nincs igénye a vállalkozás ilyen jellegű online jelenlétére. Szerintük nincs szükség weboldalra, mert az ügyfelek nem igénylik, és így nem hozna tényleges hasznot egy weboldal kialakítása és fenntartása a vállalkozás számára. A saját weboldallal nem rendelkező KKV-k mindössze 10-15 százaléka tervezte, hogy a közeljövőben weboldalt fejleszt, és minden negyedik honlappal nem rendelkező vállalkozás mondta azt, hogy elég a Facebookon jelen lenni.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo