Verhetetlen a Facebook a hirdetési bevételek alapján

A Facebook hirdetésalapú bevételi modellje immár 20. évében a méretgazdaságosság előnyeit élvezi: közel 250 millió felhasználó átlagosan napi 30 percet tölt a platformon.

Továbbmenve, az Instagram-felhasználók naponta nagyjából kétszer annyi időt töltenek az alkalmazással, mint a Facebook rajongók. Mindkét, a Meta tulajdonában lévő platform olyan hirdetéseket jelenít meg a felhasználók számára, amelyek beállított algoritmusokkal dolgoznak. Ezek legfőbb célja a hirdetők kiadásainak megtérülésének gyors növelése. Ezenkívül a Meta egyre gyakrabban építi be az AI-t, hogy fokozza a hirdetéscélzási képességeket.

2024 első felében az Egyesült Államok hirdetési kiadásainak több mint kétharmada a Meta Platforms Facebookjára és Instagramjára ment, összesen közel 75 milliárd dollár.

Ez a tendencia világszerte számos országban megfigyelhető, beleértve Ausztráliát, Franciaországot, Kanadát és az Egyesült Királyságot. A Meta Advantage+ funkciója lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy automatizálják kampányaik egyes aspektusait, míg a vállalat mesterséges intelligencia segítségével elemzi az optimális hirdetésidőzítést és -elhelyezést a konverziós arány növelése érdekében.

A YouTube a digitális hirdetési kiadások 15,5 százalékát húzta be, és ezzel jelentős különbséggel a harmadik helyre esett vissza.

Ez valószínűleg annak a ténynek köszönhető, hogy a YouTube kevésbé sokoldalú hirdetési formátumokat és kevésbé célzott hirdetési lehetőségeket kínál. Míg a YouTube képes kihasználni a Google hatalmas adatarzenálját, a Meta jobban hozzáfér a felhasználók érdeklődési köréhez, viselkedéséhez és közösségi hálózataihoz.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo