Verhetetlen a Facebook a hirdetési bevételek alapján

A Facebook hirdetésalapú bevételi modellje immár 20. évében a méretgazdaságosság előnyeit élvezi: közel 250 millió felhasználó átlagosan napi 30 percet tölt a platformon.

Továbbmenve, az Instagram-felhasználók naponta nagyjából kétszer annyi időt töltenek az alkalmazással, mint a Facebook rajongók. Mindkét, a Meta tulajdonában lévő platform olyan hirdetéseket jelenít meg a felhasználók számára, amelyek beállított algoritmusokkal dolgoznak. Ezek legfőbb célja a hirdetők kiadásainak megtérülésének gyors növelése. Ezenkívül a Meta egyre gyakrabban építi be az AI-t, hogy fokozza a hirdetéscélzási képességeket.

2024 első felében az Egyesült Államok hirdetési kiadásainak több mint kétharmada a Meta Platforms Facebookjára és Instagramjára ment, összesen közel 75 milliárd dollár.

Ez a tendencia világszerte számos országban megfigyelhető, beleértve Ausztráliát, Franciaországot, Kanadát és az Egyesült Királyságot. A Meta Advantage+ funkciója lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy automatizálják kampányaik egyes aspektusait, míg a vállalat mesterséges intelligencia segítségével elemzi az optimális hirdetésidőzítést és -elhelyezést a konverziós arány növelése érdekében.

A YouTube a digitális hirdetési kiadások 15,5 százalékát húzta be, és ezzel jelentős különbséggel a harmadik helyre esett vissza.

Ez valószínűleg annak a ténynek köszönhető, hogy a YouTube kevésbé sokoldalú hirdetési formátumokat és kevésbé célzott hirdetési lehetőségeket kínál. Míg a YouTube képes kihasználni a Google hatalmas adatarzenálját, a Meta jobban hozzáfér a felhasználók érdeklődési köréhez, viselkedéséhez és közösségi hálózataihoz.

Véleményvezér

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 
Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost

Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost 

A független országgyűlési képviselőnek hétmillió forintba került egy régebbi Orbán-beszéd lejátszása a parlamentben. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo