Verhetetlen a Facebook a hirdetési bevételek alapján

A Facebook hirdetésalapú bevételi modellje immár 20. évében a méretgazdaságosság előnyeit élvezi: közel 250 millió felhasználó átlagosan napi 30 percet tölt a platformon.

Ráadásul a Facebook-hirdetések költséghatékonyabbak lehetnek a YouTube platformján található hosszú formátumú videohirdetésekhez képest.

Eközben a digitális hirdetők 11,1 milliárd dollárt költöttek a kínai ByteDance tulajdonában lévő TikTokra. 2024 januárja és augusztusa között a TikTok hirdetési bevételei évente 19 százalékkal nőttek, ami összességében a második legnagyobb az Instagram után, 27 százalékkal. Ezzel a rövid formátumú videóplatform a negyedik helyre került a digitális hirdetési kiadások terén, megelőzve a LinkedIn-t és a Snapchatet.

Összességében az „X” 900 millió dolláros hirdetési bevételt ért el, ami 23 százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest. A jövőre nézve a hirdetők nagyjából egynegyede tervezi csökkenteni az X-en hirdetési kiadásait 2025-ben – ez rekord csökkenés a platformon – a tartalommoderálás miatti aggodalmak miatt.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo