Verhetetlen a Facebook a hirdetési bevételek alapján

A Facebook hirdetésalapú bevételi modellje immár 20. évében a méretgazdaságosság előnyeit élvezi: közel 250 millió felhasználó átlagosan napi 30 percet tölt a platformon.

Ráadásul a Facebook-hirdetések költséghatékonyabbak lehetnek a YouTube platformján található hosszú formátumú videohirdetésekhez képest.

Eközben a digitális hirdetők 11,1 milliárd dollárt költöttek a kínai ByteDance tulajdonában lévő TikTokra. 2024 januárja és augusztusa között a TikTok hirdetési bevételei évente 19 százalékkal nőttek, ami összességében a második legnagyobb az Instagram után, 27 százalékkal. Ezzel a rövid formátumú videóplatform a negyedik helyre került a digitális hirdetési kiadások terén, megelőzve a LinkedIn-t és a Snapchatet.

Összességében az „X” 900 millió dolláros hirdetési bevételt ért el, ami 23 százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest. A jövőre nézve a hirdetők nagyjából egynegyede tervezi csökkenteni az X-en hirdetési kiadásait 2025-ben – ez rekord csökkenés a platformon – a tartalommoderálás miatti aggodalmak miatt.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo