Verhetetlen a Facebook a hirdetési bevételek alapján

A Facebook hirdetésalapú bevételi modellje immár 20. évében a méretgazdaságosság előnyeit élvezi: közel 250 millió felhasználó átlagosan napi 30 percet tölt a platformon.

Ráadásul a Facebook-hirdetések költséghatékonyabbak lehetnek a YouTube platformján található hosszú formátumú videohirdetésekhez képest.

Eközben a digitális hirdetők 11,1 milliárd dollárt költöttek a kínai ByteDance tulajdonában lévő TikTokra. 2024 januárja és augusztusa között a TikTok hirdetési bevételei évente 19 százalékkal nőttek, ami összességében a második legnagyobb az Instagram után, 27 százalékkal. Ezzel a rövid formátumú videóplatform a negyedik helyre került a digitális hirdetési kiadások terén, megelőzve a LinkedIn-t és a Snapchatet.

Összességében az „X” 900 millió dolláros hirdetési bevételt ért el, ami 23 százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest. A jövőre nézve a hirdetők nagyjából egynegyede tervezi csökkenteni az X-en hirdetési kiadásait 2025-ben – ez rekord csökkenés a platformon – a tartalommoderálás miatti aggodalmak miatt.

Véleményvezér

Legyél hatósági főállatorvos állatorvosi diploma nélkül

Legyél hatósági főállatorvos állatorvosi diploma nélkül 

Kevés a hatósági állatorvos.
Kormányváltó hangulat

Kormányváltó hangulat 

Oda a Fidesz népszerűsége.
Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo