Nő a „porszívóügynökök” száma

A 2021-es év gazdasági mutatóit még erősen befolyásolták a koronavírus okozta kihívások. A közvetlen értékesítési piac is megérezte a hatását, ennek ellenére a szektor összforgalma tavaly is növekedni tudott. A globális eladások 186 milliárd dollárt, az európai forgalom pedig 38,4 milliárd dollárt ért el.  Itthon összesen 68,5 milliárd forint volt a szektor összforgalma 2021-ben, ami jelentős, közel 12 százalékos növekedés az előző évhez képest. A közvetlen értékesítői szakma továbbra is vonzó lehetőséget jelent azok számára, akiknek megszűnt a munkahelye, vagy nagyobb flexibilitásra vágynak.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyarországi forgalom jelentősen meghaladta az európai átlagot: az etikusan működő cégeket és a fogyasztók érdekeit is képviselő hazai Közvetlen Értékesítők Szövetsége (DSA Hungary) adatai szerint 2021-ben 68,5 milliárd forintért vásároltunk közvetlen értékesítőkön keresztül itthon, ami kiemelkedő, közel 12 százalékos növekedést jelent.

A vitaminok és étrend-kiegészítők a legkelendőbbek

2021-ben a legkeresettebbek a wellness termékek és étrend-kiegészítők voltak mind világszerte (35 százalék), mind Európában (31 százalék), második helyen a szépségápolási, kozmetikai termékek álltak (globálisan 25 százalék; Európában: 23 százalék), a harmadik legnépszerűbb kategóriát a háztartási eszközök adták (globálisan: 16 százalék; Európában: 18 százalék) - ez utóbbi kategóriába tartoznak többek között a bútorok, porszívók, a konyhafelszerelési cikkek és a víztisztítók is. 

A TOP 3 termékkategóriába itthon is a fentiek tartoztak, de eltérő sorrenddel és arányokkal. Az adatok szerint mi, magyarok is wellness termékeket és étrend-kiegészítőket vásároltunk leggyakrabban közvetlen értékesítő cégektől, itthon ezek az eladások több mint felét tették ki (51 százalék). Második helyen (25 százalék) azonban nálunk 2021-ben a háztartási termékek álltak, míg a szépségápolási cikkek, kozmetikumok (16 százalék) a harmadik helyen végeztek. Ez a megelőző évhez képest is változást jelent: 2021-ben erősödött a kereslet a háztartási, lakberendezési termékek iránt.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo