A kutatást megrendelő CIB Bank szerint a munkavállalók jólléte szempontjából lényeges, hogy egymást erősítsék a vállalati és egyéni fejlődési célok, ahogy az is, hogy minél többen gondolják úgy, a teljesítmény és a jóllét nem egymást kizáró választási lehetőségek. Munkáltatóként arra törekednek, hogy kollégáik a munkahelyükre, a munkájukra értéket teremtő közösségként és inspiráló élményt jelentő tevékenységként tekintsenek, és szeretnék felhívni a figyelmet ezekre az értékekre.
„Fontos, hogy minél több fórumon induljon párbeszéd arról, mitől lesz „jó” egy munkahely, mi az, ami a feltételekből megvalósul és mi az, ami nem. A CIB Bank Helyemen vagyok! kampánya keretében például a Facebook oldalunkon humoros kisfilmekben ösztönzzük az embereket arra, gondolják át, tényleg a helyükön vannak-e a jelenlegi állásukban. Abban szeretnénk segíteni, hogy mindenki megtalálja a saját igényeihez leginkább illeszkedő munkahelyet vagy munkakört, hiszen ez valódi win-win helyzet mind a munkavállaló, mind a munkáltató szempontjából. Hiszünk abban, hogy a CIB Bank ilyen hely, amely munkahelyként is lehet szerethető, akárcsak a szolgáltatás, amelyet ügyfeleinknek nyújtunk” – mondja Tóth Györgyi, a CIB Bank HR vezetője.