Nagyot nőtt a kereskedelmi szálláshelyek bevétele

2022 novemberében a kereskedelmi szálláshelyeken (szállodákban, panziókban, kempingekben, üdülőháztelepeken, közösségi szálláshelyeken) 691 ezer vendég 1,7 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégek száma 17, a vendégéjszakáké 7,8 százalékkal emelkedett az előző év azonos időszakához képest.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az összes bruttó árbevétel 35 milliárd forintot tett ki, amely folyó áron 35 százalékkal magasabb volt az előző évinél.

Széchenyi Pihenőkártyával a kereskedelmi szálláshelyeken 10 százalékkal többet, 2,2 milliárd forintot fizettek a kártyatulajdonosok.

2022. novemberben:

2075 kereskedelmi szálláshely, köztük 842 szálloda és 928 panzió volt nyitva a hónap egy részében vagy egészében.

Az összes eltöltött vendégéjszaka 50-50 százalékban oszlott meg a belföldi és a külföldi vendégek között.

2022. január–novemberben az előző év azonos időszakához képest:

A kereskedelmi szálláshelyeken 46 százalékkal több, összesen közel 25 millió vendégéjszakát regisztráltak.

A belföldi vendégek 19, a külföldiek több mint kétszer annyi, 114 százalékkal több (14, illetve 10 millió) vendégéjszakát töltöttek el a kereskedelmi szálláshelyeken.

 A kereskedelmi szálláshelyek összes bruttó árbevétele folyó áron 70 százalékkal nőtt, és 421 milliárd forintot tett ki.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo