Minden kiderült a magyarok idei nyaralási terveiről

A Revolut, a világszerte több mint 40 millió, Magyarországon pedig több mint 1 millió ügyfél által használt pénzügyi alkalmazás 15 országban több mint 15 ezer embert kérdezett meg – köztük ezer embert Magyarországon – a nyári utazási terveiről.

Kempingezés vagy teljes ellátás?

A jó nyaralás sokszor nem azon múlik, hogy otthon maradunk-e vagy külföldre utazunk, hanem jóval inkább azon, hogy hol szállunk meg, és milyen nevezetességeket tudunk megnézni. A Revolut a magyarokat is megkérdezte arról, hogy milyen programokat és tevékenységeket részesítenek előnyben utazás során. Cikkünkben a legnépszerűbb válaszokat szedtük csokorba. Nyaraláskor a magyarok főként a helyi ételekkel és hagyományokkal szeretnének megismerkedni (38 százalék) és a helyi nevezetességeket megtekinteni (31 százalék). A lista elején olyan programok szerepelnek még, mint a koncertek, színházi előadások és múzeumlátogatás (22 százalék). Ami a szállástípusokat illeti, a teljes ellátást, azaz svédasztalos étkezést és korlátlan italfogyasztást biztosító szállodák a legkeresettebbek (32 százalék). A magyar turisták közül néhánynak a gyerekprogramok is fontosak, hogy szülőként pihenni tudjanak (10 százalék). A kedvelt turisztikai élmények közé tartozik még az éjszakai élet, a klubokban és bárokban szervezett partik (8 százalék), valamint a helyiek mélyebb megismerése (7 százalék). Sok magyar a wellness lehetőségeket (22 százalék), vagy a sportolást (6 százalék) részesíti előnyben, illetve lakókocsiban vagy kempingben szeretne nyaralni, például tóparton vagy erdőben (9 százalék).

Az európai országok közül Litvániában különösen népszerűek a lakókocsis szállások és kempingek. Minden negyedik litván (25 százalék) ilyen típusú nyaralást tervez. A sportolással egybekötött nyaralás az osztrákok (17 százalék), a svájciak (13 százalék) és a németek (11 százalék) körében a legnépszerűbb. A bulizásról és az éjszakai élet feltérképezéséről szóló kikapcsolódás elsősorban a görögök (20 százalék) és a spanyolok (15 százalék) terepe. A teljes ellátást biztosító hotelek kényelmét különösen a bolgárok (47 százalék), az olaszok és a románok (egyaránt 42 százalék) kedvelik. A gyerekprogramok a szlovákok, csehek és románok (mindhárom esetben 16 százalék) számára fontosak, de a lengyelek (18 százalék) még őket is megelőzik ebben. A kulináris élvezetek az olaszok (54 százalék) és a svájciak (50 százalék) esetében kapnak prioritást, és akik a nyaralás kiválasztásakor az egészség- és szépségápolást helyezik középpontba, azok az osztrákok (26 százalék), a németek (23 százalék) és a magyarok (22 százalék). Az utazás során választott élmények meglehetősen szerteágazóak, de a Revolut appban elérhető Élmények szolgáltatáson keresztül egyszerűen lefoglalhatók és kifizethetők.

 


 

Véleményvezér

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat 

A magyar állam inflációt generál.
Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk

Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk 

Nagyon döcög a magyar agrárágazat.
Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort 

Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort  

A miniszterelnök eltűnt.
25-30 százalékkal drágul az alma

25-30 százalékkal drágul az alma 

Nem sok jót várhatunk az idén mezőgazdaságunktól.
Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés

Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés  

A Nyugdíjas Parlament úgy látja, a tervezett lépés nagymértékben elbizonytalanítja a megtakarítókat.
Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik

Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik  

A Tisza Párt elnöke az oktatás és a szociális szféra fel fordul. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo