Minden kiderült a magyarok idei nyaralási terveiről

A Revolut, a világszerte több mint 40 millió, Magyarországon pedig több mint 1 millió ügyfél által használt pénzügyi alkalmazás 15 országban több mint 15 ezer embert kérdezett meg – köztük ezer embert Magyarországon – a nyári utazási terveiről.

Kempingezés vagy teljes ellátás?

A jó nyaralás sokszor nem azon múlik, hogy otthon maradunk-e vagy külföldre utazunk, hanem jóval inkább azon, hogy hol szállunk meg, és milyen nevezetességeket tudunk megnézni. A Revolut a magyarokat is megkérdezte arról, hogy milyen programokat és tevékenységeket részesítenek előnyben utazás során. Cikkünkben a legnépszerűbb válaszokat szedtük csokorba. Nyaraláskor a magyarok főként a helyi ételekkel és hagyományokkal szeretnének megismerkedni (38 százalék) és a helyi nevezetességeket megtekinteni (31 százalék). A lista elején olyan programok szerepelnek még, mint a koncertek, színházi előadások és múzeumlátogatás (22 százalék). Ami a szállástípusokat illeti, a teljes ellátást, azaz svédasztalos étkezést és korlátlan italfogyasztást biztosító szállodák a legkeresettebbek (32 százalék). A magyar turisták közül néhánynak a gyerekprogramok is fontosak, hogy szülőként pihenni tudjanak (10 százalék). A kedvelt turisztikai élmények közé tartozik még az éjszakai élet, a klubokban és bárokban szervezett partik (8 százalék), valamint a helyiek mélyebb megismerése (7 százalék). Sok magyar a wellness lehetőségeket (22 százalék), vagy a sportolást (6 százalék) részesíti előnyben, illetve lakókocsiban vagy kempingben szeretne nyaralni, például tóparton vagy erdőben (9 százalék).

Az európai országok közül Litvániában különösen népszerűek a lakókocsis szállások és kempingek. Minden negyedik litván (25 százalék) ilyen típusú nyaralást tervez. A sportolással egybekötött nyaralás az osztrákok (17 százalék), a svájciak (13 százalék) és a németek (11 százalék) körében a legnépszerűbb. A bulizásról és az éjszakai élet feltérképezéséről szóló kikapcsolódás elsősorban a görögök (20 százalék) és a spanyolok (15 százalék) terepe. A teljes ellátást biztosító hotelek kényelmét különösen a bolgárok (47 százalék), az olaszok és a románok (egyaránt 42 százalék) kedvelik. A gyerekprogramok a szlovákok, csehek és románok (mindhárom esetben 16 százalék) számára fontosak, de a lengyelek (18 százalék) még őket is megelőzik ebben. A kulináris élvezetek az olaszok (54 százalék) és a svájciak (50 százalék) esetében kapnak prioritást, és akik a nyaralás kiválasztásakor az egészség- és szépségápolást helyezik középpontba, azok az osztrákok (26 százalék), a németek (23 százalék) és a magyarok (22 százalék). Az utazás során választott élmények meglehetősen szerteágazóak, de a Revolut appban elérhető Élmények szolgáltatáson keresztül egyszerűen lefoglalhatók és kifizethetők.

 


 

Véleményvezér

Francia-német ellentét állhat a befagyasztott orosz vagyon körüli vita mögött

Francia-német ellentét állhat a befagyasztott orosz vagyon körüli vita mögött 

A németek keményebbek lennének Moszkvával.
A bíróság betiltotta a kormánypropagandát

A bíróság betiltotta a kormánypropagandát 

Elharapódzott a hazudozás.
Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t

Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t 

Putyin keménykedik Venezuela ügyében.
Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo