Mik viszik sikerre a vállalkozást?

Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben.  Az üzleti életben – legyen szó kisvállalkozóról vagy nagy cégről – ma már kihagyhatatlan, hogy a cégek jelen legyenek a közösségi médiában. Ám ez azzal is együtt jár, hogy a marketing akkor lesz eredményes, ha a cégtulajdonos valahogyan kiemelkedik mások közül.

Jelen kell lenni és egyedinek kell lenni a közösségi médiában – ez napjainkban már elengedhetetlenül szükséges minden vállalkozás számára. A márkaépítés és értékesítés folyamatában kihagyhatatlan a közösségi média és a hangos, mozgóképes megjelenések. Ám nem elég csak jelen lenni, hanem ki is kell emelkedni a többi vállalkozás közül. Ez azonban nem jelenti azt, hogy túlzásokba kell esni.

Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
Fotó: Depositphotos


A színes, vibráló effektekkel tuningolt képek és videók korában megnőtt a belépési küszöb. Ma már sokszor nem is figyelnek fel az emberek egy egyszerű videóra, de olyan kérdések is felmerülhetnek, hogy saját gondolatok vagy mesterséges intelligencia ötletei adják a marketing gerincét. A szakértők szerint az online megjelenésekben és az üzleti videó készítésekor ezekre is figyelni kell, de a legfontosabb az önazonosság.

Őszinte és valódi

„A mesterséges intelligencia nagyon sok mindent ki tud váltani, a videós és képi filterekkel meglepő és látványos megjelenést lehet elérni. De igazából az őszinte és valódi megjelenés az értékes és ez az, amellyel leginkább bizalmat lehet építeni a vállalkozás és az érdeklődők között. Arccal is vállalnia kell önmagát a vállalkozónak, nagyon fontos a személyes ismertség” – emelte ki Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője.

A szakember azt javasolja, hogy arra is figyeljünk, kihez szólunk, hol jelenítjük meg cégünket.

„Az üzleti ügyfelek esetében fontos az is, hogy a tartalom a kontextusnak megfelelő legyen. Ha valaki ugyanazt a tartalmat osztja meg több helyen, akkor mindenhol kicsit másra kell helyezni a hangsúlyt. A LinkedIn-en érdemes kicsit üzleti stílusban megjeleníteni, míg az Instagramon lehet egy lazább, hétköznapi hangulatú” – hozott gyakorlatias példákat a közösségi médiában való megjelenésre a szakértő.

Véleményvezér

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 
Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost

Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost 

A független országgyűlési képviselőnek hétmillió forintba került egy régebbi Orbán-beszéd lejátszása a parlamentben. 
Megéri majd átmenni vásárolni: olyan bolt nyílik Szlovákiában, amilyen Magyarországon nincs

Megéri majd átmenni vásárolni: olyan bolt nyílik Szlovákiában, amilyen Magyarországon nincs 

Komoly vetélytársat kapnak a diszkontláncok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo