Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben?

Az év vége nem csak a lecsendesedés, de a számvetés és tervezés időszaka is, ez pedig különösen igaz az üzleti életben. Amellett, hogy a vezetők ezekben a napokban kipihenhetik a fáradalmakat, egyben arra is jut idejük, hogy a teljes képet vizsgálva alkossanak stratégiákat vagy jelöljenek ki új irányokat vállalkozásuk számára. A 2024-es év is a bizonytalanságról és a gyorsan változó piaci viszonyokról fog szólni, ez ellen pedig tudatossággal, technológiai fejlesztésekkel és az üzleti kapcsolatok módszeres építésével vehetik fel a harcot a magyar kkv-k. Talán a legfontosabb szempont emellett a sikeres ügyfélkezelés lesz, minden a közösség- és értékteremtésről szól majd. A várható trendeket és legsürgetőbb tennivalókat Avidor András vállalkozásfejlesztési és networking szakértő segítségével szedtük össze.

Megroggyanhat a Fidesz a Novák-botránytól? Kitört a belharc a pártban?
Mi lesz az uniós pénzekkel és a magyar gazdasággal?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Lengyel Lászlóval -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Pénzügykutató Zrt. vezetőjétől!

2024. február 28. 15:30

A részvétel ingyenes,
regisztráljon itt!

A cégek számára ma már hívószónak számít a fenntartható növekedés, amely azonban évről-évre egyre több akadályba ütközik. A válságok sorozata különösen érzékenyen érinti a kis- és középvállalkozásokat, melyek globális viszonylatban az egész üzleti szektor mintegy 90 százalékát képviselik, így boldogulásuk, sőt növekedésük, gazdasági kulcskérdés a világ minden táján.

„Statisztikai tény, hogy a kkv-k fele nem éli túl a piacon töltött első 5 évet, ez az arány pedig mindannyiunk számára rossz hír. Jelenleg kifejezetten nagy kihívás a tartós üzleti siker elérése, így különösen fontosak a stabil alapok. Ha a vállalkozás rendelkezik rövid és hosszú távú stratégiával és felméri az esetleges kockázatokat, akkor gyorsabban és jobban tud reagálni a válsághelyzetekre is. Emellett egyre nagyobb szerep jut az üzleti mentorálásnak is, a cégek rengeteget tudnak egymásnak segíteni saját tapasztalataikkal, továbbajánlással vagy akár pusztán egy szakmai beszélgetéssel” – mondja Avidor András, a BNI Magyarország és a jövőre immár ötödik alkalommal megrendezésre kerülő Next Stage Camp: Évtervező hétvége alapítója és vezetője, ahol Nyúl Sándor is megosztja tapasztalatait az alábbi témákban:

Avidor András
Avidor András

2024: fókuszban a technológia és az ügyfelek

A jövő év tehát hasonlónak ígérkezik, mint az elmúlt néhány esztendő: tele lesz kiváló üzleti lehetőségekkel, egyben óriási buktatókkal is. Tennivaló tehát lesz bőven, mindenekelőtt azonban fontos hátra is tekinteni és megvizsgálni, milyen stratégiák működtek jól 2023-ban, milyen területek szorultak háttérbe és mi az, amit a lehető leghamarabb meg kell oldani az új évben. Az analízis segítségével priorizálni tudjuk a ránk váró feladatokat, egyben a szervezeti felépítést és feladatköröket is átgondolhatjuk, hogy az minél hatékonyabban szolgálja az érdekeinket.

Véleményvezér

Orvos híján a polgármester költözött az uniós pénzből felújított szolgálati lakásba

Orvos híján a polgármester költözött az uniós pénzből felújított szolgálati lakásba 

Nem is tudni melyik a nagyobb baj, hogy nincs orvos, vagy, hogy illetéktelenül lakik a polgármester a szolgálati lakásban.
Kitört a botrány, átverte a kormány a méhészeket

Kitört a botrány, átverte a kormány a méhészeket 

Lóg az orruk az átvert méhészeknek.
A világ fejlettebb része nem az atomenergia felé tart

A világ fejlettebb része nem az atomenergia felé tart 

Megújulótermelésben a sor végén kullogunk.
Európa legszuperebb városait előzi Budapest az ingatlanok megfizethetősége alapján

Európa legszuperebb városait előzi Budapest az ingatlanok megfizethetősége alapján 

Családi segítség nélkül szinte lehetetlen Budapesten ingatlanhoz jutni egy fiatalnak.
Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására 

Még soha nem volt mélységű lejárató kampány indult Magyar Péter ellen.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo