Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben?

Az év vége nem csak a lecsendesedés, de a számvetés és tervezés időszaka is, ez pedig különösen igaz az üzleti életben. Amellett, hogy a vezetők ezekben a napokban kipihenhetik a fáradalmakat, egyben arra is jut idejük, hogy a teljes képet vizsgálva alkossanak stratégiákat vagy jelöljenek ki új irányokat vállalkozásuk számára. A 2024-es év is a bizonytalanságról és a gyorsan változó piaci viszonyokról fog szólni, ez ellen pedig tudatossággal, technológiai fejlesztésekkel és az üzleti kapcsolatok módszeres építésével vehetik fel a harcot a magyar kkv-k. Talán a legfontosabb szempont emellett a sikeres ügyfélkezelés lesz, minden a közösség- és értékteremtésről szól majd. A várható trendeket és legsürgetőbb tennivalókat Avidor András vállalkozásfejlesztési és networking szakértő segítségével szedtük össze.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hosszabb távú célkitűzések mellett legyenek olyan egyértelmű vállalások, melyeket 2024 végéig teljesíteni szeretnénk: legyen szó akár a bevétel növeléséről, az ügyfélkör bővítéséről, a termékminőség javításáról vagy a belső folyamatok fejlesztéséről, ha mi és a kollégáink is kézzelfogható iránymutatás mentén haladunk, sokkal motiváltabban dolgozunk majd a közös célok megvalósításáért. Mégis melyek azok a fő területek, amiket érdemes figyelembe vennünk a tervezéskor?

  1. Integrált technológiák és automatizáció

A digitalizáció minden eddiginél komolyabb lehetőségeket kínál a vállalkozások számára: a mesterséges intelligencia önállóan old meg feladatokat vagy kommunikál a munkavállalókkal és ügyfelekkel, a számítógépek elképzelhetetlen mennyiségű adatot kezelnek pontosan és hatékonyan, az online felületek pedig nélkülözhetetlen segítséget nyújtanak a márkaépítésben és értékesítésben. A közeljövő sikerei azon fognak múlni, hogy a kkv-k mennyire tudják integrálni ezeket a rendszereket és egy olyan cégre szabott kombinációt kialakítani belőlük, melyek a leginkább támogatják üzleti céljaikat.

  1. Adatalapú döntéshozatal

Kutatások szerint a cégek 23 százaléka egyáltalán nem elemzi és értékeli utólag a meghozott döntések hatásait a vállalkozásra nézve, ezzel fontos információkat hagynak figyelmen kívül, ami pedig komolyan befolyásolhatja az üzleti kilátásokat. A jövőben egyre nagyobb jelentőségük lesz az adatoknak és az azok elemzésével nyert összefüggéseknek a kkv-k teljesítményében és sikerében, azonban a big data által nyújtott lehetőségek maradéktalan kiaknázásáig hosszú út vezet. Az első lépések a munkavállalók edukációjával és a kapcsolódó tevékenységek iránti elkötelezettség növelésével kezdődnek – minél hamarabb, annál jobb.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo