Mi lesz a vállalkozások növekedésének kulcsa 2024-ben?

Az év vége nem csak a lecsendesedés, de a számvetés és tervezés időszaka is, ez pedig különösen igaz az üzleti életben. Amellett, hogy a vezetők ezekben a napokban kipihenhetik a fáradalmakat, egyben arra is jut idejük, hogy a teljes képet vizsgálva alkossanak stratégiákat vagy jelöljenek ki új irányokat vállalkozásuk számára. A 2024-es év is a bizonytalanságról és a gyorsan változó piaci viszonyokról fog szólni, ez ellen pedig tudatossággal, technológiai fejlesztésekkel és az üzleti kapcsolatok módszeres építésével vehetik fel a harcot a magyar kkv-k. Talán a legfontosabb szempont emellett a sikeres ügyfélkezelés lesz, minden a közösség- és értékteremtésről szól majd. A várható trendeket és legsürgetőbb tennivalókat Avidor András vállalkozásfejlesztési és networking szakértő segítségével szedtük össze.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

  1. Külföldi piacokon

Számos hazai vállalkozás folytat üzleti tevékenységet és értékesíti termékeit, szolgáltatásait más országokban is, de ezek a törekvések gyakran nem eléggé tudatosak, inkább csak egy-egy új kapcsolatból születik együttműködés. Habár ezek a lehetőségek jó belépőt biztosíthatnak az induláshoz idegen piacokon, az exportban komolyan gondolkodó cégeknek nemzetközi üzleti stratégiára van szükségük, sőt, gyakran át kell alakítaniuk a szervezeti felépítést, belső folyamatokat, erőforrás-menedzsmentet. Emellett hasznos lehet olyan vállalkozásokkal konzultálni, melyek vagy keresztülmentek már ezeken a lépéseken vagy élő kapcsolatokkal rendelkeznek a kiszemelt területen.

  1. Minden az ügyfélről szól

Természetesen távolabbról szemlélve is az ügyfélelégedettség az egyik legfőbb mutatója az üzleti sikernek, azonban ez napjainkban már többről szól. A felnövekvő generációk már elvárják, hogy minden digitális területen a maximumot nyújtsa a vállalkozás, azonnali visszajelzéseket, gyors és akadálytalan vásárlói útvonalat keresnek, ráadásul már azt is figyelembe veszik a választáskor, hogy az adott cég milyen értékeket képvisel, odafigyel-e például a fenntartható üzletmenetre. Nagyon jól kell tehát ismernünk a célcsoportunkat, visszajelzéseket kérni tőlük és azokból levonni a megfelelő következtetéseket, hogy beépíthessük a tanulságokat ügyfélkezelési gyakorlatunkba.

„2024 kulcsszavai egyértelműen a nyitottság és az együttműködés lesznek: amelyik cég nem figyel a piacán zajló változásokra, az le fog maradni a gyorsan változó viszonyok között. Érvényes ez a technológiai adaptációra, de az ügyfélkapcsolatokra is, a lényeg az, hogy cégünk ne elszigetelt egységként működjön, hanem együtt éljen és alakuljon a környezetével. Ehhez pedig elengedhetetlen a tudatos és rendszeres szakmai networking is, mely nem csupán az üzletszerzésben és tanulásban segít, de egyben inspiráló is” – mondja Avidor András.

 

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo