Megtudtuk, mit rejt majd a legtöbb karácsonyi ajándékcsomag

Toronymagasan vezeti a keresési toplistát az elektromos roller és az okosóra az elektronikai webáruházak kulcsszavai között, ez derült ki a BP Digital friss esettanulmányából. 

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hogyan érhető el könnyebben a célközönség a keresőkben?

Szesztay Péter, a BP Digital alapítója, ügyvezetője elmondta, a keresőoptimalizálás az a módszertan, amikor egy weboldal tulajdonosa segít abban, hogy a userek minél jobb találatokat kapjanak. Ez egy abszolút win-win helyzet, hiszen ha egy felhasználó rákeres, hogy fehér iPhone 15-t akar venni, nem rózsaszín androidos készülékeket lát majd maga előtt.
 

„A Google ilyen szempontból elég igazságos, azokat teszi előre, akik a keresési szándékot kielégítik. Előre feltérképezhető, hogy milyen keresések vannak egy-egy témában, erre tudunk a weboldal tulajdonosaként hatékonyan reagálni, hogy aki árra keres, az az árat lássa, aki pedig véleményekre, az a véleményeket” – magyarázta.

A SEO-szakértő szerint ez nem csak a multik malmára hajtja a vizet, hanem a kisebb webáruházaknak is nagy kiugrási lehetőség. Sokan csupán nem fektetnek bele elég energiát, hogy egy-egy releváns kulcsszóra legyen aloldaluk, vagy készítsenek rá blogcikket, pedig így vásárlók tucatjaitól, de lehet, hogy százaitól, ezreitől esnek el.

Felhívta arra is a figyelmet: már nem igaz, hogy minél több linkje van egy oldalnak, annál jobb eredményt tud elérni, a linkfarmok ma egyáltalán nem működnek, sőt, ha a Google ezt detektálja, akár büntetést is adhat, tehát nem érdemes kockáztatni.

„Nulladik lépésben érdemes mérlegelni azt, hogy mivel mekkora forgalmat lehet szerezni. Az elektromos roller például viszonylag drága, a magasabb profittartalmú termékek közé tartozik, tehát a keresőoptimalizálása is biztosan megtérül majd. Továbbá fontos tudni azt is, hogy a keresések működési elve alapján minél összetettebb egy kulcsszó, annál kisebb a verseny, tehát ha egy kisebb webáruház hosszú kulcsszavakra próbál jól optimalizálni, akkor hamarabb elérheti a saját célközönségét” – fogalmazott.

Véleményvezér

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo