„A felmérés egyik legfontosabb visszacsatolása számunkra, hogy az ügyfeleink többsége bennünk bízik meg a leginkább a piacon (54,7 százalék), elégedett a jelenlegi díjszabásunk ár-érték arányával (39,4 százalék), ezért akkor sem váltana biztosító társaságot, ha egyébként a jelenlegi otthonbiztosítása paraméterein változtatni szeretne (52,6 százalék). Emellett sokan a kárrendezési folyamataink gördülékenysége (24,8 százalék), illetve az ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatos pozitív tapasztalataik miatt is ragaszkodnak hozzánk (24,4 százalék)” – mondta a szakember.
Kárrendezés, a bizalom alapja
Nem meglepő, hogy lakásbiztosítás választásakor a kárrendezés minősége az egyik legjelentősebb szempont – a felmérésben résztvevők mintegy 60 százaléka jelölte meg a gyors és hatékony kárrendezési folyamatot kiemelt elvárásként.