Jönnek a kuponos napok, ráugrunk a kozmetikumokra
Dekorkozmetikumra 2018-ban, 7 százalékos éves szintű értékbeli és 4 százalékos mennyiségi növekedés mellett közel 13 milliárd forintot költöttek a magyarok. Sminkszert leginkább a drogériákban vásárolunk, és a fogyasztók négyötöde a gyártói márkák mellett teszi le a voksát. Az értékbeli dobogóra az alapozók, szempillaspirálok és körömlakkok kérezkedtek fel. A népszerű kuponos napok kimutathatóan megjelennek a dekorkozmetikumok értékesítési forgalmában: tavaly áprilisban 40 százalékkal ugrott meg az értékbeli forgalom, derült ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.
Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?
Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!
2025. november 26. 15:30
Véleményvezér
Putyin egyenruhába öltözött az amerikai béketerv hírére, Szijjártó Péter odavan a tervért