A diákok 62 százaléka dolgozik a nyáron

Egy friss kutatásából az is kiderül, hogy általában gyűjtenek is: jellemzően lakásra, autóra, utazásra és fesztiválokra.

„A fiatalok pénzügyi attitűdjei sokat változtak egy év alatt. Megerősödött a megtakarítási szándék és a biztonságra való törekvés, ügyintézést tekintve a digitális megoldásokat preferálják továbbra is. Már egy éves időtávban is érzékelhetően nőtt a - főleg okoseszközökhöz köthető – digitális fizetési megoldások használata. A pénzügyi ajánlatokról is szívesen tájékozódnak az összehasonlító oldalakon és a megkérdezettek többsége úgy gondolja, ha beosztással is, de kijön a jövedelméből” – tette hozzá Máriás Endre.

Az OTP Bank más termékeivel is a fiatalokat célozza. Az OTP Junior számlacsomag esetében a havi számlavezetés díjmentes, illetve még a bankkártyának sincs éves kártyadíja. Mindezt egészen 24 éves korig biztosítja fiatal ügyfelei számára a hitelintézet. Az OTP Mobilbank szolgáltatásainak segítségével pedig nem csak könnyen spórolhatnak, de egyszerűen követhetik kiadásaikat is kategóriákra bontva, sőt a Számlabontó funkció segítségével könnyen megoszthatják egymás között például egy-egy közös utazás vagy szórakozás költségeit.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo