A fenntartható fejlődés modellje

"A fenntartható fejlődés vállalati modellje" című tréninget a Piac és Profit kísérletnek szánta, arra, hogy végre beszéljünk a gyakorlatról, arról, ha a fenntartható fejlődést zsolgáló útra szeretnénk lépni, hogyan tegyük vállalatunkat fenntarthatóvá. A felelős vállalat, felelős profit szemléletmódjának és gyakorlati elsajátításának egyáltalán nincsenek bevált módszerei. Gyakorlati példákat már találhatunk, a mintaként szolgáló modellek azonban mind egyéniek.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A felelősségvállalás gondolatával már megbirkózott cégek tele vannak kérdésekkel: hogyan tegyék fenntarthatóvá a jelenlétüket a gazdaságban, úgy, hogy figyelembe vegyék a klímaváltozás, az energiaproblémák, az életminőségek, a társadalmi egyenlőtlenségek problematikáját, és hozzájáruljanak a fenntartható világ létrejöttéhez.

A Piac és Profit szakmai partnerei segítségével  három témablokkban dolgozta fel a témát. Az első nyilvánvalóan a gondolkodásmód-változásról szólt, mert először a tudatunkban kell rendet teremtenünk, tudatosítanunk a miérteket, ami után már meg tudjuk jeleníteni a felelős gondolkodásmódot a vállalat minden szintjén.

A társadalmi felelősségvállalás már kitaposott mezsgyéjén való eligazodásban  Fertetics Mandy, az Alternate Kft. ügyvezető igazgatója segített járni. A felelős vállalati modell bemutatásakor kiderült, hogy a CSR igen alapos változáson ment keresztül, a fenntarthatósági kritériumok teljességgel beépültek a fogalomba és a gyakorlatba.

A záró téma már teljesen gyakorlatias volt. A környezettudatos vállalati gyakorlat legelismertebb hazai szakértő szervezete, a KÖVET Egyesület a Fenntartható gazdálkodásért programvezetője, Besenyei Mónika rendkívül gyakorlatiasan vezette rá a résztvevőket a környezettudatos gondolkodásmód cselekvéssé változtatásának nem teljesen egyértelmű dilemmáira és a válaszokra.

A témablokkokat a „Jó példák" zárták. A Microsoft Magyarország Kft., a Magyar Posta Zrt., és  a Tonic Kft. vezetői: Lerch Attila üzletfejlesztési igazgató, dr. Szász Katalin kommunikációs igazgató, és Bódis Gergely kreatív igazgató saját példáikon, nehézségeiken és tapasztalataikon keresztül hasznos gyakorlati segítséget nyújtottak a tréning résztvevőinek.

A rendkívül nagysikerű, rendhagyó rendezvényből sorozatot indít a Piac és Profit.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo