A fenntartható fejlődés modellje

"A fenntartható fejlődés vállalati modellje" című tréninget a Piac és Profit kísérletnek szánta, arra, hogy végre beszéljünk a gyakorlatról, arról, ha a fenntartható fejlődést zsolgáló útra szeretnénk lépni, hogyan tegyük vállalatunkat fenntarthatóvá. A felelős vállalat, felelős profit szemléletmódjának és gyakorlati elsajátításának egyáltalán nincsenek bevált módszerei. Gyakorlati példákat már találhatunk, a mintaként szolgáló modellek azonban mind egyéniek.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A felelősségvállalás gondolatával már megbirkózott cégek tele vannak kérdésekkel: hogyan tegyék fenntarthatóvá a jelenlétüket a gazdaságban, úgy, hogy figyelembe vegyék a klímaváltozás, az energiaproblémák, az életminőségek, a társadalmi egyenlőtlenségek problematikáját, és hozzájáruljanak a fenntartható világ létrejöttéhez.

A Piac és Profit szakmai partnerei segítségével  három témablokkban dolgozta fel a témát. Az első nyilvánvalóan a gondolkodásmód-változásról szólt, mert először a tudatunkban kell rendet teremtenünk, tudatosítanunk a miérteket, ami után már meg tudjuk jeleníteni a felelős gondolkodásmódot a vállalat minden szintjén.

A társadalmi felelősségvállalás már kitaposott mezsgyéjén való eligazodásban  Fertetics Mandy, az Alternate Kft. ügyvezető igazgatója segített járni. A felelős vállalati modell bemutatásakor kiderült, hogy a CSR igen alapos változáson ment keresztül, a fenntarthatósági kritériumok teljességgel beépültek a fogalomba és a gyakorlatba.

A záró téma már teljesen gyakorlatias volt. A környezettudatos vállalati gyakorlat legelismertebb hazai szakértő szervezete, a KÖVET Egyesület a Fenntartható gazdálkodásért programvezetője, Besenyei Mónika rendkívül gyakorlatiasan vezette rá a résztvevőket a környezettudatos gondolkodásmód cselekvéssé változtatásának nem teljesen egyértelmű dilemmáira és a válaszokra.

A témablokkokat a „Jó példák" zárták. A Microsoft Magyarország Kft., a Magyar Posta Zrt., és  a Tonic Kft. vezetői: Lerch Attila üzletfejlesztési igazgató, dr. Szász Katalin kommunikációs igazgató, és Bódis Gergely kreatív igazgató saját példáikon, nehézségeiken és tapasztalataikon keresztül hasznos gyakorlati segítséget nyújtottak a tréning résztvevőinek.

A rendkívül nagysikerű, rendhagyó rendezvényből sorozatot indít a Piac és Profit.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo