A társadalmi felelősségvállalásnak integrált, a vállalat egész működését átható szemléletnek kell lennie. Az AAM Consulting ezt a szemléletet elsőként a dolgozók közérzetének javítása és karrierjük segítése terén kívánja érvényre juttatni. Ennek érdekében a cég rész- és távmunka vállalására is lehetőséget biztosít, sőt, abban is segíti a munkatársakat, hogy külföldön szerezhessenek szakmai tapasztalatokat.
A vállalat saját állítása szerint nagy gondot fordít a tehetséges fiatalok menedzselésére: még a vezérigazgató is szakmai gyakorlatosként került a céghez és a szakmai ranglétrát végigjárva került az AAM élére. A közösségépítés is kiemelten fontos terület a cég életében, ezt vállalati eseményekkel, egészség- és sportnapok szervezésével segíti. A társaság tavaly elnyerte a "Kerékpárosbarát munkahely" címet, s második éve szervezi a "Bringázz a Munkába!" mozgalom tanácsadóknak szóló különversenyét. A bicikliző kollégák számára őrzött biciklitárolót és külön zuhanyzót is biztosít székhelyén.
A CSR második szintje a "felelősségünk a kötelességünk" jelmondattal foglalható össze a cégnél: beszüntették a karácsonyi "céges ajándékozást", s az így felszabaduló összegből támogatják a Rosszcsont Alapítványt, amely a vállalat stratégiai partnere. 2009 során jutott még támogatás a Romaversitas Alapítványnak és a Salva Vita Alapítványnak is.
A harmadik szint a CSR speciális megközelítése, amely az AAM szaktudásából indul ki: önkéntes alapon járul hozzá a szakmai párbeszédhez. "Gyorsítósáv" című, nagy szakmai visszhangot kiváltó tanulmánysorozata az EU-s források hatékony felhasználásával kapcsolatban fogalmaz meg ajánlásokat. Az AAM-nél hagyománya van továbbá annak az esettanulmányi versenynek is, amelyet szemeszterenként hirdet meg az egyetemisták körében.