A Medence Csoporté a SUSCO Média Díj

A zsűri egybehangzó döntése alapján a kreatív újrahasznosítás mestere, a Medence Csoport kapta meg a SUSCO Média Díjat 2014-ben. A médiazsűri tagjai a - győztesen kívül - magas pontszámmal jutalmazták a már nagyon várt Ivócsap Projektet, a Zöld Nyomdát, valamint a napelemes közvilágítással foglalkozó Packers Energo Light Kft. standját is.

A kreatív, értéknövelő újrahasznosítás (upcycling) olyan eljárás, amelynek során a feleslegessé vált anyagot korábbi minőségében legalább megtartva, de inkább javítva hasznosítják újra. A Medence Csoport használt molinókat önt új formába: táskákat, bútorokat és más design termékeket készítenek belőle. Munkájukban harmóniát teremtenek a fenntarthatóság és a művészi igényű design között. A médiazsűri tagjai a - győztesen kívül - magas pontszámmal jutalmazták a már nagyon várt Ivócsap Projektet, a Zöld Nyomdát, valamint a napelemes közvilágítással foglalkozó Packers Energo Light Kft. standját is.

A SUSCO Média Díjat Dr. Szabó László Zsolt, az MTVA vezérigazgatója adta át. A díjazottnak médiamegjelenést biztosítanak a rendezvény sajtótámogatói, illetve ingyenes kiállítói helyet kap a jövő évi Expóra.

A SUSCO Budapest idei konferenciájának középpontjában a WEF nexus (Water, Energy, Food, vagyis a víz, energia és élelmiszerellátás sokszoros egymásrautaltsági hálója) állt, amelyben Magyarország a jövőben stratégiai szerepet tölthet be a régióban mezőgazdasági és vízgazdálkodási adottságai, valamint a nemzetközileg is elismert magyar szakértelem miatt. Az energiagazdálkodás területén is egyre jelentősebb sikereknek örülhetünk, erről többek között a bioethanol-gyártásban élenjáró Pannonia Ethanol és a hazai vízgazdálkodás egyik legfontosabb szereplője, a Fővárosi Vízművek elöljárói beszéltek. A fenntartható élelmiszeripari törekvéseket többek között a Nestlé Magyarország, az Unilever és az Eisberg vezetői képviselték.

A konferenciával párhuzamosan megrendezésre kerülő SUSCO Expóval a szervezők célja volt, hogy teret adjanak a fenntartható fejlődés jegyében fogant innováióknak. Az ingyenesen látogatható kiállításon és vásáron bemutatkoznak olyan sikeres magyar vállalkozások és szárnyaikat bontogató startupok, amelyek tevékenységüket vagy termékeiket a fenntarthatóságot szem előtt tartva bocsátják piacra. A SUSCO Expo kiállítói között megtalálhattuk a Tailor Marketinget a Derecskei Gyümölcsössel, a Svéd Kereskedelmi Kamarát, a Denkstatt-ot, a Survive Enviro Környezetmenedzsment Tanácsadó Nonprofit Kft-t, a Medence csoportot, a Felelős Gasztrohőst, a MagNet Bankot és másokat.

 

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo