Minél kisebb, annál figyelmesebb?

A digitális innováció, az ügyfélközpontú kiszolgálás a legnagyobb prioritást kell, hogy legyen azon vállalatok számára, amelyek versenytársaik elé szeretnének kerülni. Ennek ellenére a kisebb brandek az ügyfelek szerint figyelmesebbek – derült ki a Ricoh által megrendelt kutatásból.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az európai fogyasztók többsége (53%) szerint a kisebb márkák jobban foglalkoznak az igényeikkel, mint a nagyobbak. A Ricoh Europe technológiai szakembere által megrendelt kutatás szerint csak a vásárlók egyötöde (21%) véli úgy, hogy a nagyobb márkák jobban figyelnek rájuk, annak ellenére, hogy e vállalkozások több erőforrással rendelkeznek. (A digitális világban már nem elég terméket értékesíteni!)

Az Európai Bizottság szerint a kis- és középvállalkozások (kkv-k) számára – amelyek az üzleti vállalkozások 99 százalékát képviselik – a kutatás óriási lehetőséget jelent a vásárlói lojalitás növelésére a kereskedelmi szférában. Ugyanakkor a feltörekvő kkv-knak ügyelniük kell arra, hogy ne legyenek túlságosan tolakodóak. A fogyasztók 61 százaléka szerint minden vállalkozásnak átláthatónak kell lennie – mérettől függetlenül – a róluk gyűjtött adatokkal kapcsolatban.

Kép: MiniCRM

Így hozhat nagyobb bevételt a szakértői státusz
Csak semmi álszerénység! Ha szakértői kulcspozíciót sikerül megszereznie, jobban megnyomhatja a ceruzát számlázáskor, mert az ügyfelek szívesen fizetnek többet annak, akiről meg vannak győződve, hogy nagyobb értéket ad.
„A fogyasztók végtelen választékkal rendelkeznek arról, hogyan és hol töltik el a pénzüket, és a stand-out márkák megbecsülik ügyfeleiket. A kis és közepes méretű márkák egyértelműen a helyes irányba tartanak, de az ügyfélszolgálatuk minőségét javítaniuk kell, hogy a versenytársakat megelőzzék. Kezdve azzal, hogy a technológiát a hatékonyság, a munkasebesség javítása, valamint az ügyféligények megismerése érdekében alkalmazzák” – vélekedett Javier Diez-Aguirre, a Ricoh Europe alelnöke a kutatás kapcsán.

A technológia a fogyasztókkal való kommunikációval kapcsolatos intelligensebb felhasználása egyértelműen vonzó a vásárlók számára. A válaszadóknak csak egynegyede (27 százaléka) nem ért egyet azzal, hogy a legjobb márkák – mérettől függetlenül – azok, amelyek innovatív technológiát alkalmaznak. Azonban úgy tűnik, a kisebb vállalkozásoknak még fejlődniük kell ezen a téren.

„A kutatásban részt vevő középvállalatok közül csak 36 százalék véli úgy, a digitális technológiák használatával javult az ügyfélszolgálatuk minősége. Az üzleti intelligenciába történő befektetésnek – a kommunikáció személyre szabásával, ezáltal a fogyasztók szívének meghódításával és a piaci részesedés növelésével – az európai gazdaság hajtóelemeinek középpontjában kell lennie.”

A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője
Az online kiskereskedőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni – állítja a Roland Berger új tanulmánya. A fogyasztók ott szeretnek vásárolni, ahol személyre szabott termékajánlásokat kapnak, ezért a kereskedőknek tisztában kell lenniük a fogyasztói preferenciákkal. Ezek megértéséhez a közösségi média ad elképesztő segítséget.

Véleményvezér

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten

Aláírásgyűjtő ellenzéki aktivitákat támadtak meg Budapesten 

Tettlegesséig fajult a választási kampány a fővárosban.
Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba

Magyarországon a legnagyobb az állami beavatkozás mértéke a gazdaságba 

A nagy újraelosztási ráta ellenére alig jut az egészségügyre.
Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo