ügyfélpanasz

autólízing, lakosság, lízing, lízingszerződés, online ügyintézés, ügyfélpanasz

Egyre többet lízingel a lakosság

piacesprofit.hu

Jó számokat produkált a magyar lízingpiac, a lízingcégek által kihelyezett összeg meghaladja a 2014-es teljes éves kihelyezést. “Az év első kilenc hónapjában a finanszírozott összeg 428 milliárd forintra rúgott, ami közel 19 százalékos növekedésnek felel meg” – mondta Nyikos Katalin, a Magyar Lízingszövetség elnöke csütörtökön Mátraházán, a Lízing Szakmai Napokon.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, panaszos ügyfél, ügyfélpanasz

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

piacesprofit.hu

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.

Tovább olvasom »
panaszos ügyfél, ügyfélkezelés, ügyfélpanasz

Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására

Piac & Profit Kiadó Kft-2

Nehéz ügyfelek léteznek, ezt mindannyian tapasztaltuk már. A nyári hőségben, mintha többen lennének, talán a forróságban türelmetlenebbek vagyunk. Hajlamosak vagyunk a problémás ügyfeleket túlzott szervilizmussal kezelni, amikor hívnak vagy felkeresnek bennünket, bár tegyük a szívünkre a kezünket, a problémázó, akadékoskodó, mindent kritizáló vevőt néha más bolygóra küldenénk.

Tovább olvasom »
adásvételi szerződés, általános szerződési feltételek, e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem, elektronikus közigazgatás, európai bizottság, fogyasztóvédelem, online értékesítés, panaszkezelés, szerződés, ügyfélpanasz, webáruház, webshop

Fontos változás a netes kereskedőknek!

piacesprofit.hu

Február 15-től a gyakorlatban is elindult a fogyasztói panaszok hatékony, elektronikus kezelésére létrehozott online vitarendezési platform (OVR). Az Európai Bizottság által működtetett online platform a mindennapos üzleti gyakorlat szempontjából is hozott lényeges jogi változásokat”– tájékoztat Torsten Braner, a Taylor Wessing e|n|w|c ügyvédi iroda jogásza.

Tovább olvasom »
ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás, ügyfélpanasz

5 tévhit az ügyfélpanaszokról

asalgo

Kezdő vállalkozóként hajlamosak vagyunk vagy túlreagálni vagy alulbecsülni az ügyfeleink panaszait. A megoldás természetesen félúton van és a legkevésbé sem szabad az ügyfélszolgálatos hangulatára bízni, mikor melyiket alkalmazza. Íme az 5 leggyakoribb tévhit a panaszkezeléssel kapcsolatban.

Tovább olvasom »