nyári szezon

játékpiac, kiskereskedelem, nyári szezon

Még többet költünk játékra az idén

piacesprofit.hu

A magyar családok többet költenek játékra idén nyáron, mintegy 10 százalékkal nő az átlagos kosárérték, a teljes költés elérheti a 6,5 milliárd forintot a REGIO JÁTÉK friss eladási statisztikái szerint. A legjobban fogyó termékek sorát a Fidget Spinner helyébe lépő Slime nyitja, de a kiugróan magas labdaeladások kapcsán a foci-vb is érezteti hatását.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, költségkímélés, nyári szezon, pénzügyi tudatosság, túlköltések, vásárlás

Többet költünk, de nem bánjuk…

piacesprofit.hu

Sokan próbáljuk tervezni a költéseinket, amire szükség is van, főként, ha a mindennapi kereteken túlmutató kiadási tételek várhatók. Azt is tudjuk előre, hogy bizonyos esetekben ezek a tervezett keretek nehezen tarthatóak, és ha a büdzsétúllépés bekövetkezik, az gyakran lelkiismeret-furdalást okoz. Az, hogy ennek mértéke milyen, jelent-e tartós feldolgozási nehézséget, tanulunk-e belőle, az szituációnként eltérő lehet.

Tovább olvasom »
biztosítás, mabisz, nyári szezon, szélsőséges időjárás, vihar

Vasárnapi vihar: 8 ezer kárbejelentés

piacesprofit.hu

Szerda délig 8 ezer kárbejelenés érkezett a biztosító társaságokhoz az augusztus 6-i, vasárnapi vihar okozta károkkal kapcsolatban. A leginkább érintett településről, Orosházáról több mint ezer kárt jelentettek be az ingatlantulajdonosok – tette közzé az első összesítést a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ).

Tovább olvasom »
internetes kereskedelem, internetes vásárlás, nyári szezon, online vásárlás, slágertermékek, webshop

Online is pörögnek a nyári slágertermékek

piacesprofit.hu

A kitartó nyári hőség hatására az online boltokban is többszörösére nőtt egyes szezonális termékek forgalma. A vásárlókat főként a strandruházat, a kerti bútorok és a medencék vonzzák, de jól pörögnek a grillezés és a sátorozás kellékei is – derül ki a Vatera adatelemzéséből. A klímák és a hűtők iránt valamivel visszafogottabb a kereslet, ezekből a nagyobb beruházást jelentő termékekből pedig inkább a használtat viszik, amelyek a jobb ár-érték arányt kínálnak. Az online piactér adatai alapján úgy tűnik, hogy a legjobban Budapest és Szeged készült fel a nyárra: a legtöbb vásárló ezekről a településekről érkezett idén júliusban.

Tovább olvasom »
arculat, cégmarketing, digitális marketing, holtszezon, honlapok, keresőoptimalizálás, marketing kampány, nyár, nyári munka, nyári szezon, seo, startégia, tartalommarketing, ügyfélkezelés

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Szeicz András

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.

Tovább olvasom »
biztosítás, nyaralás, nyári szezon, utasbiztosítás, utazás

Miért tűnik el a reptéren a bőrönd?

piacesprofit.hu

Ha nyár, akkor utazás. Persze nemcsak ilyenkor hatalmas a forgalom a repülőtereken: 2015-ben 3,5 milliárd utast számoltak össze világszerte. Nem csoda, hogy ennyi poggyász viszonylatában előfordul, hogy a bőrönd sérül, késik vagy elveszik: az elkeveredett poggyászok száma tavaly elérte a 23,1 milliót.

Tovább olvasom »
foci-eb, játék, kiskereskedelem, nyári szezon

Hatmilliárd is elröppenhet nyári játékokra

piacesprofit.hu

Vásárlásonként átlagosan 6400 forint értékben kerül nyári játék a kosárba: a slágertermékek toplistáját a felfújható strandjátékok, homokozóeszközök és az Eb-sikereknek is köszönhetően a labdák vezetik a Regio Játék kutatása alapján. A gyermekeiket nyáron hasznosan lekötni szándékozó családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játék a favorit.

Tovább olvasom »