Húsárcsökkentés az ALDI-nál

Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss hús és 4 fagyasztott hústermék árát mérsékli. A húsmentes táplálkozást folytatók pedig olcsóbban juthatnak hozzá egyes fagyasztott zöldségekhez. A diszkontlánc emellett havonta tart Csütörtöki halakciót, ennek keretében kedvezménnyel kínál minden friss halterméket.

Az ALDI folyamatosan arra törekszik, hogy a lehető legkedvezőbb árakon kínálja termékeit, és amint azt a piaci folyamatok lehetővé teszik, csökkentse árait, ezzel is segítve a fogyasztókat. A vállalat fontos szerepet játszott az infláció letörésében, hiszen több mint egy éve elsők között mérsékelte számos élelmiszer – köztük a vaj, a trappista sajt, majd számos hűtött termék – árát. 2024. május elejétől a vállalat ismét segít a fogyasztóknak olcsóbban bevásárolni, és számos sertés- és szárnyastermék árát csökkenti. Az ALDI 2021 óta kizárólag magyar friss húst kínál szortimentjében, így ezek az állandó kínálatban szereplő hústermékek is csak hazai forrásból érkeznek.

Folyik az árharc a diszkontláncok között
Folyik az árharc a diszkontláncok között
Fotó: ALDI

A friss húsok mellett az ALDI a magyar vásárlók által keresett sertés- és csirkehúsból készült gyorsfagyasztott, félkész ételeket, illetve fagyasztott hústerméket is a korábbinál kedvezőbb áron kínálja, így a vevők mostantól még alacsonyabb áron vásárolhatják meg ezeket az árucikkeket.

Az áruházlánc azokra a vásárlókra is figyel, akik vegán vagy vegetáriánus étrendet folytatnak, számukra két közkedvelt gyorsfagyasztott zöldség árát mérsékelte:

Az ALDI 2024-től minden hónapban tart „Csütörtöki halakciót”, amely napon valamennyi friss halat kedvezménnyel értékesíti.

A diszkontlánc minden lehetőséget megragad a költségcsökkentésre, folyamatosan keresi az olcsóbb beszerzési forrásokat, újratárgyalja a meglévő beszállítói szerződéseit, hogy az elért előnyöket vásárlói számára árcsökkentés formájában adhassa tovább. A tartós árcsökkentések, a széles saját márkás termékkínálat és a hetente megújuló 110-140 terméket felölelő akciók mellett az áruházlánc számos egyéb lehetőséget kínál a spórolásra, legyen szó élelmiszerekről vagy non-food termékekről.

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo