levélszemét

email-marketing, levélszemét, marketing, spam

A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről

piacesprofit.hu

A kiskereskedelmi iparágat és az oktatási intézményeket tartják a legbosszantóbb „levélszemét-üzemeknek” a fogyasztók. A vállalkozásoknak jobban kell ügyelnie arra, hogy személyre szabott üzeneteket küldjenek, a hatástalan email marketing ugyanis többet árt, mint használ.

Tovább olvasom »
email, hatékonyságnövelés, levélszemét, munkaszervezés

Üres levelesláda, kevesebb gond!

piacesprofit.hu

Néhány évvel ezelőtt jött divatba az Egyesült Államokban az Inbox Zero mozgalom, ami egy egészen egyszerű célt fogalmazott meg: teljesen kiüríteni a Beérkezett üzenetek (Inbox) mappát, vagyis végére járni minden fennálló feladatnak. De valójában megtalálták a szakértők a hatékony munkavégzés csodafegyverét?

Tovább olvasom »
kapersky lab, levélszemét, spam

Kevesebben vannak, de ártalmasabbak a virtuális kártevők

piacesprofit.hu

Csökken a levélszemét-arány a teljes levélforgalomban. Összehasonlítva az előző negyedévvel, a spam forgalom 2,8 százalékkal esett 2012 harmadik negyedévében, átlagosan 71,5 százalékra. Ugyanakkor jelentősen nőtt a kártékony levelek aránya – 3 százalékról 3,9 százalékra – a Kaspersky Lab 2012 harmadik negyedévi tanulmánya szerint.

Tovább olvasom »