Valentin-nap cikkek
Dugig lesznek a szállodák
Jelentős vendégforgalomra számíthatnak a magyar szálláshelyek Valentin-napon és az azt követő hétvégén.
Akcióba lendülnek a csalók, most könnyebben lehet bárkit is csőbe húzni
Az úgynevezett romantikus csalásra hívja fel a figyelmet az Este.
A bűnözők is lecsaptak a Valentin-napra
A Kaspersky Lab szakértői jelentős növekedést észleltek a Valentin nap alkalmából különböző romantikus termékeket kínáló bűnözők adathalász tevékenységében. Február első felében a romantikus témájú átverős honlapok látogatására irányuló felismert és blokkolt kísérletek száma több mint duplájára nőtt 2018 hasonló időszakához képest. Ez komoly figyelmeztető jel, a csalók minden lehetőséget kihasználnak a felhasználók adatainak és pénzének ellopására.
A virágboltok úgy várják a Valentin-napot, mint gyerek a karácsonyt
A hazai virágüzletek forgalma megduplázódik Valentin-napkor, de még az azt követő pár napban is erős. Az utóbbi években február 14-én – az ilyenkor még külföldről behozott – vörös rózsa mellett egyre több fogyott a piros, pink és bordó színűből, illetve divatba jött a nárcisz és a jácint – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképéből.
Becenevek: kicsim vs. Lajos
Mi alapján adnak becenevet egymásnak a párok? Melyek a tipikus visszatérő, párkapcsolatokon átnyúló becézések, és egyáltalán: mik a legszimpatikusabb becenevek jelenleg? 1600 társkereső vallott párkapcsolati becézési szokásairól a Randivonal.hu felmérésében.
Valentin-nap: egyre többet költünk szeretteinkre
A Mastercard adatai alapján a szeretteinkre fordított költések aránya 3 százalékkal nőtt az elmúlt 3 évben, a többség (30%) pedig az utolsó pillanatban, február 14-én vette meg a Valentin-napi ajándékot kedvesének. Ezzel szemben a magyarok pár nappal hamarabb gondoskodnak az ajándékról, és egyre gyakrabban lepik meg virággal vagy ékszerrel szívük választottját.
Munkahelyi szerelem: házi nyúlra is lőhetünk
Szokták mondani, hogy a szerelem mindent legyőz. Ha azonban egy zord főnök és pletykás kollégák állítanak elé akadályt, jobb, ha inkább nagyon is tudatosan teszünk azért, hogy mind szakmai, mind magánéleti fronton happy end legyen a munkahelyen szövődött szerelem vége.
Mivel érdemes készülni Valentin-napra? Meglepődnél az eredményen
A romantikus vacsora tuti tipp, a virággal kettő az egyhez az esélyed, a városi séta vagy otthoni összebújós filmnézés is bejöhet. A Picodi elemzőinek segítségével a Valentin-napi vásárlási és ajándékozási preferenciák nyomába eredtünk.
Valentin-napra szeretettel: a munkahelyi románc szabályai
Praktikusnak tűnik a munkahelyen szerelmet keresni, ám sok veszély is leselkedik a párokra. A csapat általában nehezen viseli a kollegiális kapcsolat intimmé válását, a főnök pedig a teljesítmény romlásától tart. A nyakunkon a Valentin-nap, ebből az alkalomból egy kcisit körüljártuk a munkahelyi románcok témakörét.
Valentin-napon most inkább a Földet szeressük
Nyakunkon a Valentin-nap, az üzletek és a virágboltok már felkészültek a rohamra. Február 14-én és az azt megelőző napokban csak az Egyesült Államokban mintegy 400 millió szál rózsát és 25 millió tonna csokoládét vásárolnak, majd adnak át kedvesüknek az emberek. Ennek az egyetlen ünnepnapnak az ökológiai lábnyoma felmérhetetlen, különösen, ha beleszámítjuk azt a hulladékmennyiséget, amely az ajándékozás kapcsán keletkezik.
A nap, amikor a szív győz az ész felett
A virágárusok a Valentin-nap nagy nyertesei, de az éttermek, az ajándékboltok, a mozik és az ékszerészek sem panaszkodhatnak – pedig Magyarországon ez a legkevésbé elfogadott ünnep, csak a lakosság 40 százaléka lepi meg párját ezen a napon és még az ukránok is többet költenek ajándékra.
Szörnyen környezetszennyező a romantika
A szerelmesek ünnepe környezetvédelmi szempontból minden, csak nem romantikus. Minden ünnep rengeteg szemetet termel, de a szerelmesek napja különösen. Még a sok rózsa is árt a környezetnek.
Valentin-napkor nagyra nyíltak a pénztárcák
Kétszer annyit költöttünk el idén Valentin-napi ajándékokra, mint az ezt megelőző években – derül ki a Pénzcentrum vizsgálatából, pedig az esetek többségében, mint karácsonykor, most is az utolsó pillanatokra hagytuk a bevásárlást.
Csak a munkaadók félnek a munkahelyi románctól
A dolgozók nagy részének semmi gondja azzal, ha a munkahelyén esik szerelembe, a főnökök viszont a produktivitás romlásától félnek. A szakértő szerint nem kéne.
Valentin-napi siker? Még mindig nem késett le!
Valentin-napi kapkodás? Korántsem csak a szerelmesekre jellemző! De ahogy vannak kiváló utolsó pillanatos ajándékok, remek, még most is használható marketingötletek is kapcsolhatók a szerelmesek napjához.
Tisztára mintha karácsony lenne
A Google Trendek keresési kimutatásai alapján az “ajándék” szóra az elmúlt években a karácsonyi időszak után legtöbbször Valentin-nap környékén, illetve április-május környékén kerestek az emberek Magyarországon. A trend idén sem látszik változni, a Google-ben is ajándékkeresési dömpinggel érkezik február 14., ez pedig jó üzleti lehetőség a Valentin-nap környékén termékeiket az interneten hirdető vállalkozásoknak.