Szponzoráció cikkek

hirdetés

A szponzoráció nem csak a nagyok terepe

A szponzoráció nem csak a nagyok terepe

A szponzoráció hallatán sok cégtulajdonos és cégvezető úgy véli, ez csupán a nagyok terepe, ami tévedés. Akár már az egyéni vállalkozók és a kisebb vállalkozások számára is számtalan remek szponzorációs lehetőség kínálkozik.
A szponzorkeresés etikettje – öt jó tanács támogatókra vadászóknak

A szponzorkeresés etikettje – öt jó tanács támogatókra vadászóknak

„Ez nem személyes, ez szigorúan üzlet”, az üzleti életben el-el hangzik ez a fanyar idézet a Keresztapa című filmből. Van ugyanakkor az üzleti életnek egy területe, amely nagyon is személyes, ha úgy tetszik „a legszemélyesebb, szigorúan üzlet” - a szponzoráció.
Milyen cégek állnak a Vizes vb mögött?

Milyen cégek állnak a Vizes vb mögött?

„Két város, öt helyszín, hat sportág, közel 2.500 sportoló, 17 napig tartó versengések” – olvashatjuk a 17. FINA Világbajnokság hivatalos honlapján. De vajon mennyibe kerül egy ilyen nagyszabású sportesemény megvalósítása, és ki biztosítja hozzá a megfelelő alapot? A Bisnode összegyűjtötte a legnagyobb támogatókat.
Pusztítja a természetet a dohányipar

Pusztítja a természetet a dohányipar

Nagy a vízlábnyomuk a dohányipari világcégeknek, hatalmas erdőterületeket irtanak ki és irdatlanul sok vegyi anyagot használnak a termesztéshez, amik a gazdák szervezetének is rendkívül ártalmasak, nemcsak a természeti környezetnek. Mindezek ellenére a dohányipari multik még mindig nem részletezik eléggé a környezeti hatásukra vonatkozó adatokat. A WHO kötelezővé tenné az adatközlést.
Ne legyen láthatatlan a szponzor

Ne legyen láthatatlan a szponzor

Hasznos lehet, ha megjelenik egy cég egy sporteseményen, vagy egy jótékonysági ügy mögé áll, de viszonylag keveset ér, ha a szponzor csak alig-alig válik észrevehetővé, mint ahogy az sem egészséges, ha támogatás címén direkt értékesítést folytat. Adunk pár tanácsot, hogyan szponzoráljunk jól!
hirdetés
Ez a 12 cég fizet a legtöbbet az Olimpiáért

Ez a 12 cég fizet a legtöbbet az Olimpiáért

A 2016. augusztus 8-án megkezdődött Nyári olimpiai játékok alkalmából a Bisnode Magyarország Kft. összegyűjtött néhány üzleti érdekességet az eseményt támogató tizenkét főszponzorról.
Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák
Van mit keresnie egy cégnek a YouTube-on

Van mit keresnie egy cégnek a YouTube-on

A YouTube-ban számos lehetőség rejlik cégek számára, ezeket egyre több piaci szereplő ismeri fel: már nemcsak a videós oldalon elhelyezett hirdetések száma nő, hanem a szponzorációs lehetőségekben is egyre többen látnak fantáziát.
Pénzelné ön is a focistákat?

Pénzelné ön is a focistákat?

Miért érdemes egy kisvállalkozásnak a szponzoráció felé nyitni? Milyen buktatókkal találkozunk, illetve ezeket hogyan kerülhetjük el? Ennek próbáltunk utánajárni.
Szponzoráció másképp

Szponzoráció másképp

Újfajta sportszponzoráció van születőben, amely abból áll, hogy a sportolók támogatásával párhuzamosan a cég valamilyen egyéb kedvezményt/támogatást is felajánl a közönsége számára.
hirdetés

Szuperdrága, szuperzöld és nem biztos, hogy megéri

Drága mulatság lesz Londonnak az olimpiai rendezés, amelyre mintegy 380 milliárd forintnak megfelelő fontot költött az angol főváros. A befektetés  ugyanis nem biztos, hogy megtérül. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a kiskereskedelem és a turizmus nem profitál kiugróan jobban a nagy sporteseményekből, ezzel szemben a szponzoráló cégek fogyasztói megítélése jelentősen javul.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Több mint 3 százalékkal 14 679-re nőtt a múlt évben a személysérüléssel járó balesetek száma.

Pénzszerzés

Női vállalkozások támogatására indul pályázat

Női vállalkozások támogatására indul pályázat

A Visa Magyarországon is elindítja Visa She's Next elnevezésű, női vállalkozások támogatására létrehozott globális programját.

Adózás

Autóalkatrész kereskedők és autószerelő műhelyek a NAV célkeresztjében

Autóalkatrész kereskedők és autószerelő műhelyek a NAV célkeresztjében

Az állami adó- és vámhatóság a 2023-as ellenőrzési terve alapján kiemelt ellenőrzési területként kezeli az autóalkatrész kereskedőket és autószerelő műhelyeket.

Klímablog

Ostobaságra készül az EU?

Ostobaságra készül az EU?

Az olasz Iveco haszongépjármű gyártó vállalat vezérigazgatója ostobaságnak nevezte a járművek károsanyag-kibocsátásának korlátozására tervezett Euro 7-es normát.

Gazdaság

Egyre gyorsabban mérséklődhet az infláció

Egyre gyorsabban mérséklődhet az infláció

 A következő hónapokban a fogyasztóiár-index előbb lassú, majd egyre gyorsabb ütemű mérséklődése várható az MNB szerint.

Társadalom

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Rosszabb lett a helyzet, több a baleset

Több mint 3 százalékkal 14 679-re nőtt a múlt évben a személysérüléssel járó balesetek száma.

Infokom

Webáruházak, csomagautomaták - mi történt itt az elmúlt években?

Webáruházak, csomagautomaták - mi történt itt az elmúlt években?

Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo