Szponzoráció cikkek
A szponzoráció nem csak a nagyok terepe
A szponzoráció hallatán sok cégtulajdonos és cégvezető úgy véli, ez csupán a nagyok terepe, ami tévedés. Akár már az egyéni vállalkozók és a kisebb vállalkozások számára is számtalan remek szponzorációs lehetőség kínálkozik.
A szponzorkeresés etikettje – öt jó tanács támogatókra vadászóknak
„Ez nem személyes, ez szigorúan üzlet”, az üzleti életben el-el hangzik ez a fanyar idézet a Keresztapa című filmből. Van ugyanakkor az üzleti életnek egy területe, amely nagyon is személyes, ha úgy tetszik „a legszemélyesebb, szigorúan üzlet” - a szponzoráció.
Milyen cégek állnak a Vizes vb mögött?
„Két város, öt helyszín, hat sportág, közel 2.500 sportoló, 17 napig tartó versengések” – olvashatjuk a 17. FINA Világbajnokság hivatalos honlapján. De vajon mennyibe kerül egy ilyen nagyszabású sportesemény megvalósítása, és ki biztosítja hozzá a megfelelő alapot? A Bisnode összegyűjtötte a legnagyobb támogatókat.
Pusztítja a természetet a dohányipar
Nagy a vízlábnyomuk a dohányipari világcégeknek, hatalmas erdőterületeket irtanak ki és irdatlanul sok vegyi anyagot használnak a termesztéshez, amik a gazdák szervezetének is rendkívül ártalmasak, nemcsak a természeti környezetnek. Mindezek ellenére a dohányipari multik még mindig nem részletezik eléggé a környezeti hatásukra vonatkozó adatokat. A WHO kötelezővé tenné az adatközlést.
Ne legyen láthatatlan a szponzor
Hasznos lehet, ha megjelenik egy cég egy sporteseményen, vagy egy jótékonysági ügy mögé áll, de viszonylag keveset ér, ha a szponzor csak alig-alig válik észrevehetővé, mint ahogy az sem egészséges, ha támogatás címén direkt értékesítést folytat. Adunk pár tanácsot, hogyan szponzoráljunk jól!
Ez a 12 cég fizet a legtöbbet az Olimpiáért
A 2016. augusztus 8-án megkezdődött Nyári olimpiai játékok alkalmából a Bisnode Magyarország Kft. összegyűjtött néhány üzleti érdekességet az eseményt támogató tizenkét főszponzorról.
Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA
Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák
Van mit keresnie egy cégnek a YouTube-on
A YouTube-ban számos lehetőség rejlik cégek számára, ezeket egyre több piaci szereplő ismeri fel: már nemcsak a videós oldalon elhelyezett hirdetések száma nő, hanem a szponzorációs lehetőségekben is egyre többen látnak fantáziát.
Pénzelné ön is a focistákat?
Miért érdemes egy kisvállalkozásnak a szponzoráció felé nyitni? Milyen buktatókkal találkozunk, illetve ezeket hogyan kerülhetjük el? Ennek próbáltunk utánajárni.
Szponzoráció másképp
Újfajta sportszponzoráció van születőben, amely abból áll, hogy a sportolók támogatásával párhuzamosan a cég valamilyen egyéb kedvezményt/támogatást is felajánl a közönsége számára.
Szuperdrága, szuperzöld és nem biztos, hogy megéri
Drága mulatság lesz Londonnak az olimpiai rendezés, amelyre mintegy 380 milliárd forintnak megfelelő fontot költött az angol főváros. A befektetés ugyanis nem biztos, hogy megtérül. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a kiskereskedelem és a turizmus nem profitál kiugróan jobban a nagy sporteseményekből, ezzel szemben a szponzoráló cégek fogyasztói megítélése jelentősen javul.