Szponzoráció másképp

Újfajta sportszponzoráció van születőben, amely abból áll, hogy a sportolók támogatásával párhuzamosan a cég valamilyen egyéb kedvezményt/támogatást is felajánl a közönsége számára.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

"Nagy a különbség a támogatás és a szponzoráció között. Míg a támogatás „csupán” egy odaajándékozott összeg, addig a szponzorációért cserébe a cég is kap reklámértéket, megjelenést, és építheti vele a saját brand-jét. De mi még ehhez képest is egy újfajta szponzorációt gondoltunk ki, amellyel nem csupán a sportoló és a cég nyer, hanem mindenki más is: igazi win-win üzlet." – mondja Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft elnök vezérigazgatója.

Mit nyer a sportoló, és mit nyer a támogató ezáltal?

A sportolóért még többen izgulnak majd a versenyeken, a támogató pedig eljut új vásárlókhoz. Persze a kiváló termék/szolgáltatás alapvető fontosságú, mert ellenkező esetben csak a cég rossz hírét vinné tovább a sok új vevő. És arra is figyelnünk kell, hogy logisztikailag felkészülten várjuk a sok új érdeklődőt, vásárlót: meg tudjuk válaszolni kérdéseiket, gyorsan és maradéktalanul ki tudjuk szolgálni őket.

Szponzoráció vagy támogatás? Reklámadónál nem mindegy!
Szponzoráció esetén egy megrendelésről van szó, ahol a pénzért szerződésben lefektetett elvárásokat támaszt a megrendelő (például a logója elhelyezését). A támogatás estében viszont csak pénzt ad át – ez pedig nem reklámadó köteles. Akkor sem, ha egyébként kiteszi a támogató logóját az, aki a támogatást kapta.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo