Szponzoráció másképp

Újfajta sportszponzoráció van születőben, amely abból áll, hogy a sportolók támogatásával párhuzamosan a cég valamilyen egyéb kedvezményt/támogatást is felajánl a közönsége számára.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

"Nagy a különbség a támogatás és a szponzoráció között. Míg a támogatás „csupán” egy odaajándékozott összeg, addig a szponzorációért cserébe a cég is kap reklámértéket, megjelenést, és építheti vele a saját brand-jét. De mi még ehhez képest is egy újfajta szponzorációt gondoltunk ki, amellyel nem csupán a sportoló és a cég nyer, hanem mindenki más is: igazi win-win üzlet." – mondja Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft elnök vezérigazgatója.

Mit nyer a sportoló, és mit nyer a támogató ezáltal?

A sportolóért még többen izgulnak majd a versenyeken, a támogató pedig eljut új vásárlókhoz. Persze a kiváló termék/szolgáltatás alapvető fontosságú, mert ellenkező esetben csak a cég rossz hírét vinné tovább a sok új vevő. És arra is figyelnünk kell, hogy logisztikailag felkészülten várjuk a sok új érdeklődőt, vásárlót: meg tudjuk válaszolni kérdéseiket, gyorsan és maradéktalanul ki tudjuk szolgálni őket.

Szponzoráció vagy támogatás? Reklámadónál nem mindegy!
Szponzoráció esetén egy megrendelésről van szó, ahol a pénzért szerződésben lefektetett elvárásokat támaszt a megrendelő (például a logója elhelyezését). A támogatás estében viszont csak pénzt ad át – ez pedig nem reklámadó köteles. Akkor sem, ha egyébként kiteszi a támogató logóját az, aki a támogatást kapta.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo