Szponzoráció másképp

Újfajta sportszponzoráció van születőben, amely abból áll, hogy a sportolók támogatásával párhuzamosan a cég valamilyen egyéb kedvezményt/támogatást is felajánl a közönsége számára.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

"Nagy a különbség a támogatás és a szponzoráció között. Míg a támogatás „csupán” egy odaajándékozott összeg, addig a szponzorációért cserébe a cég is kap reklámértéket, megjelenést, és építheti vele a saját brand-jét. De mi még ehhez képest is egy újfajta szponzorációt gondoltunk ki, amellyel nem csupán a sportoló és a cég nyer, hanem mindenki más is: igazi win-win üzlet." – mondja Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft elnök vezérigazgatója.

Mit nyer a sportoló, és mit nyer a támogató ezáltal?

A sportolóért még többen izgulnak majd a versenyeken, a támogató pedig eljut új vásárlókhoz. Persze a kiváló termék/szolgáltatás alapvető fontosságú, mert ellenkező esetben csak a cég rossz hírét vinné tovább a sok új vevő. És arra is figyelnünk kell, hogy logisztikailag felkészülten várjuk a sok új érdeklődőt, vásárlót: meg tudjuk válaszolni kérdéseiket, gyorsan és maradéktalanul ki tudjuk szolgálni őket.

Szponzoráció vagy támogatás? Reklámadónál nem mindegy!
Szponzoráció esetén egy megrendelésről van szó, ahol a pénzért szerződésben lefektetett elvárásokat támaszt a megrendelő (például a logója elhelyezését). A támogatás estében viszont csak pénzt ad át – ez pedig nem reklámadó köteles. Akkor sem, ha egyébként kiteszi a támogató logóját az, aki a támogatást kapta.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo