Sajtó cikkek
Orbán Viktor egyik legjobb barátja ezentúl betilthat külföldi televíziós csatornákat
Az izraeli parlament elfogadta a külföldi televíziós csatornák betiltását engedélyező törvényt.
Egyre több országban kérdés a külföldről érkező politikai befolyásolás megakadályozása
Megtiltaná a brit kormány, hogy külföldi államok brit sajtótermékekben szerezzenek részesedést.
Földrengésszerű átalakulások a magyar sajtópiacon
NMHH-kutatás: jelentősen változott a nyomtatott lapok olvasóközönsége.
A magyar politikusokat zavarja a legjobban a sajtónyilvánosság
Ki gondolta volna a rendszerváltáskor, hogy egyszer épp a Fidesz-t fogja zavarni a leginkább a sajtónyilvánosság.
Ugrált-e Juhász Péter meztelenül a Bazilika kilátóteraszán?
Megosztotta a közvéleményt az a kormányelképzelés, hogy kiveszik a Btk-ból a közéleti diskurzusban elkövetett rágalmazást, becsületsértést. Sokan politikai okokat sejtenek.
Verseny a figyelemért
Gyakori kritika a közösségi médiával kapcsolatban, hogy véleménybuborékba zárják az embereket. Az algoritmusok miatt folyamatosan olyan tartalmakkal találkozunk, mint amilyenekkel kapcsolatban korábban jeleztük: ez nekünk tetszik. Így az algoritmusok elzárnak minket a miénktől különböző véleményektől, folyamatosan csak azt halljuk, amit szeretnénk hallani. A kritika jogos, de csak félig fedi a valóságot.
Döglődik a sajtó: a New York Times is ebédet szállít
Úgy tűnik a digitális lapelőfizetési modell még a világ legnagyrabecsültebb lapjának sem jelent biztos üzleti alapot. Ahogy folyamatosan csökkennek a reklámbevételek, a Wall Street Journal és a Men's Health is gasztronómiával akar szert tenni gyorsabban növekvő melléküzletágakra.
A PR és az eladás - így nyissunk kaput
Az értékesítési kampányokban is kiválóan használhatjuk a sajtómegjelenéseket. A public relations képes megszólítani potenciális vásárlóinkat, ráadásul kiemel a versenytársak közül. Cikkünkből kiderül, az ún. kapunyitó sajtómegjelenések hogyan támogathatják az értékesítést a B2B ügyfelek megszerzésében.
Már a PR sem a régi
Őrült gyors változás megy végbe a kommunikáció minden területén. A vállalkozások ezernyi lehetőség közül választhatnak, ha láthatóvá szeretnének válni, vagy fent szeretnék tartani kemény munkával elért láthatóságukat. Az elmúlt tíz évben teljes ráncfelvarráson esett át a PR területe is. Merre induljunk, hogy ne vesszünk el az erdőben? Ebben segít nekünk Freund Judit PR-szakértő.
Miért kéne minden vezetőnek blogot írnia?
Ha azt mondjuk, hasznos lenne, ha minden vezető saját blog írásába fogna, elsőre biztosan csak az a reakció, hogy arra aztán végképp nincs idő. Pedig valóban hasznos lenne, elmondjuk, miért!
Tippek cégünk ismertté tételéhez
Az induló vagy forráshiánnyal küzdő kisvállalkozások egyik nagy fejfájása, hogyan váljanak ismertté. A sales és marketing mellé kell a csapatba valaki, aki írni is tud. A jó hír: megtanulható. A rossz hír: sokat kell gyakorolni. Elmondjuk, miért érdemes.
Sajtót akarok, most!
Az induló vagy forráshiánnyal küzdő kisvállalkozások egyik nagy fejfájása, hogyan váljanak ismertté. Sajtóelérési tippek következnek szakértőnktől.
IMF: az államcsőd elkerüléséért
„Aligha járul hozzá a bizalom helyreállításához", hogy a tárgyalási szándék bejelentése előtt nem tájékoztatták az érintett feleket, írja a The Wall Street Journal című amerikai üzleti napilap európai kiadása, amely hangot adott annak a feltételezésnek, hogy az IMF-fel kapcsolatos magyar bejelentés csupán kísérleti léggömb volt. A külföldi sajtó egyetért abban, hogy a bejelentés az államcsőd elkerülése érdekében történt, abban viszont kételkedik, hogy az IMF ajánlata megfelel majd a magyar kormány eddig követett gazdaságpolitikájának.
"Mi lett volna, ha szavaikat nem hallja meg senki?"
A Lapkiadók Világszövetsége (WAN-IFRA) figyelemfelkeltő reklámkampányt indít, hogy lapokkal és hírportálokkal közösen emlékezzen meg május 3-ról, a nemzetközi sajtószabadság napjáról.