Az autoriter politikai vezetők az új típusú "demokráciákban" leginkább az állami reklámpénzek kéziirányításával képesek a leghatékonyabban befolyásolni a sajtót. Magyarországon - megbízható források szerint - minden állami cégnek kötelező évi 5 milliós reklámköltések feletti szerződések esetében engedélyeztetni a tervezett kontraktusokat a Miniszterelnökségnél. Nálunk tehát évi 5 millió forint az a limit, ami alatt szabadon, esetleg szakmai szempontok mentén költhet reklámra egy állami vállalat, ami a jelenlegi médiapiacon aprópénznek számít. Ilyen módon hihetetlen mértékben fel lehet borítani a sajtóegyensúlyt. Ezt ismerték fel Brüsszelben és ennek a módszernek megakadályozására igyekeztek egy új szabályozást hozni. Nagyon árulkodó, hogy ez kinek nem tetszik és kinek nem.
A magyar politikusokat zavarja a legjobban a sajtónyilvánosság
Ki gondolta volna a rendszerváltáskor, hogy egyszer épp a Fidesz-t fogja zavarni a leginkább a sajtónyilvánosság.
Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája
A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel
Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad
Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből
Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.

Mulatságos videón kacag a világ, állig felfegyverzett ügynökök szaladnak egy migráns után
Mulatságos kergetőzések Chicago utcáin.

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása
Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.