A magyar politikusokat zavarja a legjobban a sajtónyilvánosság

Ki gondolta volna a rendszerváltáskor, hogy egyszer épp a Fidesz-t fogja zavarni a leginkább a sajtónyilvánosság.

Az autoriter politikai vezetők az új típusú "demokráciákban" leginkább az állami reklámpénzek kéziirányításával képesek a leghatékonyabban befolyásolni a sajtót. Magyarországon - megbízható források szerint - minden állami cégnek kötelező évi 5 milliós reklámköltések feletti szerződések esetében engedélyeztetni a tervezett kontraktusokat a Miniszterelnökségnél. Nálunk tehát évi 5 millió forint az a limit, ami alatt szabadon, esetleg szakmai szempontok mentén költhet reklámra egy állami vállalat, ami a jelenlegi médiapiacon aprópénznek számít. Ilyen módon hihetetlen mértékben fel lehet borítani a sajtóegyensúlyt. Ezt ismerték fel Brüsszelben és ennek a módszernek megakadályozására igyekeztek egy új szabályozást hozni. Nagyon árulkodó, hogy ez kinek nem tetszik és kinek nem.

Véleményvezér

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo