Pp cikkek


Megújult a piacesprofit.hu

Megújult a piacesprofit.hu 

Megújult a piacesprofit.hu oldal. Az új rovatstruktúrának köszönhetően átláthatóbbá, könnyebben kezelhetővé vált az oldal. Az új, Kkv-vélemény rovat pedig a cégvezetőknek ad lehetőséget gondolataik, véleményük megjelenítésére.
Megújult a Piac és Profit online

Megújult a Piac és Profit online 

Új főszerkesztőt nevezett ki a www.piacesprofit.hu online magazin élére a Piac és Profit Kiadó Kft. Timár Gigi (30) szeptember 1-től vette át az online gazdasági magazin vezetését Rajczy Gábortól. Az új főszerkesztő közel négy éve dolgozik a Piac és Profit Kiadóban, különböző újságírói feladatokat ellátva.
Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit

Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit 

15 éve indult világhódító útjára Nagy-Britanniából a Superbrands, ekkor díjazta először elismert marketingszakemberek csoportja a legkiválóbbnak ítélt márkákat. A magyarországi brandek hét évvel ezelőtt részesülhettek első ízben díjban. A Superbrands Magyarország sikere azóta is töretlen, több márka pedig az indulás óta valamennyi alkalommal megkapta az elismerést. Idén a Piac és Profit is megkapta az elismerést.
Csak a feneke gömbölyű

Csak a feneke gömbölyű 

Szemben megy az aktuális trendekkel az új, kompakt méretű Mercedes-Benz szabadidő-terepjáró, a GLK. Szögletes formájával szinte sokkolja a lekerekített, kecses fémtestekhez szokott közönséget. Masszívnak tűnik, és az is; off-road csomaggal felvértezve a keményebb tereptől sem riad vissza.
Amire a következő években számíthatunk

Amire a következő években számíthatunk 

A lapok kedvenc műfaja az év végi körkérdés, hangvétele általában könnyed, igazodva a közelgő ünnepek és szilveszter hangulatához. Most, 2008 végén egy gazdasági lapban nehéz lenne ehhez igazodni. De maga a kérdés föltehető: vajon mit hoz a jövő? A Piac & Profitban miként az elmúlt években és idén is számos neves szakember szólalt meg, elemezve a magyar társadalom és gazdaság helyzetét. Közülük év végi kérdésünkre Békesi László, Czirják Sándor, Inotai András, Róna Péter és Vértes András válaszolt.
Válságkezelési források

Válságkezelési források 

A bankok hitelkihelyezési kedvének visszatérését célozza a kormányzat lépése, hogy 450 milliárd forinttal növelték az állami kezességvállalási keretet. Elérhető az az ötvenmilliárd is, amelyből a bankok hívhatnak le pénzt a kkv-szektor hitelezése érdekében. Vidékfejlesztésre 400 milliárdnyi pályázati lehetőség nyílt.
Mi történik velünk?

Mi történik velünk? 

A Piac és Profit Magazin decemberi számának tartalmából: Mi történik velünk? - Békesi László, Czirják Sándor, Inotai András, Róna Péter és Vértes András a válságról, Válságkezelési források - A beruházásihitel-lehetőségek után jön a forgóeszköz-finanszírozás, Elbocsátásihullám-törő - Kormányzati segítség a munkahelyek megtartásában, Informatika első kézből - Az IKT egy erős, aktív, korlátozott és intelligens állam megteremtéséhez szükséges eszköz, Példájuk követendő - Idén öten vehették át az Üzleti Etikai Díjat.
A válságról többféleképpen

A válságról többféleképpen 

A Piac és Profit Magazin novemberi számának tartalmából: Nézzünk a tükörbe! - Róna Péter: "Komparatív előny nélkül nem érdemes belekezdeni semmibe", Ideje váltani! - Az ökotudatos gazdaság támogatása megoldás lehet a gazdasági krízisre, Esélyteremtő válság? - A kkv-szektornak szánt pénzügyi lehetőségek túlmutatnak a válságon, Előre kell menekülni! - A recessziós környezetben a megtorpanás nem hozhat megoldást a hazai kkv-knak, Informatikai milliárdok - Az operatív programok többségében lesz forrás az e-társadalom kialakítására.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák  

Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma.

Adózás

Változás a globális minimumadónál

Változás a globális minimumadónál  

Jövőre már központilag nyújthatják be a multik a globális minimumadó bevallását.

Cégblog

Az AI által generált tartalmak és azok hatása a marketingre

Az AI által generált tartalmak és azok hatása a marketingre 

Az utóbbi évek technológiai fejlődése új korszakot nyitott a tartalomgyártásban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo