A kiadó úgy ítélete meg, hogy a Piac & Profit print és a Piac & Profit online magazin szerkesztését összevonja, annak érdekében, hogy a két különböző stílusú és tartalmú lap közelítsen egymáshoz, komplexebben, erőteljesebben, s érzékelhetőbben szolgálja ki a kis- és középvállalkozás célcsoportját üzleti információkkal. A két lapot egy szerkesztői gárda készíti a jövőben, a napi aktuális piaci, gazdálkodási információk és az elemző, átfogó, egy témát alaposan körüljáró cikkek egymást jól kiegészítő egységét adva. A közös szerkesztés következményeként a print lap is változik. A Kiadó szándéka szerint a mai ember olvasói szokásához jobban igazodó, mozgalmas, gyorsabb informálódásra alkalmas havi magazin kerül havonta az előfizetők és az alkalmi olvasók asztalára.
A Piac & Profit online napi 20-25 ezer egyedi látogatót vonz, havonta 200-300 ezer oldalletöltéssel. A weboldal szerves része az önállóan is funkcionáló életforma.hu és autoblog.hu weboldalak is.
A kiadó a közös szerkesztés megvalósításával el szeretné érni, hogy a print, a digitális és az online Piac & Profit komplex olvasói és megjelenési lehetőségeket nyújtson a kis- és középvállalkozásoknak. Ehhez komplex kkv-médiaajánlatot is készített, olyan megjelenési lehetőségeket hirdetve a kkv-knak, melyek segítségével, szinte apróhirdetési árakon el tudnak jutni több tízezer potenciális üzleti partnereikhez ajánlataikkal.