Megújult a Piac és Profit online

Új főszerkesztőt nevezett ki a www.piacesprofit.hu online magazin élére a Piac és Profit Kiadó Kft. Timár Gigi (30) szeptember 1-től vette át az online gazdasági magazin vezetését Rajczy Gábortól. Az új főszerkesztő közel négy éve dolgozik a Piac és Profit Kiadóban, különböző újságírói feladatokat ellátva.

A kiadó úgy ítélete meg, hogy a Piac & Profit print és a Piac & Profit online magazin szerkesztését összevonja, annak érdekében, hogy a két különböző stílusú és tartalmú lap közelítsen egymáshoz, komplexebben, erőteljesebben, s érzékelhetőbben szolgálja ki a kis- és középvállalkozás célcsoportját üzleti információkkal. A két lapot egy szerkesztői gárda készíti a jövőben, a napi aktuális piaci, gazdálkodási információk és az elemző, átfogó, egy témát alaposan körüljáró cikkek egymást jól kiegészítő egységét adva. A közös szerkesztés következményeként a print lap is változik. A Kiadó szándéka szerint a mai ember olvasói szokásához jobban igazodó, mozgalmas, gyorsabb informálódásra alkalmas havi magazin kerül havonta az előfizetők és az alkalmi olvasók asztalára.

A Piac & Profit online napi 20-25 ezer egyedi látogatót vonz, havonta 200-300 ezer oldalletöltéssel. A weboldal szerves része az önállóan is funkcionáló életforma.hu és autoblog.hu weboldalak is.

A kiadó a közös szerkesztés megvalósításával el szeretné érni, hogy a print, a digitális és az online Piac & Profit komplex olvasói és megjelenési lehetőségeket nyújtson a kis- és középvállalkozásoknak. Ehhez komplex kkv-médiaajánlatot is készített, olyan megjelenési lehetőségeket hirdetve a kkv-knak, melyek segítségével, szinte apróhirdetési árakon el tudnak jutni több tízezer potenciális üzleti partnereikhez ajánlataikkal.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo