Pláza cikkek


Koronavírus: ezek a budapesti plázák biztonságosak

Koronavírus: ezek a budapesti plázák biztonságosak 

Az elmúlt napokban két budapesti bevásárlóközpont, a Mammut és az Arena Mall is újra elnyerte a Safe Asset Group svéd szakmai szervezet biztonságos kereskedelmi létesítményeknek odaítélt Covid-megfelelőségi Tanúsítványát.
Értékálló befektetés a bevásárlópark és a felújított pláza

Értékálló befektetés a bevásárlópark és a felújított pláza 

Rohamtempóban alakul át a hazai kiskereskedelem.
Mennyi pénzt költenek a magyarok a plázákban?

Mennyi pénzt költenek a magyarok a plázákban? 

Egyre tudatosabbak a bevásárlóközpontok látogatói: a könnyen megközelíthető, környezetbarát, külső zöldterületekkel is rendelkező komplexumokat választják a legszívesebben – derül ki a Westend és a Marketing Resolution A bevásárlóközpontok szerepe a 21. században című reprezentatív kutatásából.
Újraélednek a bevásárlóutcák

Újraélednek a bevásárlóutcák 

A magyarországi kiskereskedelmi forgalom továbbra is egészségesen növekszik, az alig egy évig tartó vasárnapi boltzár feloldása is hajtotta a lendületet 2016 első félévében. Sorra nyílnak az új üzletek a korábban kiürült bevásárlóutcákban, de közben a plázáknak is jól megy a szekér.
A vasárnapi vásárlók harmada teljesen eltűnt

A vasárnapi vásárlók harmada teljesen eltűnt 

A plázákat érintette legsúlyosabban a vasárnapi zárva tartás. Vagy be kellett zárniuk, vagy csak a mozi miatt tartanak nyitva – félházzal. Aki nyitva tart, az a mozi mellett csak a vendéglátósok miatt teszi, a vasárnapi vásárlók harmada pedig eltűnt a házakból – derül ki a Népszabadság körkérdéséből.
Tombol a plázaboom, de nálunk semmi sem épül

Tombol a plázaboom, de nálunk semmi sem épül 

Példátlan mértékű, 32 millió négyzetméternyi bevásárlóközpont-terület áll jelenleg a világon építés alatt, ami 15 százalékos bővülést jelent a 2012-es évhez képest – derül ki a CBRE legfrissebb kutatásából. Magyarországon ma semmi sem épül.
Jön az outlet mánia?

Jön az outlet mánia? 

2013-ban valódi outletes vásárlási mánia fog kitörni – mondja a csalhatatlan jóslatairól híres amerikai gazdasági- és kiskereskedelmi elemző, Chris Boring. A trend a gazdasági recesszió elhúzódásával Magyarországon is megjelenhet, érdemes ezért áttekinteni, hogy honnan hová tart a hazai outlet vásárlási kultúra.
Háromból egy látogató csupán nézelődik a plázákban

Háromból egy látogató csupán nézelődik a plázákban  

Az elmúlt években országosan mért 19 bevásárlóközpont adatait rögzítő GfK benchmark adatbázis és a GfK Bevásárlóközpontok tanulmány szerint a bevásárlóközpontok kedvelt vásárlási helyszínek. A központok látogatóinak ugyan nagyobb arányát adják a nők, mint a férfiak, ám jelentősek a különbségek az egyes házak között. Átlagosan 64 percnyi időt tölt egy látogató egy-egy plázában.
Soha nem épült még ennyi pláza mint most

Soha nem épült még ennyi pláza mint most 

A globális bevásárlóközpont-fejlesztések rohamtempóban folytatódnak. A bővülő középosztály és a kereskedők terjeszkedése példa nélkül álló építkezésekhez és új központok nyitásához vezet, főleg a feltörekvő piacokon. - derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatási adataiból.
Van élet a plázák után?

Van élet a plázák után? 

Az elmúlt ötven évben Amerikában a bevásárlóközpontok közösségi helyekből a régi vásárlói szokások emlékhelyeivé változtak át. Úgy tűnik, mégsem a bevásárlóközpontoké a jövő?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt?

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt? 

A robotika már nem a jövő, hanem a jelen: Magyarországon is forradalmasítja az orvostudományt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo