Rohamtempóban alakul át a hazai kiskereskedelem, valamint annak szerkezete és hangsúlyai is. Egyre több kis bolt tűnik el, folytatódik az erőkoncentráció a nagyobb szereplők körében és ezzel egyidejűleg felzárkózóban vannak a megyeszékhelyeken található klasszikus plázák. Az ágazat azonban méltatlanul háttérbe szorult az irodaházakhoz vagy a logisztikához képest, holott az értékteremtési ereje nem csökkent. A járvány nem kímélte a plázákban működő kereskedelmi cégek jelentős részét, főleg a nem napi szükségleti cikkeket árusító cégeket/bérlőket. De egybehangzó értékelés szerint a kiskereskedelemnek a bevásárlóközpontok által képviselt része a vártnál kisebb megrázkódtatásokkal élte túl az eddigi hullámokat.
Értékálló befektetés a bevásárlópark és a felújított pláza
A hazai kiskereskedelmi piac az agglomerációs és a vidéki kereskedelmi parkokban, valamint a megújuló vidéki plázákban fejlődhet a leglátványosabban. A járvány és az elektronikus kereskedelem térnyerése ugyanakkor mindkét üzletközponttípusnál sokkal rugalmasabb alkalmazkodást követel bérbeadói és bérlői oldalról is.
Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében
A ketchup ártalmatlannak bizonyult.

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra
Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.

Atrocitás érte a prágai magyar nagykövetséget, miután Orbán Viktor az oroszok győzelméről beszélt
Orbán Viktor ellenszenves Európában.

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak
Bajban a kulturális és innovációs miniszter.