Nyereményjáték cikkek


Piac és Profit Hírlevél - Nyereményjáték szabályzat

Piac és Profit Hírlevél - Nyereményjáték szabályzat 

Piac és Profit Hírlevél - Nyereményjáték szabályzat
Legyen szerencsénk! Nyereményjáték szabályosan

Legyen szerencsénk! Nyereményjáték szabályosan 

A cégek marketingjében egyre többször és többet találkozunk nyereményjátékokkal, ajándéksorsolásokkal. Hogyan lehet ezt szabályosan lebonyolítani? Ebben segít Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd.
Egyre népszerűbbek a nyereménybetétek

Egyre népszerűbbek a nyereménybetétek 

Csaknem 4 milliárd forinttal nőtt az FHB nyereménybetét értékesítése 2017 első félévében, a jelenlegi kamatkörnyezetben ugyanis felértékelődött ez a megtakarítási forma. Három és fél év alatt 700 millió forintról 15,3 milliárd forintra emelkedett az FHB Bank teljes Nyereménybetét-állománya, a betétesek száma mára meghaladja a 114 ezret. A takarékok is beszálltak az értékesítésbe: júniustól a B3 Takarék Szövetkezet és a Pannon Takarék Bank Zrt. a hálózatában forgalmazza, az év végéig pedig valamennyi takarék fiókban kapható lesz a lakosság körében igen népszerű, gépjármű és egyéb értékes nyeremények sorsolásával kombinált pénzügyi termék.
Így nyerjünk nyereményjátékon karácsony előtt

Így nyerjünk nyereményjátékon karácsony előtt 

Lassan itt az ideje elkezdeni tervezni a karácsonyi marketing kampányokat. A nyereményjáték kiválóan felpörgetheti a forgalmat. De csak akkor nyerünk rajta, ha jogilag sem lesz bukta a vége.
Ne az adóhatóságot gazdagítsuk a nyereményjátékokkal!

Ne az adóhatóságot gazdagítsuk a nyereményjátékokkal! 

A vállalkozások által meghirdetett nyereményjátékok garantált nyertese sok esetben az adóhatóság. A cégek azonban kellő körültekintéssel elkerülhetik a közel 50%-os adóterhet – állítják a Mazars adótanácsadói.
A Facebookon sem szabad a vásár

A Facebookon sem szabad a vásár 

Sok cég számára a Facebookon végzett promóciós tevékenység alkotja immár a marketingstratégia gerincét, fontos tudni, hogy a közösségi oldalakon sem szabad a vásár. A Facebook is szigorú szabályokat hozott az ilyen tevékenységre, de a magyar és európai jogszabályoknak is meg kell felelni.
Ezért ne adjon kölcsön fogadásra

Ezért ne adjon kölcsön fogadásra 

A követelések behajtásának mindenki által ismert megoldása a bírósági út igénybevétele, amelyet végrehajtási eljárás követ, amennyiben az adós önként nem fizeti meg a tartozását. Létezhetnek olyan tartozások, amelyek fennállnak ugyan, de bírósági utat nem lehet igénybe venni a kikényszerítésükre. Melyek ezek a követelések?
Minden az online nyereményjátékok jogi szabályairól

Minden az online nyereményjátékok jogi szabályairól 

Nyereményjáték szervezése bevett marketing eszköz egy online szolgáltatás használóinak növelésére, új felhasználók szerzésére, illetve inaktív felhasználók ösztönzésére. Az online promócióknak azonban számos jogszabályi feltételnek kell megfelelniük, mint például a fogyasztóvédelmi szabályok, adózási kérdések, a szerencsejáték törvény, adatvédelmi, reklámjogi és e-kereskedelmi kérdések. Cikkünkben dr. Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda elektronikus kereskedelemmel foglalkozó partnere volt segítségünkre a válaszok megtalálásában.
Csak óvatosan a nyereményjátékkal

Csak óvatosan a nyereményjátékkal 

Sok vállalkozás hirdet nyereményjátékokat, vetélkedőket, hogy népszerűsítse a termékeit. Csakhogy a vetélkedő kiírásánál a legtöbb társaság nem veszi figyelembe, hogy a jól csengő, vásárlásösztönző akciók milyen adóterheket róhatnak a társaságra – figyelmeztetett a Mazars.
Mennyi adót fizet a lottónyertes?

Mennyi adót fizet a lottónyertes? 

Nemrég elvitték minden idők második legnagyobb lottó nyereményét. A szerencsés nyertes ötmilliárd forintnak örülhet, kérdés, mit fog szólni a szerencséjéhez a NAV, amikor becsönget a lottónyerteshez. A UCMS Magyarország szakértője utánajárt az adófizetési kötelezettségeknek.

Vetélkedő vagy nyeremény, melyik éri meg? 

A fogyasztók a nyeremény reményében hajlandók kipróbálni új termékeket, miközben a marketingakció során tudatosul bennük a termék márkaneve, amely esetleg további vásárlásaikat is befolyásoló tényező lehet. Azonban ezek a promóciók nem mindegy, hogy milyen költséggel járnak a cég számára.

Kampányban nyerő a nyeremény 

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők harmada vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon. A nyereményjátékok mellett érdemes még vicces, érdekes megoldásokkal is próbálkozni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra?

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra? 

A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék – vásárolna a jövőben lakóingatlant.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo