Kampányban nyerő a nyeremény

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők harmada vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon. A nyereményjátékok mellett érdemes még vicces, érdekes megoldásokkal is próbálkozni.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Így lehet buzdítani a fogyasztókat

A kisebb vagy nagyobb ajándék ígérete az elmúlt hónap során, nemzetközi szinten az online közönség 32 százalékát aktivizálta. Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt. Nem jelenthető ki, hogy a nyitottság mértéke összefüggne az országok területi elhelyezkedésével, nagyságával vagy gazdasági fejlettségével, hiszen vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is. Összességében elmondható, hogy elsősorban az északi országokban sikeres.

Magyarország ilyen szempontból a középmezőnybe tartozik. A magyar netezőknek 34 százalékát szólította meg. Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak. A legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52 százalék, Magyarországon azonban a 61 százalékot is eléri. Nemzetközi szinten 50 százaléknyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46 százalékos átlag).

Érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34 százalékból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34 százalékot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36 százalék). Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30 százalék értékeli kedvezően (a magyarok 22 százalékban lelkesednek ezért). 28 százalék veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18 százalékban vélekednek így). A fentieket megszívlelve, márkatulajdonosként, közelebb férkőzhetünk követőinkhez, s nagyobb mértékben elnyerhetjük lojalitásukat.

 

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo