NN Biztosító cikkek


Újabb területen szakadt ketté a magyar társadalom

Újabb területen szakadt ketté a magyar társadalom 

Fontosnak tartjuk, mégsem járunk szűrővizsgálatokra.
Csapnivaló a magyarok egészségi állapota, mégsem teszünk ellene

Csapnivaló a magyarok egészségi állapota, mégsem teszünk ellene  

A magyarok alig több mint fele elégedett egészségi állapotával, mégis mindössze ötödük mondta, hogy életmódot váltott az egészsége érdekében.
Mennyibe kerül felnevelni egy gyereket?

Mennyibe kerül felnevelni egy gyereket? 

Kettő milliótól egészen ötven millió felettig lehetnek a költségek.
Megbírságolt egy biztosítót az MNB

Megbírságolt egy biztosítót az MNB  

Összesen 19 millió forint bírságot róttak ki az NN Biztosító Zrt.-re.
Komoly anyagi nehézségekkel néznek szembe a magyarok

Komoly anyagi nehézségekkel néznek szembe a magyarok  

A kihívások súlyos nyomot hagynak mentális egészségünkön stressz, kiégés és szorongás formájában.
Lesújtó: anyagi gondokkal küzd a magyarok háromnegyede

Lesújtó: anyagi gondokkal küzd a magyarok háromnegyede  

Az emberek nem pusztán hosszú életre vágynak, hanem hogy a megadatott időből a lehető legtöbbet tudják kihozni.
A magyarok 62 százaléka helyzetének romlására számít

A magyarok 62 százaléka helyzetének romlására számít 

Az egészségünkbe és a tanulásba fektetnénk többet, ha visszamehetnénk az időben.
A magyarok többsége már inkább euróban tartaná megtakarításait, vagyis leváltaná a forintot

A magyarok többsége már inkább euróban tartaná megtakarításait, vagyis leváltaná a forintot 

A megtakarításokban is erősödik az „euroizáció".
A magyarok 83 százaléka kezdett sprórolásba

A magyarok 83 százaléka kezdett sprórolásba 

Spórolással és megtakarítással reagálnak a magyarok az erősödő inflációra.
Újabb cég jelentette be: rezsitámogatást ad a munkavállalóinak

Újabb cég jelentette be: rezsitámogatást ad a munkavállalóinak  

A fűtési szezonra szóló, maximum havi bruttó 65 ezer forintos rezsitámogatást nyújt munkatársainak az NN Biztosító.

20 évvel akarnak többet élni a magyarok annál, amire számíthatnak 

Magyarországon az elmúlt ötven évben több mint 7 évvel nőtt a születéskor várható átlagos élettartam, ám a hosszú élet egyik legfontosabb pillérével, az egészséggel kifejezetten rosszul állunk nemzetközi összehasonlításban – derül ki az NN Biztosító „Longevity”, a hosszabb várható élettartamra való felkészültségünket vizsgáló kutatásából. A felmérés arra is rávilágított, hogy az emberek nem egyszerűen hosszabb életre vágynak, hanem az egészséges életévek számát szeretnék növelni.

A háború és az infláció miatt növelte a magyar megtakarításait, főleg a gyorsan feltörhetőket 

Megtakarítási szokásaik átalakításával reagáltak a magyar háztartások a háborús bizonytalanságra és a megugró inflációra az első negyedévben. A megtakarítások volumene – igaz, lassuló tempóban – tovább nőtt, a szerkezete viszont átalakult: a bizonytalanságra adott reakcióként látványosan megnőtt a könnyen likviddé tehető formák, például a befektetési alapok népszerűsége. A hosszú távú megtakarításaik mellett ugyanakkor kitartanak az emberek: az életbiztosításokban tartott megtakarítások szintje a pandémia kezdete óta változatlan.

Magánegészségügyi toplista: milyen ellátásért fizetnek leginkább a magyarok? 

Egyes orvosi szakterületeken szinte megkerülhetetlen, máshol alig vesszük igénybe a magánegészségügyi szolgáltatásokat – az NN Biztosító kutatásából pontosan kirajzolódik a magyarok magánellátási TOP-listája.

Meghozta a magyarok kedvét a pénzügyi tudatossághoz a koronavírus 

A pandémia egyértelműen megnövelte a magyar lakosság pénzügyi tudatosságát a kiadások racionalizálása és a megtakarítások erősítése terén – derül ki az NN Biztosító legutóbbi kutatásából. A válaszadók harmada a biztosításokat is a válságkockázatot enyhítő lehetőségek között említi. Ugyanakkor erősen megoszlanak a vélemények a válság nyomán, hogy érdemes-e hosszabb távra tervezni pénzügyeinkben.

Új módszerek kellenek a sikeres ügyféleléréshez 

A digitális korszak óriási kihívást jelent a válalaltok számára, és a gyors változásoknak egy hagyományos szervezet már csak nehezen tud megfelelni, a cégeknek is alkalmazkodniuk kell a 21. századhoz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Mi most a legnépszerűbb befektetés a magyaroknál?

Mi most a legnépszerűbb befektetés a magyaroknál?  

A befektetési alapokban kezelt vagyon 2,9 százalékkal, 445 milliárd forinttal nőtt márciusban.

Adózás

Fontos határidő jár le: ne felejtsen el fizetni!

Fontos határidő jár le: ne felejtsen el fizetni! 

Vészesen fogy az idő, ezt a befizetést nem szabad elfelejteni.

Cégblog

Az Aldi is elárulta, mennyiért keresnek dolgozókat a nyárra

Az Aldi is elárulta, mennyiért keresnek dolgozókat a nyárra  

A vállalat mintegy 100 szezonális új munkavállalót keres a turisztikai régiókban, a kezdőbér több mint bruttó 550 000 forint.

Klímablog

Zöldül a Wizz Air

Zöldül a Wizz Air 

A Wizz Air az évtized végére járatainak 10 százalékát tervezi üzemeltetni fenntartható repülőgép-üzemanyaggal.

Társadalom

Véget vetnének a nemek közötti bérszakadéknak, bírói perek sora kezdődhet

Véget vetnének a nemek közötti bérszakadéknak, bírói perek sora kezdődhet  

A bérek átláthatóságáról szóló európai uniós irányelv hamarosan részletes jelentésre kötelezi a közép- és nagyvállalatokat a női és a férfi dolgozóik fizetéséről.

Infokom

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk  

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó. Ma már hétköznapinak számító eszközök, melyekről nem is gondolnánk, hogy a világ legnagyobb űrügynöksége, a NASA áll kifejlesztésük mögött. A National Geographic összegyűjtött 10 olyan forradalmi találmányt, melyet a kezdetekben az űrkutatásban használtak, de később gyökeresen alakították át az emberek életét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo