Hűségprogram cikkek


Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő

Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő 

Egyre nagyobb kihívást jelent a vásárlói lojalitás erősítése, a jövőt az adatalapú, személyre szabott hűségprogramok jelentik – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.
Így vásárol többet egyetlen vevő

Így vásárol többet egyetlen vevő 

A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!
Így játsszunk hűségre

Így játsszunk hűségre 

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.
Tényleg a végét járja a marketing?

Tényleg a végét járja a marketing? 

A marketing, ahogy korábban ismertük, nem létezik. Ma a fogyasztó irányít, a változások pedig gyorsabbak, mint valaha. Még sincs ok ijedtségre!
Sikeres marketing? Enélkül nem fog menni

Sikeres marketing? Enélkül nem fog menni 

A marketinggel az a helyzet, hogy csak akkor lesz sikeres, ha akkor is foglalkozunk vele, amikor éppen nem megy annyira jól az üzlet és igyekszünk megvágni a költségeket. Lássunk 5 alapvető fogást, amire épülhet a rendszer!
Már a hűség is racionális döntés

Már a hűség is racionális döntés 

Változtak a fogyasztási szokások, a cégeknek egészen más versenyhelyzetben, sokkal tudatosabb fogyasztókra kell hatást gyakorolniuk. A hűség az egyetlen remény.
Könnyen adjuk a hűséget

Könnyen adjuk a hűséget 

Ajándékokkal és kedvezményekkel csábíthatjuk magunkhoz a vásárlókat. A törődés meghozza gyümölcsét és újabb vásárlásokat generálhat. A tapasztalatok szerint a vevők már az egészen kicsiny gesztusokat is értékelik.
Az okos vásárló kihívást jelent a kereskedőnek

Az okos vásárló kihívást jelent a kereskedőnek 

Mindinkább alapos kutatás előzi meg a vásárlásokat, főleg az interneten kutakodó „okos vásárlók” jelentenek egyre nagyobb kihívást a kereskedőknek, mert egyre nehezebbé válik megtartani az ügyfeleket – derül ki a Mastercard kutatásából.
Meglepő, mivel lehet motiválni az embereket

Meglepő, mivel lehet motiválni az embereket 

Átalakult az emberek motiválhatósága: a családosoknál ma már az utazásra váltható ajándékutalványok, míg a fiatalok körében a különleges élmények a legvonzóbb nyeremények. A három legnépszerűbb program a gokartozás, kalandpálya és lövészet.
Tarolnak a hűségprogramok

Tarolnak a hűségprogramok 

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. Ezért is értékelődtek fel az elmúlt években az érzelmekre ható vásárlói programok.

Mire jó a hűségprogram? 

Hűség programra csak annak nincs rá szüksége, aki monopol helyzetben van – mondja Berényi Konrád a Pontolo Analytics szakértője. Egyébként a hűséges vevő időt és pénzt takarít meg nekünk sőt, még a fejlesztésben is segít.

A vásárlói hűség négy alaptétele 

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Akció kell a sok vevőért! 

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában?

Világok harca: mit tehetnek a magyar cégek a vámháború árnyékában? 

Egyre több magyar exportőrt és importőrt érint a világgazdaságban erősödő és gyorsuló protekcionizmus.

Pénzszerzés

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások

Simor András: A közvélemény-kutatások eredményétől függ, hogy lesznek-e még választási osztogatások 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 87. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Drága a SZÉP-kártya tranzakciós díja

Drága a SZÉP-kártya tranzakciós díja 

Az Országos Kereskedelmi Szövetségnek nem tetszik a SZÉP-kártya magas tranzakciós díja.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Cégblog

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo