Hűségprogram cikkek


Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő

Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő 

Egyre nagyobb kihívást jelent a vásárlói lojalitás erősítése, a jövőt az adatalapú, személyre szabott hűségprogramok jelentik – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.
Így vásárol többet egyetlen vevő

Így vásárol többet egyetlen vevő 

A kosárérték növelésével foglalkozni webkereskedőként vidám dolog, hisz ez azt jelenti, hogy megy a bolt, vannak vevőink, és arra koncentrálhatunk, hogy aki vásárol, vásároljon többet. Lássuk, hogyan!
Így játsszunk hűségre

Így játsszunk hűségre 

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.
Tényleg a végét járja a marketing?

Tényleg a végét járja a marketing? 

A marketing, ahogy korábban ismertük, nem létezik. Ma a fogyasztó irányít, a változások pedig gyorsabbak, mint valaha. Még sincs ok ijedtségre!
Sikeres marketing? Enélkül nem fog menni

Sikeres marketing? Enélkül nem fog menni 

A marketinggel az a helyzet, hogy csak akkor lesz sikeres, ha akkor is foglalkozunk vele, amikor éppen nem megy annyira jól az üzlet és igyekszünk megvágni a költségeket. Lássunk 5 alapvető fogást, amire épülhet a rendszer!
Már a hűség is racionális döntés

Már a hűség is racionális döntés 

Változtak a fogyasztási szokások, a cégeknek egészen más versenyhelyzetben, sokkal tudatosabb fogyasztókra kell hatást gyakorolniuk. A hűség az egyetlen remény.
Könnyen adjuk a hűséget

Könnyen adjuk a hűséget 

Ajándékokkal és kedvezményekkel csábíthatjuk magunkhoz a vásárlókat. A törődés meghozza gyümölcsét és újabb vásárlásokat generálhat. A tapasztalatok szerint a vevők már az egészen kicsiny gesztusokat is értékelik.
Az okos vásárló kihívást jelent a kereskedőnek

Az okos vásárló kihívást jelent a kereskedőnek 

Mindinkább alapos kutatás előzi meg a vásárlásokat, főleg az interneten kutakodó „okos vásárlók” jelentenek egyre nagyobb kihívást a kereskedőknek, mert egyre nehezebbé válik megtartani az ügyfeleket – derül ki a Mastercard kutatásából.
Meglepő, mivel lehet motiválni az embereket

Meglepő, mivel lehet motiválni az embereket 

Átalakult az emberek motiválhatósága: a családosoknál ma már az utazásra váltható ajándékutalványok, míg a fiatalok körében a különleges élmények a legvonzóbb nyeremények. A három legnépszerűbb program a gokartozás, kalandpálya és lövészet.
Tarolnak a hűségprogramok

Tarolnak a hűségprogramok 

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. Ezért is értékelődtek fel az elmúlt években az érzelmekre ható vásárlói programok.

Mire jó a hűségprogram? 

Hűség programra csak annak nincs rá szüksége, aki monopol helyzetben van – mondja Berényi Konrád a Pontolo Analytics szakértője. Egyébként a hűséges vevő időt és pénzt takarít meg nekünk sőt, még a fejlesztésben is segít.

A vásárlói hűség négy alaptétele 

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Akció kell a sok vevőért! 

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit?

Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit? 

A Smart Insurance Broker kiváló minőségű auditokat biztosít.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Jogi kisokos

Megint sok pénzt bukott a magyar költségvetés az Európai Bíróság előtt

Megint sok pénzt bukott a magyar költségvetés az Európai Bíróság előtt 

Harmadszor sóhajthanak fel a hazai gyógyszercégek – kint a várva várt uniós ítélet.

Cégblog

Megvolt a tesztelés, komolyabb mellékhatásai vannak az egyik túlsúly elleni gyógyszernek

Megvolt a tesztelés, komolyabb mellékhatásai vannak az egyik túlsúly elleni gyógyszernek  

A Roche szerdán késő este mutatta be a CT-996 kísérleti gyógyszer naponta egyszer bevehető tablettával végzett vizsgálatának részleteit.

Klímablog

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink  

Tízedannyi mikroműanyag van a Balatonban, mint a Bodrogban.

Társadalom

Lassan válsággóc leszünk, újabb háború fenyeget

Lassan válsággóc leszünk, újabb háború fenyeget 

Koszovóra vonatkozó intézkedéscsomagot fogadott el a szerb kormány.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo