Hírnév cikkek


Az európai cégek szerint leértékelődik Nagy-Britannia a Brexit után

Az európai cégek szerint leértékelődik Nagy-Britannia a Brexit után 

Az európai vállalkozások szerint a Brexit rombolja az Egyesült Királyság kereskedelmi hírnevét és veszélyezteti nemzetközi kereskedelmi központi státuszát – derült ki az RSM International felméréséből.
Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Jövőre jön az e-Golf, annyiért mint a dízel

Jövőre jön az e-Golf, annyiért mint a dízel 

A Volkswagen 2019 végére elektromos Golfot hoz forgalomba, ugyanannyiért, amibe a kocsi dízelmotorral kerül. A konszern vezérigazgatója szerint nem a földgáz- vagy az energiacellás meghajtás a megoldás, a jövő az elektromos autóké.
Mire jó a hallgatózás a marketingben?

Mire jó a hallgatózás a marketingben? 

A social listening kiemelkedően hasznos eleme lehet a marketingfegyvertárnak. Segítségével nyomon követhetjük, hogyan fest és időben hogyan alakul vállalkozásunk általános megítélése, így hasznos támogatása lehet a hatékony reputációmenedzsmentnek.
Elkészült Magyarország első krízistérképe

Elkészült Magyarország első krízistérképe 

A cégek hírnevét rongáló botrányokat vizsgáltak meg a szakértők Magyarország első krízistérképének összeállításakor. Sok eset volt a közéletben, de a szeretetmárkák sem maradtak érintetlenek.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van 

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Mit csinál a PR-os?

Mit csinál a PR-os? 

A marketing és PR gyakran összekeveredik a fejekben, ahogy sajnos sokan azt is gondolják, a PR-osok feladata, hogy hivatalból hazudozzanak. Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség elnöke segített eloszlatni a félreértéseket a Marketing Szövetség konferenciáján.
A 21. század legfontosabb tőkéje

A 21. század legfontosabb tőkéje 

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?
Nem ügyelnek a magyar cégek a hírnevükre

Nem ügyelnek a magyar cégek a hírnevükre 

Ma Magyarországon a különböző vállalatok, szervezetek még mindig hajlamosak arra, hogy hírnevük menedzsmentjével csak akkor törődjenek, amikor már a reputáció helyreállítása a feladat.
Királyi esküvő: zöldben pompázik Vilmos és Kate

Királyi esküvő: zöldben pompázik Vilmos és Kate 

A házasuló Vilmos walesi herceg apja, Károly herceg zöld aktivistaként ismert. Vajon mennyire lesz ökotudatos a televíziózás történetének egyik legnagyobb felhajtásának ígérkező ceremónia? Kate Middletonról annyit tudni, hogy támogatja a szelektív hulladékgyűjtést és újrahasznosítás ügyét.

Hírnevük szerint rangsorolták a magyarországi multikat 

Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora - a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban a nemzetközi gyakorlatot követve megvizsgálta és megmérte 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését. A Reputation Rating 2009 dobogós helyein az Audi Hungária, a GE és a Vodafone végzett, a sereghajtó pedig a Malév és a MÁV lett.

Céghírnév: szabotázs és spam rombolja leginkább 

A Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit nemzetközi vállalatvezetők körében felmérést végzett arról, hogy az internet hogyan befolyásolja a cégek hírnevét világszerte. A "Kockázatos üzlet: az online hírnév" című kutatásból kiderül: a felsővezetők kétharmada szerint cégük hírnevét veszély fenyegeti az online szféra felől. Leginkább az alkalmazottak szabotázsakciójától és a téves címre küldött e-mailektől tartanak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit?

Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit? 

A Smart Insurance Broker kiváló minőségű auditokat biztosít.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Nyeregben a vevők: hol lehet a legtöbbet alkudni az ingatlanpiacon?

Nyeregben a vevők: hol lehet a legtöbbet alkudni az ingatlanpiacon?  

Bővült az alku lehetősége és korszakos rekordokat is döntöttek az alkuértékek ezen a nyáron a hazai lakáspiacon.

Jogi kisokos

 Kötelező orvosi vizsgálat: mi változott szeptembertől?

Kötelező orvosi vizsgálat: mi változott szeptembertől?  

Széles körben elterjedt a hír, hogy szeptember 1-jétől már nem kötelező általánosságban a munkavállalók orvosi alkalmassági vizsgálata.

Cégblog

Megvolt a tesztelés, komolyabb mellékhatásai vannak az egyik túlsúly elleni gyógyszernek

Megvolt a tesztelés, komolyabb mellékhatásai vannak az egyik túlsúly elleni gyógyszernek  

A Roche szerdán késő este mutatta be a CT-996 kísérleti gyógyszer naponta egyszer bevehető tablettával végzett vizsgálatának részleteit.

Klímablog

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink  

Tízedannyi mikroműanyag van a Balatonban, mint a Bodrogban.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo