Hírnév cikkek
Az európai cégek szerint leértékelődik Nagy-Britannia a Brexit után
Az európai vállalkozások szerint a Brexit rombolja az Egyesült Királyság kereskedelmi hírnevét és veszélyezteti nemzetközi kereskedelmi központi státuszát – derült ki az RSM International felméréséből.
Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető
Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Jövőre jön az e-Golf, annyiért mint a dízel
A Volkswagen 2019 végére elektromos Golfot hoz forgalomba, ugyanannyiért, amibe a kocsi dízelmotorral kerül. A konszern vezérigazgatója szerint nem a földgáz- vagy az energiacellás meghajtás a megoldás, a jövő az elektromos autóké.
Mire jó a hallgatózás a marketingben?
A social listening kiemelkedően hasznos eleme lehet a marketingfegyvertárnak. Segítségével nyomon követhetjük, hogyan fest és időben hogyan alakul vállalkozásunk általános megítélése, így hasznos támogatása lehet a hatékony reputációmenedzsmentnek.
Elkészült Magyarország első krízistérképe
A cégek hírnevét rongáló botrányokat vizsgáltak meg a szakértők Magyarország első krízistérképének összeállításakor. Sok eset volt a közéletben, de a szeretetmárkák sem maradtak érintetlenek.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van
A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Mit csinál a PR-os?
A marketing és PR gyakran összekeveredik a fejekben, ahogy sajnos sokan azt is gondolják, a PR-osok feladata, hogy hivatalból hazudozzanak. Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség elnöke segített eloszlatni a félreértéseket a Marketing Szövetség konferenciáján.
A 21. század legfontosabb tőkéje
A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?
Nem ügyelnek a magyar cégek a hírnevükre
Ma Magyarországon a különböző vállalatok, szervezetek még mindig hajlamosak arra, hogy hírnevük menedzsmentjével csak akkor törődjenek, amikor már a reputáció helyreállítása a feladat.
Királyi esküvő: zöldben pompázik Vilmos és Kate
A házasuló Vilmos walesi herceg apja, Károly herceg zöld aktivistaként ismert. Vajon mennyire lesz ökotudatos a televíziózás történetének egyik legnagyobb felhajtásának ígérkező ceremónia? Kate Middletonról annyit tudni, hogy támogatja a szelektív hulladékgyűjtést és újrahasznosítás ügyét.
Hírnevük szerint rangsorolták a magyarországi multikat
Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora - a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban a nemzetközi gyakorlatot követve megvizsgálta és megmérte 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését. A Reputation Rating 2009 dobogós helyein az Audi Hungária, a GE és a Vodafone végzett, a sereghajtó pedig a Malév és a MÁV lett.
Céghírnév: szabotázs és spam rombolja leginkább
A Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit nemzetközi vállalatvezetők körében felmérést végzett arról, hogy az internet hogyan befolyásolja a cégek hírnevét világszerte. A "Kockázatos üzlet: az online hírnév" című kutatásból kiderül: a felsővezetők kétharmada szerint cégük hírnevét veszély fenyegeti az online szféra felől. Leginkább az alkalmazottak szabotázsakciójától és a téves címre küldött e-mailektől tartanak.