Hírnév cikkek


Az európai cégek szerint leértékelődik Nagy-Britannia a Brexit után

Az európai cégek szerint leértékelődik Nagy-Britannia a Brexit után 

Az európai vállalkozások szerint a Brexit rombolja az Egyesült Királyság kereskedelmi hírnevét és veszélyezteti nemzetközi kereskedelmi központi státuszát – derült ki az RSM International felméréséből.
Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Jövőre jön az e-Golf, annyiért mint a dízel

Jövőre jön az e-Golf, annyiért mint a dízel 

A Volkswagen 2019 végére elektromos Golfot hoz forgalomba, ugyanannyiért, amibe a kocsi dízelmotorral kerül. A konszern vezérigazgatója szerint nem a földgáz- vagy az energiacellás meghajtás a megoldás, a jövő az elektromos autóké.
Mire jó a hallgatózás a marketingben?

Mire jó a hallgatózás a marketingben? 

A social listening kiemelkedően hasznos eleme lehet a marketingfegyvertárnak. Segítségével nyomon követhetjük, hogyan fest és időben hogyan alakul vállalkozásunk általános megítélése, így hasznos támogatása lehet a hatékony reputációmenedzsmentnek.
Elkészült Magyarország első krízistérképe

Elkészült Magyarország első krízistérképe 

A cégek hírnevét rongáló botrányokat vizsgáltak meg a szakértők Magyarország első krízistérképének összeállításakor. Sok eset volt a közéletben, de a szeretetmárkák sem maradtak érintetlenek.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van 

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Mit csinál a PR-os?

Mit csinál a PR-os? 

A marketing és PR gyakran összekeveredik a fejekben, ahogy sajnos sokan azt is gondolják, a PR-osok feladata, hogy hivatalból hazudozzanak. Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség elnöke segített eloszlatni a félreértéseket a Marketing Szövetség konferenciáján.
A 21. század legfontosabb tőkéje

A 21. század legfontosabb tőkéje 

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?
Nem ügyelnek a magyar cégek a hírnevükre

Nem ügyelnek a magyar cégek a hírnevükre 

Ma Magyarországon a különböző vállalatok, szervezetek még mindig hajlamosak arra, hogy hírnevük menedzsmentjével csak akkor törődjenek, amikor már a reputáció helyreállítása a feladat.
Királyi esküvő: zöldben pompázik Vilmos és Kate

Királyi esküvő: zöldben pompázik Vilmos és Kate 

A házasuló Vilmos walesi herceg apja, Károly herceg zöld aktivistaként ismert. Vajon mennyire lesz ökotudatos a televíziózás történetének egyik legnagyobb felhajtásának ígérkező ceremónia? Kate Middletonról annyit tudni, hogy támogatja a szelektív hulladékgyűjtést és újrahasznosítás ügyét.

Hírnevük szerint rangsorolták a magyarországi multikat 

Elkészült a legnagyobb magyarországi vállalatok reputációs rangsora - a B&P BrandAktív az elmúlt két hónapban a nemzetközi gyakorlatot követve megvizsgálta és megmérte 40 vezető hazai cég társadalmi megítélését. A Reputation Rating 2009 dobogós helyein az Audi Hungária, a GE és a Vodafone végzett, a sereghajtó pedig a Malév és a MÁV lett.

Céghírnév: szabotázs és spam rombolja leginkább 

A Weber Shandwick és az Economist Intelligence Unit nemzetközi vállalatvezetők körében felmérést végzett arról, hogy az internet hogyan befolyásolja a cégek hírnevét világszerte. A "Kockázatos üzlet: az online hírnév" című kutatásból kiderül: a felsővezetők kétharmada szerint cégük hírnevét veszély fenyegeti az online szféra felől. Leginkább az alkalmazottak szabotázsakciójától és a téves címre küldött e-mailektől tartanak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut

Jobban váltja a devizát egy magyar bank, mint a Revolut 

Eddig leginkább csak a fintech-cégeknél - mint a Revolut - látott funkciót vezetett be a Gránit Bank mobilapplikációjában.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz!

Az ártalomcsökkentés széles skálán mozog: az egészségedről te döntesz! 

Hajlamosak vagyunk a betegségekre valamiféle kivédhetetlen sorscsapásként tekinteni, pedig a tudomány tényei és a számok egészen mást mutatnak: a személyes döntéseinknek, a tudatos választásainknak meglepően nagy hatásuk van az egészségünkre.

Költségkímélés

Nem pörög a kiskereskedelem az euróövezetben sem

Nem pörög a kiskereskedelem az euróövezetben sem  

Havi szinten nőtt, éves összehasonlításban csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben októberben.

Pénzszerzés

Kaszáltak a magyar bankok

Kaszáltak a magyar bankok  

A tavalyi három és félszerese eddig a bankok nettó nyeresége.

Adózás

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól

Régi álma válik valóra a startupoknak januártól  

Jövő évtől ugyanis ezek a cégek adómentesen adhatnak részesedést munkavállalóiknak és vezető tisztségviselőiknek.

Cégblog

Jogszerű lenne a sztrájk a Volánbusznál

Jogszerű lenne a sztrájk a Volánbusznál  

A Fővárosi Törvényszék első fokon jogszerűnek ítélte a Volánbusznál tervezett munkabeszüntetést.

Klímablog

Új naperőmű épült az országban

Új naperőmű épült az országban 

 Az MVM csoport megújuló energiatermeléssel foglalkozó tagvállalata, az MVM Zöld Generáció Kft. új naperőművet épített Kecskeméten.

Gazdaság

 Mikulás ajándékot kapnak a kisvállalkozók

Mikulás ajándékot kapnak a kisvállalkozók 

Már csak néhány hetük maradt azoknak az egyéni vállalkozóknak és cégeknek, akik a békéltető testületek bevonásával intéznék a más vállalkozással szemben kialakult vitás ügyeiket. Ezért a budapesti békéltető testülethez személyesen ügyfélszolgálat időben, online formában pedig december 31-ig benyújthatóak a panaszok. 2024. január 1-jétől ugyanis a békéltető testületekhez már csak magánszemélyek nyújthatnak be kérelmeket egy jogszabály-módosítás folyományaként. A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) által működtetett Budapesti Békéltető Testület jelenleg azon dolgozik, hogy a vállalkozásoknak továbbra is legyen lehetőségük békéltető testülethez fordulni.

Társadalom

Hadházy Ákos pert nyert Müller Cecília ellen

Hadházy Ákos pert nyert Müller Cecília ellen 

Nyunyóka feltalálója megalázó vereséget szenvedett. Nem rágalmazás azt mondani róla, hogy visszaélt hivatali hatalmával.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo