Nem ügyelnek a magyar cégek a hírnevükre

Ma Magyarországon a különböző vállalatok, szervezetek még mindig hajlamosak arra, hogy hírnevük menedzsmentjével csak akkor törődjenek, amikor már a reputáció helyreállítása a feladat.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ügyeljünk a cégünk hírnevére - Kép: Pixabay

Pedig ez a szemlélet nemcsak versenyhátrányt, hanem komolyabb anyagi kárt is okozhat számukra – emelte ki dr. Szeles Péter, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) docense Hírnévmenedzsment című könyvének bemutatóján.

„A 2000-es évek elején, az internet széleskörű elterjedésével következett be a pénzügyi világban az a gondolkodásmódbeli változás, amely a vállalatvezetők figyelmét cégeik láthatatlan tőkéje felé fordította. Mára többségük számára világossá vált, hogy ez a láthatatlan tőke, a hírnév, nagyon komoly értéket adhat vállalkozásaik számára, így a márkanév értékesítése a hagyományos vállalati, pénzügyi értékek között is kiemelt helyen szerepel a vállalatok gazdaságpolitikájában.”  - hangsúlyozta Dr. Szűcs Tamás a Pécsi Tudományegyetem adjunktusa a Hírnévmenedzsment című könyv bemutatóján.

Gyakorlati tippek kisvállalkozásoknak a márkájuk építéséhez és gondozásához!

Dr. Szeles Péter ugyanakkor hozzátette, sajnálatos módon még mindig számos olyan hazai cég van, mely csak abban az esetben fordít figyelmet hírnevének menedzselésére, mikor már a megtépázott hírnév helyreállítása a feladat.

„A világ egyre gyorsuló ütemben és szédítő dinamikával változik. A tudásalapú társadalomban és gazdaságban az új ismeretek válnak a legértékesebbekké, hiszen ezek segítségével válhatunk a konkurenseinknél, versenytársainknál sikeresebbé. A hírnév megértése és tudatos, szakszerű menedzselése egy cég életében pontosan ezt jelenti. A hírnév a jövő egyik legjelentősebb értékű és hatású formálója” – emelte ki a szakember.

Hogyan válasszunk logót?
Némely cégnek még a nevét sem kell ráírnia, mégis mindenki tudja, hogy a logó mire utal. És nem feltétlenül a méregdrágán csináltatott lesz a legsikeresebb, ahogy számos példa mutatja!
 

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo