Gyógyturizmus cikkek


Megfizethető és biztonságos: így látják az országot a turisták

Megfizethető és biztonságos: így látják az országot a turisták 

Magyarország látnivalói mellett termálfürdőinek köszönhetően is népszerű úti cél, és kiválasztásában fontos, hogy megfizethető, valamint biztonságos desztináció is – derül ki egy friss kutatásból.
Miért költenek ötször annyit a sógoroknál, mint nálunk?

Miért költenek ötször annyit a sógoroknál, mint nálunk? 

Magyarországra még sohasem érkezett annyi turista, mint tavaly, a sikerpropaganda mellett azonban érdemes lenne meglátni, hogy jobban ki kellene használnunk az adottságainkat, határozottabban kellene fejlesztenünk a minőségi szolgáltatásokat.
Gyógyvíz-nagyhatalom vagyunk!

Gyógyvíz-nagyhatalom vagyunk! 

A nyaralási úti célok toplistáját általában a vízparti nyaralóhelyek vezetik, hátrébb sorolva a kalandos tematikus nyaralásokat. Magyarországról alig néhány óra alatt elérhetjük a tengerpartot, a Balaton vagy a vadregényes Tisza-tó is csalogatja a pihenni vágyókat, és érdemes körbenézni a gyógyvizes fürdők környékén: a vizek mellé települt szállodák egészségügyi és wellness-szolgáltatásokat is kínálnak.
Védjegyet kapnak a fürdők is

Védjegyet kapnak a fürdők is 

A fürdők minősítésével bővül a nemzeti tanúsító védjegyrendszer. A Magyar Fürdőszövetség és a Nemzetgazdasági Minisztérium öt évre adná a csillagokat a legjobb magyar fürdőknek.
Újraszabályozzák a lovakat

Újraszabályozzák a lovakat 

Engedett a lovas szakmai szervezeteknek a kormányzat, így kikerülnek az alig néhány hónapos rendeletből a leginkább vitatott részek: jelöletlen lovakkal is lehet szolgáltatást végezni, és nem minimum öt ló kell majd egy lovardába.
Ötcsillagos turizmus: így érhetjük utol Bécset?

Ötcsillagos turizmus: így érhetjük utol Bécset? 

Budapest történelmileg, építészetileg, kulturálisan, gasztronómiailag az egyik leggazdagabb város Európában. Ennek ellenére az ötcsillagos szállodáinak átlagára versenytársaihoz képest az egyik legalacsonyabb. Miért probléma ez, mi az oka a jelenségnek, és hogyan lehetne elérni, hogy Budapest – Bécshez és Prágához hasonlóan – a globális turizmus egyik vezető célpontja lehessen?
Ki kellene emelni a magyar fürdőket a tömegből

Ki kellene emelni a magyar fürdőket a tömegből 

A Budapestre érkező látogatók alig harmada tudja, hogy fővárosunk egy híres fürdőváros, és csupán 10 százaléka látogatott Magyarországra kifejezetten miattuk. A külföldi vendégek többsége elsősorban az építészeti értékek miatt váltott jegyet egy-egy fürdőbe, nem pedig a gyógyászati szolgáltatások miatt.
Óriási lehetőség előtt a magyar gyógyturizmus

Óriási lehetőség előtt a magyar gyógyturizmus 

Az emberek több mint fele hajlik arra, hogy kedvezőbb anyagi feltételek esetén külföldön gyógyíttassa magát. 2013-tól erre az Európai Unióban minden lehetőség meglesz, ugyanis az unió ekkortól liberalizálja a tagországok egészségügyi szolgáltatásait. Magyarország jelentősen profitálhat a szabályozás megváltozásából.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo